Gebruikersavatar
thomas291
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 nov 2019 20:09

Obsessie met een meisje

Hallo,

Ik ben ten einde raad en weet niet hoe ik verder moet vandaar mijn verhaal hier, ik hoop hier het antwoord te vinden.

6 maanden geleden heb ik via Instagram een erg leuk meisje leren kennen, het ging erg goed tussen ons in het begin en ik raakte verliefd op haar. Vervolgens heb ik haar dat verteld en gaf zij hetzelfde aan. Het probleem was alleen dat ze al aan het daten was met een andere jongen. Ik maakte mij hier toen al ontzettend veel zorgen maar uiteindelijk gaf zij aan niks meer te voelen voor hem en graag met mij verder wou.

Het was ontzettend leuk samen voor een korte tijd. Ik vond het erg leuk om haar telkens cadeaus te geven en haar blij te maken, ik ben ongeveer rond de 1000 euro aan cadeaus aan haar kwijt dit was echter mijn eigen keuze.

Totdat ik er achterkwam dat ze nog wel telkens afsprak met de andere jongen. Ik werd boos op haar en begon over de kleinste dingen mij zorgen te maken, ik werd langzaam geobsedeerd over haar hele leven en begon alles te twijfelen. Ik maakte mij zorgen over dat ze nog wel maagd was, ze gaf mij telkens aan dat nog te zijn maar ik geloofde haar nooit helemaal. Na een enige tijd werd ik er zo gek van dat ik uit agressie naar haar huis ben gegaan en heb geprobeerd in te breken. Hier kwam zij achter en heeft het contact toen verbroken.

Hierna ben ik volledig ingestort, ik heb van alles geprobeerd om weer contact te zoeken, Ik stalk haar, haar familie en zelfs goede vrienden. Ik heb hierdoor mijn studie verknalt en zit momenteel in een tussenjaar. Ik lig wekelijks huilend in bed, ik ga vroeg naar bed en lig de rest van de nacht wakker denkend aan wat zij momenteel aan het doen is. Ik zit zelfs zelfmoord telkens te overwegen maar als zij toen al nooit om mij gaf zal ik daarmee waarschijnlijk ook weinig bereiken.

Ik praat nu met een psycholoog erover maar dit helpt maar voor een korte tijd. Mijn agressie komt na de gesprekken altijd snel weer terug en ik sta nog steeds regelmatig voor haar huis hopend dat ik haar door dezelfde pijn kan halen als die door heb moeten gaan. Hiernaast heb ik geprobeerd met andere mensen te praten en meer mensen leren kennen. Dit helpt alleen ook niet, ik verlies mijn interesse in diegene erg snel en val al snel weer terug.

Ik heb haar nu bedreigd en heb een contactverbod opgekregen, politie is erbij betrokken en heb mij voor nu teruggetrokken. Maar ik voel mij nog steeds hetzelfde en val telkens terug. Ik weiger haar te laten winnen en mij er bij neer te leggen, al is dat wel het beste het lukt mij totaal niet.

Uiteindelijk kwam ik erachter dat ze voorspel had gedaan samen met de jongen waar ze mij verteld niks voor te voelen, dit was ook nog in de periode dat het nog goed ging tussen ons. Ze hebben nu waarschijnlijk al veel meer samen gedaan en ik word er helemaal gek van.

Ik weet niet hoe ik verder moet nu en zit met mijzelf in de knoop. Ik wil haar dezelfde pijn doen die zij mij heeft gedaan maar telkens haak ik af halverwege.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15116
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Obsessie met een meisje

thomas291 schreef: 15 nov 2019 20:53 Ik weet niet hoe ik verder moet nu en zit met mijzelf in de knoop. Ik wil haar dezelfde pijn doen die zij mij heeft gedaan maar telkens haak ik af halverwege.
Je hebt echt dringend hulp nodig, want je bent op een totaal verkeerde manier bezig.
Ik raad je aan om op korte termijn weer contact te leggen met een psycholoog.
* Liebe Macht Frei *

Terug naar “Eenzaamheid, relaties & seksualiteit”