Gebruikersavatar
Famke1987
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 mei 2018 15:56

Stemmingswisselingen en klachten

Vanochtend toch maar weer de huisarts gebeld.

Niet zozeer om mijn chronische hyperventilatie en/of angst.
Maar heb de laatste tijd zoveel last van stemmingswisselingen. Soms voel ik mij een paar dagen goed. En opeens slaat het om. Dit uit zich dan in huilbuien, vermoeidheid, nergens zin in hebben, overal tegenop zien, en vooral mijn gedachten gaan met mij op de loop. Ik zou maar niet zeggen wat ik allemaal denk. Het is soms zo erg, dat ik wel eens de neiging heb, om mij zelf te beschadigen. Maar ik hou mezelf tegen. Maar op dit momenten slaap ik slecht, en wordt ik vermoeid wakker. En dan echt moeite om aan de dag te beginnen.

Als ik mij paar dagen goed voel, zie ik alles rooskleurig en heb ik niet eens het gevoel dat ik hier last van heb gehad. Ik kan tevens wel heel moeilijk omgaan met spanningen en stress. Dit jaar is bij mij een angststoornis geconstateerd, wel naar een psycholoog geweest. Maar heeft niet veel geholpen. Heb op bepaalde momenten nog wel last van angst.

Mijn klachten zijn al wel begonnen van 2011 maar op een gegeven moment ging het ook wel  weer goed. Ik slik op dit moment ook vitamine b6 voor mijn pms, alleen begint de ellende nu juist op de 1e dag van mijn menstruatie ipv 2 weken ervoor.

Ik vind het gewoon niet leuk meer dat ik meer dan de helft van de tijd zo slecht voel. Dit is voor mij ook geen leven meer. Maar het is ook zo gemakkelijk om tegen de buitenwereld een masker op te zetten. Of JA te beantwoorden als ze vragen of alles goed gaat.

Ik wil gewoon kunnen genieten en mij weer voelen zoals ik mij destijds ook voelde. Na lang wachten wederom weer de huisarts gebeld.

Maar kan daar pas volgende dinsdag terecht. Ik werk gelukkig wel, als ik op het werk ben, oke dan gaat het wel maar zodra ik thuis kom of in bed lig....

We blijven hoop houden... en natuurlijk weet ik dat iedereen wel.ups en downs heeft, maar dit vind ik wel extreem.. vaak slechte dagen rn gewoon soms moe of er geen zin meer in hebben

Terug naar “(Psycho)somatische klachten”