Gebruikersavatar
YutaYuneYunesson
Berichten: 132
Lid geworden op: 21 nov 2011 23:17

YutaYuneYunneson

Lijkt mij leuk om mij voor te stellen, misschien een beetje laat.

Ik ben een meisje/vrouw van bijna 23 jaar, ik woon op mijzelf op een flatje met mijn twee lieve katers Bulletje en Demi.

Afbeelding.

Ik zit een tijdje zonder werk of school, dat vind ik erg rot, maar vervelen doe ik niet, ik ontvang elke dag bezoek van mijn gekke,alternatieve, wat filosofische ingestelde vrienden, ik ben ook een beetje gek dus ik trek het aan =)

Ik heb veel hobby's en vooral veel dromen, ik wil schrijfster,films regiseur,songteksschrijfster,wetenschapper,wereld redder,zangeres en illustrator worden. Ik hou enkel Illustrator over want dat is waar ik goed in ben, tekenen.
Ik probeer nu een portfolio op te bouwen van mijn eigenwerk van kunst tot stripfiguren van fantasie tot mijn kijk op de maatschapij, hopend hier een centje bij mee te verdienen en misschien wel een baan, dan zou ik zo trots zijn op mezelf =D! gelukkig kan ik mijn dromen uitvoeren in mijn eigen fantasie wereldje daar kan ik alles en ben ik eigenlijk zon beetje alles geweest =P.

Afbeelding

Ik heb een halfjaar een relatie met een Thaise jongen, een schat van een jongen, hij spreekt wat gebrekkig Nederlands maar dat hindert niet wij begrijpen elkaar en kunnen samen alles aan =).

Waarom ik ben op dit forum? Ik heb nog een zoek toch naar mezelf, loop tegen problemen aan (vooral in werk en school) dus het is erg fijn om hier advies te vragen of mijn hart te luchten of zelf lotgenoten te vinden, geen gevoel meer hebben van de "enige" zijn dat helpt wel.

Voor de rest, Zoals je ziet is mijn Nederlands niet helemaal goed, hoop dat jullie het kunnen acepteren.
Ik weet niet waar het aan ligt, geen dyslextie maar misschien toch mijn PDD-nos of het beeld denken.
Ik ben een beetje newage,spiritueel gelovig, dus zit ook op het paranormaal forum en grote beer droom forum =)
Mijn moeder is kieramiek kunstenaar, dus daar heb ik het denk een beetje van.
YutaYuneYuneson komt van een verhaal wat ik nog ga schrijven als mijn grammatica en spelling is bijgespijkerd =P
Yuta en Yune zijn tweelingbroers, die half engel en demon zijn en die nieuwe koningen moeten worden van de wereld van engelen en demonen, om de harmonie ertussen te behouden. Yune is zowel de naam van hun moeder dus vandaar yunesson(yune'szoon).
Hawk L.

Re: YutaYuneYunneson

Poesies!!! love3 love3

Nog eens welkom dan! cheerqd5
Drake

Re: YutaYuneYunneson

Welkom op het forum! :knuffel:
Ik vind je tekenstijl echt heel erg mooi! [045] [applaus]
Zelf hou ik ook wel van new age en spiritualiteit.
Luister je zeker ook veel new age muziek? (Dan Gibson's Solitudes, Enya en Enigma zijn mijn favorieten)
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24449
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: YutaYuneYunneson

Hartelijk welkom, hoor! :)

Wat kan jij mooi tekenen. Altijd leuk dat iemand zich iets uitgebreider voorstelt. Leuke hobby's en interesses.

Ik hoop dat jij je hier gauw thuis voelt en iets aan dit forum gaat hebben. Je bent inderdaad in ieder geval niet alleen in je doen en laten.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: YutaYuneYunneson

Welkom YYY :)

Mooie beschrijving van jezelf, een wat dromerig type.
Inzicht als Uitweg..

Terug naar “Voorstellen (2012-2014)”