inactieve gebruiker

Noem 1 ding per dag op ,waar je tevreden overwas.

Vandaag heb ik een cadeautje voor mezelf gekocht.
Mier

Vandaag heb ik lekker gewerkt, omdat alles wat ik in gedachten had ook gebeurd is.
Libra

dat de dag weer bijna voorbij is
Linny

:D Heb net bijna een uur gewandeld met mijn oudste zoon...
amy lee

Heb het balkon opgeruimd!

(mogen het er ook meer zijn ;) )
Leeuwtjuh

Mn engelengeduld & positiviteit voor iets wat vandaag enorm tegenviel.
-Judith-

Dat ik na een harde afwijzing m'n eigen innerlijke kracht en eigenwaarde terug kunnen vinden heb, samen met iemand die me tot steun geweest is.. dank je..
Maeve

Dat ik toch maar weer even van half 10 tot kwart over 8 gewerkt heb,
en dat mijn collega'tjes allemaal zo berelief zijn ^^
*hartje*

[nice topic btw (=]
FFr

Ik was tevreden over me 2 uurtjes uit met me hond :D
amy lee

Dat ik de woonkamer al heb gepoetst en zometeen verder ga met de rest van het huis.
inactieve gebruiker

Een was opgehangen , mn schilderij afgemaakt(ondanks mn sombere bui)dat vind ik wel goed van mezelf,
amy lee

Twee tajines op het vuur staan. En het ruikt heerlijk in huis! Mijn schoonfamilie komt eten.
Ben erg tevreden over mijn eigen kookkunsten!
14mirjam

ben tevreden over mijn ontzettend goede vriendin waar ik vanavond heen ga :) ik kan dus wél sommige vrienden behouden..
Sunshine76

Ik heb gisteren en vandaag de was buiten gehangen en nu ruikt alles wee zo lekker fris.. En bovendien had ik het ook nog allemaal op tijd binnen voor de grote plensbui van vanmiddag.
inactieve gebruiker

Ik niet toe heb gegeven aan mn dwanghandelingen, en een boek ben gaan lezen :D
amy lee

Ik ben niet alleen tevreden over mezelf, ik ben zelfs trots op mezelf! Heb vandaag uren in de keuken gestaan om een heerlijke maaltijd klaar te maken en het is me nog beter gelukt dan ik had kunnen denken!
Ik ben ook trots dat ik een etentje kan geven voor zeven personen (incl. mijn vriend en ik) en dat het gewoon een heel geslaagde dag/ avond was!
inactieve gebruiker

Ik heb het hele huis schoongemaakt, en ze zeggen schoon van buiten ,ook rust van binnen :lol:
FFr

Ik heb het al 2 dagen volgehouden met werken. En heb net geleerd hoe het opnemen van geld werkt.
Leeuwtjuh

amy lee schreef:Dat ik de woonkamer al heb gepoetst en zometeen verder ga met de rest van het huis.
Wat zij zegt :lol:

En ff, tis niet moeilijk he? rekeningetje waar geld op staat, pasje in de muur, code intypen en het geld komt eruit 8)
(tis te makkelijk eigenlijk... pas op dat je niet teveel opneemt :lol: )
Boet

Dat ik mijn aquarium retestrak achteruit de parkeerplaats inkreeg. Meestal staat -ie onder een zekere hoek :lol:

Groet,

Robert
inactieve gebruiker

Dat ik ondernemend blijft , ondanks alles.. :D
Linny

Hortensia schreef:Dat ik ondernemend blijft , ondanks alles.. :D
Daar ben ik ook tevreden over Hortensia :D
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Dat alle vakantiewas (maar liefst 7 wassen) weer weggewassen, droog en opgevouwen is...pfff... :? :D

En wat is het toch fijn om weer thuis te zijn. Vakantie is leuk, de voorpret is leuk, de vakantie zelf was leuk...maar het is ook weer heerlijk om thuis te komen. :D

Wat leuk om dit sub forum te vinden !
Inzicht als Uitweg..
inactieve gebruiker

Ik ben trots , omdat ik veel gesport heb vandaag en vol hebt gehouden,
niet heb opgegeven, :D
inactieve gebruiker

Ik blijf erop uit trekken , somber of niet :) daar is veel energie voor nodig, maar iets drijf me door te gaan met ondernemen..en niet op te geven..

Terug naar “Positieve verhalen en tips”