Gebruikersavatar
Lisa
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 mar 2016 20:45

Re: Ben ik een sociopaat/psychopaat?

Ja dat is een kenmerk maar je hoeft ook niet aan allemaal te voldoen

En professioneel iemand is niet echt een optie aangezien me ouders alles wegwuiven.
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Ben ik een sociopaat/psychopaat?

Lisa schreef:Ja dat is een kenmerk maar je hoeft ook niet aan allemaal te voldoen

En professioneel iemand is niet echt een optie aangezien me ouders alles wegwuiven.
Lieve meis, er is zoveel mogelijk. Hoeft dus ook niet zo te zijn dat jij hebt wat je denkt dat je hebt. Je gaat ook van de hak op de tak qua mogelijke diagnoses. Het zou kunnen zijn dat er wat aan de hand is, maar dat betekent ook dat er mogelijk niet iets is rond een diagnose. Hoe dan ook, is het niet belangrijker om te kijken hoe je dingen die je hebt gedaan niet meer doet? Niet meer stelen en niet meer liegen bijvoorbeeld? Is het in dit geval niet belangrijker om naast het zoeken naar telkens maar een diagnose, te kijken hoe je de dingen die je hebt gedaan niet meer zou doen?
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
JDarky
Berichten: 306
Lid geworden op: 19 jul 2015 22:46

Re: Ben ik een sociopaat/psychopaat?

Ik kan je met zekerheid vertellen dan je in ieder geval geen psychopaat bent, want die zullen nooit van zichzelf zeggen of überhaupt eraan denken dat ze een psychopaat zouden kunnen zijn. Die vinden zichzelf juist goed
Gebruikersavatar
Gestoord
Berichten: 40
Lid geworden op: 27 aug 2016 14:19

Re: Ben ik een sociopaat/psychopaat?

Na een paar discussies van je te treffen ben ik er op uit gekomen dat U aan hypochondrie lijdt.
Ziezo, een hele diagnose van een expert, gratis en voor niets.
Iedereen heeft naar mijn persoonlijke ervaring een "gestoordheid". De ene tovert het om naar iets goed, de andere naar een beperking.
Uw gestoordheid leren zien als een gave en het gebruiken maakt je des te sterker.
Hoewel je met hypochondrie weinig kan doen, maakt het je wel behoedzamer als de rest.
Bovenstaande post is complete onzin
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Ben ik een sociopaat/psychopaat?

Gestoordheid, ik denk dat het belangrijk is niet zomaar met diagnoses te smijten, pas daar mee op.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

Terug naar “Persoonlijkheidsstoornissen”