Gebruikersavatar
snowman
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 jul 2016 03:29

Ze is niet verliefd maar wil ook niet loslaten

He beste forumleden,

Ik zit nu al een tijdje met een hele grote vraagteken of vraagtekens zelfs in mijn leven ...
Heb een aantal maanden terug een meid leren kennen die mij een heerlijk gevoel geeft in me leven die ik jaren niet heb gevoelt.
Alleen hoe langer ik haar ken, hoe meer vraag tekens ik krijg.
In het begin kwam ze zeer geïnteresseerd over en schonk mij ook overdreven veel tijd. En nu irriteer ik haar iedere keer. Als ik een beetje aandacht wil, ze vind facebook series
en meerdere social media belangrijker. Wat doet een verliefd persoon dan?
Die wilt diegene erop aanspreken. Haar reactie op bepaalde dingen is schreeuwen, zodat ik erover stop
of aan elk ding geirriteerd raken roepen "dit is de zoveelste x dat je 't bespreekt" ....
Maar een eind aan maken wilt ze ook nie, deze wilt trouwen??????????????? 024 024 024 024 024 023
Waar slaat dit op?? Mijn gevoel zegt deze heeft zowieso wel meerdere contacten ... Ik mag nooit haar telefoon in. Voorheen wel onder haar toezicht. Ik begrijp de hele logica niet in deze situatie.
En maar zweren dat er echt niemand is. En of zou zijn als we trouwden, hoefde ik me niet druk te maken. Zoveel moeite om me te overtuigen dat ze trouw is en dat ik me niet druk hoef te maken.
Waarom??? Als ze op afstand is, is ze veel liever dan als ze bij me is ook ...
Deze situatie vreet echt aan me, ik begrijp er geen bal van. We hebben een maand lang dag en nacht samen gezeten geslapen. Heb geen enkel moment haar stiekem aan haar tel gezien, wel dat ze 'm weg legt en er vaak op zit, maar begrijp dit echt niet zo nie. Logisch dit WAT BETEKEND DIT IK WORD GEKKKK
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15135
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Ze is niet verliefd maar wil ook niet loslaten

snowman schreef:Mijn gevoel zegt deze heeft zowieso wel meerdere contacten ... Ik mag nooit haar telefoon in. Voorheen wel onder haar toezicht. Ik begrijp de hele logica niet in deze situatie.
En maar zweren dat er echt niemand is.
Vertrouwen is de basis van een goede relatie. Dat vertrouwen moet uiteraard van twee kanten komen.
Als je verliefd op elkaar bent, of net een stelletje bent geworden, wil dat niet zeggen dat je ook meteen
op elkaars telefoon mag kijken. Dat is iemand controleren en bijzonder vervelend.

Denk er nog maar goed over na of zij werkelijk de persoon is waar je verder mee wilt gaan in je leven.
Het lijkt me dat er nog behoorlijk wat dingen zijn die jullie moeten uit praten.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
snowman
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 jul 2016 03:29

Re: Ze is niet verliefd maar wil ook niet loslaten

volhoudertje schreef:
snowman schreef:Mijn gevoel zegt deze heeft zowieso wel meerdere contacten ... Ik mag nooit haar telefoon in. Voorheen wel onder haar toezicht. Ik begrijp de hele logica niet in deze situatie.
En maar zweren dat er echt niemand is.
Vertrouwen is de basis van een goede relatie. Dat vertrouwen moet uiteraard van twee kanten komen.
Als je verliefd op elkaar bent, of net een stelletje bent geworden, wil dat niet zeggen dat je ook meteen
op elkaars telefoon mag kijken. Dat is iemand controleren en bijzonder vervelend.

