Gebruikersavatar
112019
Berichten: 290
Lid geworden op: 02 jan 2019 00:11

(Verloren Contacten) k wil een oud contact terug. Heb wat ondersteuning nodig via dit topic.

Ik ben zeer blij met de laatste toevoeging en dat is @Melanoisia. 🥳

Momenteel door het veranderde landschap wil ik ook wat oude contacten terug. Ik denk dat het mij goed doet.
Maar er zit spanning bij.

Misschien kan ik jullie ook helpen als iemand van jullie een oud contact terug wil? En wat angst geeft...😉

Maar een oud contact klikte zeer goed of althans van mijn kant. Het was in de tijd van msn en was toen nog niet zo ver. Maar uiteindelijk was ik het mailadres kwijt. Het laatste jaar moet ik veel aan de persoon denken. Zou de persoon mij nog kennen? Ik kreeg ook echt een soort gevoel van missen...yikes. haha. Nu moet ik een FB account aanmaken omdat ik het mailadres kwijt ben. En dan moet ik de persoon een bericht sturen. Het geeft mij angst. En wat nou als er niet gereageerd word? Wat als ik me awkward voel, en zegt dat die niet weet wie ik ben? Wat als ik wel een afwijzing krijg. Het lijkt me uiteindelijk leuk toe te voegen aan mijn whatsapp lijst. En kijken of er meer in zit. Als ik dat contact terug heb is mijn leven qua contacten voor een aantal jaar voltooid. En kan ik uitwerken of het werkt waardoor ik geen gevoel meer heb uit een sterk verleden van het missen van...

Stap 1. FB aanmaken.
Stap 2. Bericht sturen.
Stap 3. Afwachten.
zucht.gif

Ik laat jullie alvast weten als ik stap 1 en 2 voltooid heb. En als ik spanning voel ben ik bang en hoop op wat ondersteuning. 😅
Hoi ik ben een jongeman tussen 24 en 33 jaar die vaak stress, spanning, frustratie en eenzaamheid ervaart. Ik werk niet. Ik ben in het verleden gediagnosteert met een A.S.S. hoewel ik niet veel herken.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: (Verloren Contacten) k wil een oud contact terug. Heb wat ondersteuning nodig via dit topic.

Ik laat jullie alvast weten als ik stap 1 en 2 voltooid heb. En als ik spanning voel ben ik bang en hoop op wat ondersteuning. 😅
Ja,hou ons opde hoogte van je vorderingen. Niet geschoten is altijd mis, zeggen ze. Veel succes.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
112019
Berichten: 290
Lid geworden op: 02 jan 2019 00:11

Re: (Verloren Contacten) k wil een oud contact terug. Heb wat ondersteuning nodig via dit topic.

volhoudertje schreef: 01 mar 2023 12:24
Ik laat jullie alvast weten als ik stap 1 en 2 voltooid heb. En als ik spanning voel ben ik bang en hoop op wat ondersteuning. 😅
Ja,hou ons opde hoogte van je vorderingen. Niet geschoten is altijd mis, zeggen ze. Veel succes.
Dankjewel @volhoudertje . Hou je op de hoogte.😅
Het zou mooi zijn als ik dit contact weer terug heb na 2011 ongeveer.
Hoi ik ben een jongeman tussen 24 en 33 jaar die vaak stress, spanning, frustratie en eenzaamheid ervaart. Ik werk niet. Ik ben in het verleden gediagnosteert met een A.S.S. hoewel ik niet veel herken.
Gebruikersavatar
112019
Berichten: 290
Lid geworden op: 02 jan 2019 00:11

Re: (Verloren Contacten) k wil een oud contact terug. Heb wat ondersteuning nodig via dit topic.

Ik heb het bericht verzonden. Het lijkt erop dat de FB niet vaak gebruikt word. Dus laten we hopen dat er een bericht terugkomt. Of het nou goed/slecht is.

Als ik niks terugkrijg kan ik nog een familielid een bericht sturen.

Maar wacht een weekje...of het gelezen/ en iets terug is bij mij.
Hoi ik ben een jongeman tussen 24 en 33 jaar die vaak stress, spanning, frustratie en eenzaamheid ervaart. Ik werk niet. Ik ben in het verleden gediagnosteert met een A.S.S. hoewel ik niet veel herken.
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: (Verloren Contacten) k wil een oud contact terug. Heb wat ondersteuning nodig via dit topic.

Dapper van je hoor. Het is al goed dat je dit hebt gedurfd.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
112019
Berichten: 290
Lid geworden op: 02 jan 2019 00:11

Re: (Verloren Contacten) k wil een oud contact terug. Heb wat ondersteuning nodig via dit topic.

Memories schreef: 07 mar 2023 14:07 Dapper van je hoor. Het is al goed dat je dit hebt gedurfd.
Ja ik vond het ook niet zo eng. Of voel mij niet super gespannen. Haha.
Ik zou het leuk vinden als de persoon reageert.

Als ik jou/jullie kan helpen met sociale angsten of situaties? Laat het me ook weten.

Fijn dat er voor ons hier een praatplek is.
Hoi ik ben een jongeman tussen 24 en 33 jaar die vaak stress, spanning, frustratie en eenzaamheid ervaart. Ik werk niet. Ik ben in het verleden gediagnosteert met een A.S.S. hoewel ik niet veel herken.

Terug naar “Eenzaamheid, relaties & seksualiteit”