Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15135
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: mijn relatie

Dan blijft de vraag over waarom je iets zou beginnen als je twijfels hebt. Ik ga er van uit dat die twijfels gegrond zijn.
Waarom zou je het risico dan willen nemen?
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
pedro72
Berichten: 20
Lid geworden op: 04 dec 2016 17:30

Re: mijn relatie

Twijfels, omdat ik net een moeizame relatie achter de rug heb en eigenlijk nieuwe problematiek tracht te vermijden.
In eerste instantie was het de bedoeling om mijn sociale kring terug uit te breiden en niet verliefd te worden. Dat is nu eenmaal wel gebeurd en dat overkomt je.
Jammer dat het langs haar kant wat moeizamer gaat dan zou horen. Ik mag natuurlijk geen vergelijk maken met mijn ex.
Dus een risico moet je soms eens durven nemen.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15135
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: mijn relatie

pedro72 schreef:Jammer dat het langs haar kant wat moeizamer gaat dan zou horen. Ik mag natuurlijk geen vergelijk maken met mijn ex. Dus een risico moet je soms eens durven nemen.
In de liefde bestaat geen moeten, geen regels en ook heen verboden. Of je een risico durft te nemen is uiteindelijk jouw keuze, jij kunt het beste inschatten tegen welke problemen je aan kunt lopen. Het komt in principe aan op het maken van een verlies- en winst rekening: een investering moet winst opleveren.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
pedro72
Berichten: 20
Lid geworden op: 04 dec 2016 17:30

Re: mijn relatie

Helaas, het is uiteindelijk niets geworden. Zij heeft besloten om niet verder in zee te gaan met me.
Eerst zag ze het zitten en dan niet meer. De vonk was niet groot genoeg langs haar zijde.
Ze vond me er wel goed uitzien en het klikte wel, maar haar gevoel zat niet diep genoeg.
Ik denk dat het meer te maken heeft uit angst om een relatie aan te gaan dan wat anders.
Ze sloot het gesprek af " ik hoop dat ik geen spijt krijg van mijn beslissing".
Dus ja.........
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24449
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: mijn relatie

pedro72 schreef:Helaas, het is uiteindelijk niets geworden. Zij heeft besloten om niet verder in zee te gaan met me.
Eerst zag ze het zitten en dan niet meer. De vonk was niet groot genoeg langs haar zijde.
Ze vond me er wel goed uitzien en het klikte wel, maar haar gevoel zat niet diep genoeg.
Ik denk dat het meer te maken heeft uit angst om een relatie aan te gaan dan wat anders.
Ze sloot het gesprek af " ik hoop dat ik geen spijt krijg van mijn beslissing".
Dus ja.........
Ik merk dat je invult voor haar. Dat vind ik niet verstandig. Als zij niet meer wilt en ze geeft haar uitleg daarbij, dan is het denk ik beter daar vanuit te gaan, dan dat je voor jezelf invult dat het met angst te maken heeft. Uitleg kan veranderen, maar laat dat dan bij haar en vul niet in.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15135
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: mijn relatie

pedro72 schreef:Ik denk dat het meer te maken heeft uit angst om een relatie aan te gaan dan wat anders.
Ze sloot het gesprek af "ik hoop dat ik geen spijt krijg van mijn beslissing".
Ik zou bijna willen zeggen 'een volgende keer beter.' Je zult ongetwijfeld nog wel iemand tegen komen die wel een relatie met jou wil beginnen,
laat deze ervaring maar achter je.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
pedro72
Berichten: 20
Lid geworden op: 04 dec 2016 17:30

Re: mijn relatie

Tja invullen... Misschien wel.. . Omdat ik het raar vind dat zij nu zo plots gedraaid is. Tijdens chatsessies groeit er iets wat dan bij een fysieke ontmoeting een stuk teniet gaat. Ondanks ze me er ook wel goed vond uitzien en het wel klikte.
Ze gaf ook toe dat ze wat bindingsangst had omdat ze nog niet veel relaties heeft gehad en ze ook een nare ervaring heeft gehad met hasr vorige vriend die niet over zijn relatiebreuk heen was. Ik zelf ben dan ook maar net uit een relatie en wasrbij mijn ex voorlopig ook nog geregeld hier is.
Dus tja.... .
Dit is natuurlijk naar wat mijn gevoel zegt en daarom niet juist.

Hopeloos op zoek naar iemand was ik ook niet dus we zien wel wat mijn pad kruist...
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24449
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: mijn relatie

pedro72 schreef:Tja invullen... Misschien wel.. . Omdat ik het raar vind dat zij nu zo plots gedraaid is. Tijdens chatsessies groeit er iets wat dan bij een fysieke ontmoeting een stuk teniet gaat. Ondanks ze me er ook wel goed vond uitzien en het wel klikte.
Ze gaf ook toe dat ze wat bindingsangst had omdat ze nog niet veel relaties heeft gehad en ze ook een nare ervaring heeft gehad met hasr vorige vriend die niet over zijn relatiebreuk heen was. Ik zelf ben dan ook maar net uit een relatie en wasrbij mijn ex voorlopig ook nog geregeld hier is.
Dus tja.... .
Dit is natuurlijk naar wat mijn gevoel zegt en daarom niet juist.

Hopeloos op zoek naar iemand was ik ook niet dus we zien wel wat mijn pad kruist...
Gevoel kan wel juist zijn, maar het is duidelijk dat de situatie totaal niet optimaal is voor een nieuwe relatie.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
pedro72
Berichten: 20
Lid geworden op: 04 dec 2016 17:30

Re: mijn relatie

Nee, dat is zo. Bij mij twijfel omdat ik toch ergens aanvoelde dat het bij haar niet 100% zat, wat dan ook bevestigd is. Ik heb in mijn vorige relatie al zoveel trobbels gehad en heb geen zin in weer zo een relatie ( als die er dan zou gekomen zijn).

Terug naar “Eenzaamheid, relaties & seksualiteit”