Denk er nog maar goed over na of zij werkelijk de persoon is waar je verder mee wilt gaan in je leven.
Het lijkt me dat er nog behoorlijk wat dingen zijn die jullie moeten uit praten.
Dank dat je reageert. wel een beetje jammer dat je alleen dit deel van mijn bericht in ziet
vertrouwen kan ik moeilijk omdat me soms fabeltjes worden verteld... ik houd van je kan niet zonder je en tegelijkertijd liever bezig zijn met dingen zoals social media en series??? en als ik je erop aan spreek toch het uit willen maken??? dit is echt pijnlijk en deprimerend
ik ben mezelf nie meer door deze acties. t liefst zegt ze de hele dag niet waar ze is wat ze doet. Mijn vraag is alleen waarom zeggen dat je wilt trouwen terwijl t overduidelijk is dat je interesses ergens anders liggen en voor wat met mij blijven???
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15135
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Ze is niet verliefd maar wil ook niet loslaten

snowman schreef:ik houd van je kan niet zonder je en tegelijkertijd liever bezig zijn met dingen zoals social media en series??? en als ik je erop aan spreek toch het uit willen maken??? dit is echt pijnlijk en deprimerend
Het is jammer dat je het idee hebt dat je moet concurreren met Social media en series, maar een verliefd stelletje zijn wil niet zeggen dat je elkaar continu aandacht moet geven en kunt opeisen. Je moet elkaar ook wat ruimte geven. Als je van iemand houdt, moet je iemand ook vrij kunnen laten. Dat is een algemeen erkende wijsheid.

Zoals gezegd, trouwen lijkt me voor jullie echt nog een stap te ver.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
snowman
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 jul 2016 03:29

Re: Ze is niet verliefd maar wil ook niet loslaten

volhoudertje schreef:
snowman schreef:ik houd van je kan niet zonder je en tegelijkertijd liever bezig zijn met dingen zoals social media en series??? en als ik je erop aan spreek toch het uit willen maken??? dit is echt pijnlijk en deprimerend
Het is jammer dat je het idee hebt dat je moet concurreren met Social media en series, maar een verliefd stelletje zijn wil niet zeggen dat je elkaar continu aandacht moet geven en kunt opeisen. Je moet elkaar ook wat ruimte geven. Als je van iemand houdt, moet je iemand ook vrij kunnen laten. Dat is een algemeen erkende wijsheid.

Zoals gezegd, trouwen lijkt me voor jullie echt nog een stap te ver.
ja prima alleen de ruimte die ze vraagt dat zal zeer zeker mijn gevoelens voor haar doden

mij nooit willen vertellen waar ze is wat ze doet

als we samen zijn in 7 dagen tijd 1 x sex willen

elke x als ik wil knufelen of aandacht nodig heb er niet zijn ik moet maar afwachten wanneer zij zin heeft dus relatie draait om haar

contact zoeken alleen wanneer zij wil
ik moet dus een levende pop spelen geen communicatie geen band geen binding
en dit moet gezond lijken voor iemand die mij advies wilt geven om me geestelijk weer normaal te voelen?
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15135
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Ze is niet verliefd maar wil ook niet loslaten

snowman schreef:elke x als ik wil knufelen of aandacht nodig heb er niet zijn ik moet maar afwachten wanneer zij zin heeft dus relatie draait om haar
"De realtie draait om haar," is de zaken volledig omdraaien, beste snowman. Je hoeft heus geen levende pop te spelen, maar je brengt een behoorlijk eisenpakket mee in je relatie.
Wat intimiteit en seksualiteit betreft is het zo dat jouw vriendin de grens bepaalt. Die grens moet je respecteren. Je zult je er echt bij moeten neerleggen dat één keer in de week seks voor haar
voldoende is.

Binnen een relatie is het uiteraard verstandig om dit soort dingen met elkaar te bespreken, maar als je insteek is dat je recht meent te hebben op meer intimiteit, meer seks en meer aandacht, ben je behoorlijk verkeerd bezig. Of in jouw woorden te spreken "de relatie draait niet om jou". Het is iets van jullie beiden. Het is geven en nemen en ergens in het midden tot overeenstemming kunnen komen.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
FlowerPower2020
Berichten: 6775
Lid geworden op: 30 jun 2013 21:54
Locatie: Mentha Aquatica

Re: Ze is niet verliefd maar wil ook niet loslaten

snowman schreef:
volhoudertje schreef:
snowman schreef:ik houd van je kan niet zonder je en tegelijkertijd liever bezig zijn met dingen zoals social media en series??? en als ik je erop aan spreek toch het uit willen maken??? dit is echt pijnlijk en deprimerend
Het is jammer dat je het idee hebt dat je moet concurreren met Social media en series, maar een verliefd stelletje zijn wil niet zeggen dat je elkaar continu aandacht moet geven en kunt opeisen. Je moet elkaar ook wat ruimte geven. Als je van iemand houdt, moet je iemand ook vrij kunnen laten. Dat is een algemeen erkende wijsheid.

