D.sis

HELLP!!

Hallo,

Ik had tot kort al half mijn leven een beste vriendin.
maar sinds dit schooljaar heeft ze me laten vallen voor een ander vriendengroepje.
Nu wil ik er ALLES aan doen om haar terug te krijgen.
Maar hoe??
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24454
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: HELLP!!

Hoi,

Welkom op het forum! :)

Wat belangrijk is om te weten is dat vrienden uit elkaar kunnen groeien, of iemand die eerst je vriendin was, vind zich toch beter passen bij anderen of vinden anderen. Dan is er dus de mogelijkheid dat je uitelkaar groeit of elkaar heel weinig spreekt.

Dat iemand je laat valleen is heel rot. Want jij denkt een vriendin te hebben die je nooit alleen zal laten. Dat is een goed punt. Toch komt het regelmatig voor. Het lastige is, dat de kans bestaat dat je haar niet terugkrijgt, en het moeilijke is dat te accepteren.

Je kan altijd proberen weer contact met haar te zoeken door normaal met haar te praten. Misschien gaat het daarna weer beter / anders dan nu.

Wat belangrijk is, is om ook andere vrienden te zoeken die bij je passen. Dat kan overigens ook vanzelf gaan. Omdat je bijvoorbeeld iemand tegenkomt of naar een andere school gaat. Wees maar niet bang, je vind je weg wel terug.

En het is moeilijk te begrijpen, maar of het nu met of zonder haar is, moet de tijd uitwijzen. Blijf in ieder geval niet stil staan. Het leven gaat door. Er zijn nog vele anderen.

:knuffel:
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
D.sis

Re: HELLP!!

hallo,

ja dit begrijp ik al te best.
maar het zit zo na een ruzietje ben ik meer met andere mensen beginnen optrekken.
(zij ook) en toen ging het weer wat beter. maar nu negeert ze me soms.
dus..
Is dit dezelfde situatie??
En is er echt niet aan te doen, ik voel me nu al enkele weken echt slecht zonder haar.

bedankt voor de hulp in elk geval.
cheerqd5
Rafelraafje

Re: HELLP!!

Elke situatie is anders...
Maar nu blijkt dat het door een ruzietje komt dat jullie niet meer met elkaar omgaan, ligt het weer wat anders. Hebben jullie al een keertje goed gepraat over wat er nou eigenlijk gebeurt is? Heb je haar wel eens verteld dat je het heel leuk zou vinden als jullie weer vriendinnen zouden zijn?
Als zij je dan nog blijft negeren, zou ik het maar laten gaan hoor, good luck.
D.sis

Re: HELLP!!

kan ik proberen :D

dank je

Terug naar “Jongerenforum”