Genkerboy333

Hulp nodig

Hoii,,

Ik ben hier pas nieuw op het forum... Jullie kennen mij dus niet, even voorstellen:
Ik ben dus een jongen van 17, ik ben heel sociaal, kben knotsgek en kan heel emotioneel en romantisch zijn. Ik doe voetbal, joggen, lopen, hardlopen, langeafstandslopen als sport en fiets ook graag. Voor de rest werk ik veel voor kinderen. Jeugdbewegingen.

Ik zit dus met een probleempje. Ik heb enorm veel zin in sex, en mijn vriendin ook. We kunnen daar heel goed over praten enzo, en het voorspel doen we ook. Maar ik heb schrik om haar pijn te doen, ik wil niet dat ze echt teveel pijn heeft. En ook de schrik om het te doen heb ik nog wel, aleja om het te doen niet maar zo hoe ik het moet doen. Kan iemand tips geven hoe ik het het beste aanpak? Maar we moeten ook de kans krijgen, want we zijn niet vaak alleen thuis... Heb je lang tijd nodig voor de eerste keer, want we willen wel dat het fatsoenlijk is de eerste keer?

Hopelijk snel reacties! merci!
De circusgeest

Re: Hulp nodig

Locatie: buiten tijdens hartje zomer. In de duinen bijvoorbeeld...

Tips: hou je lang bezig met voorspel, zodat er remmingen verdwijnen en de kraan gaat lekken. Tijdens het zoenen door, verlos je elkaar heel langzaam van kledingstukken. Dan wrijf je zachtjes over haar geslachtsdeel, en zij doet dat dan waarschijnlijk ook bij jou. Dan ga je er heel voorzichtig 'in' met je vinger..En soms ga je eruit om haal billen te betasten. Als jullie helemaal naakt zijn, dan kan je erboven op duiken, of zij duikt bovenop jou (moet je maar even zien hoe dat verloopt) Begin heel langzaam met het topje van je penis aan de slag te gaan. (wel condoom gebruikten btw) Hou je drang om als een konijn te rammen in, mocht je daar last van krijgen...ik wel, en stoot heel zachtjes. Langzaam bouw je de snelheid van je stootkracht op om zo maximale wrijving te krijgen. Let goed op de reactie van mevrouw. Als jullie dan klaar zijn ga je niet slapen, maar met haar knuffelen, en zorg je dat je elkaar belooft om voor altijd heel open te zijn tegen elkaar, en dus ook over wat je lekker vind in bed en wat niet. Rook je sigaar op en geniet van de blauwe zee!!

Terug naar “Jongerenforum”