Zoals gezegd, trouwen lijkt me voor jullie echt nog een stap te ver.
ja prima alleen de ruimte die ze vraagt dat zal zeer zeker mijn gevoelens voor haar doden

mij nooit willen vertellen waar ze is wat ze doet

als we samen zijn in 7 dagen tijd 1 x sex willen

elke x als ik wil knufelen of aandacht nodig heb er niet zijn ik moet maar afwachten wanneer zij zin heeft dus relatie draait om haar

contact zoeken alleen wanneer zij wil
ik moet dus een levende pop spelen geen communicatie geen band geen binding
en dit moet gezond lijken voor iemand die mij advies wilt geven op me geestelijk weer normaal te voelen?
Als je zo voelt in de relatie en je hebt dit serieus aangekaart zou ik toch echt je conclusies trekken en naar de volgende vis in de zee zoeken.

Als je zo voelt maar het is haar nog niet duidelijk probeer het dan duidelijk te maken dat je zo voelt en geef het nog een kans.
Understand: you been understood
Gebruikersavatar
snowman
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 jul 2016 03:29

Re: Ze is niet verliefd maar wil ook niet loslaten

Als je zo voelt in de relatie en je hebt dit serieus aangekaart zou ik toch echt je conclusies trekken en naar de volgende vis in de zee zoeken.

Als je zo voelt maar het is haar nog niet duidelijk probeer het dan duidelijk te maken dat je zo voelt en geef het nog een kans.
koen ik wil alleen de gedachte goed hierachter weten
wat speelt er in haar hoofd dat ze zooooveeel energie in leugens steekt ik wil toch trouwen ik spreek niemand. tegelijkertijd meer naar andere mannen kijken dan mij meer voor hun opkomen en aandacht blijven zoeken
waarom mij nodig hebben dan???? waarom ben ik zo belangrijk??? als mijn ogen en haar acties zeggen andere dingen zijn belangrijker
Gebruikersavatar
snowman
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 jul 2016 03:29

Re: Ze is niet verliefd maar wil ook niet loslaten

volhoudertje schreef:
snowman schreef:elke x als ik wil knufelen of aandacht nodig heb er niet zijn ik moet maar afwachten wanneer zij zin heeft dus relatie draait om haar
"De realtie draait om haar," is de zaken volledig omdraaien, beste snowman. Je hoeft heus geen levende pop te spelen, maar je brengt een behoorlijk eisenpakket mee in je relatie.
Wat intimiteit en seksualiteit betreft is het zo dat jouw vriendin de grens bepaalt. Die grens moet je respecteren. Je zult je er echt bij moeten neerleggen dat één keer in de week seks voor haar
voldoende is.

Binnen een relatie is het uiteraard verstandig om dit soort dingen met elkaar te bespreken, maar als je insteek is dat je recht meent te hebben op meer intimiteit, meer seks en meer aandacht, ben je behoorlijk verkeerd bezig. Of in jouw woorden te spreken "de relatie draait niet om jou". Het is iets van jullie beiden. Het is geven en nemen en ergens in het midden tot overeenstemming kunnen komen.
tot nu toe zie ik jou alleen opkomen voor haar... ik heb haar als nymphomane leren kennen die t erg vond als ik niet zo vaak mogelijk klaarkwam via de telefoon als we op afstand zaten
nu ineens 1 keer in de week?? nu ineens geen tijd meer voor me??? heb je hier naar gekeken??? eerst teveel geven dan te weinig enigste wat ik wil om mezelf terug te vinden WAAROM??? waarom wat speelt er in haar hoofd...
Gebruikersavatar
FlowerPower2020
Berichten: 6775
Lid geworden op: 30 jun 2013 21:54
Locatie: Mentha Aquatica

Re: Ze is niet verliefd maar wil ook niet loslaten

koen ik wil alleen de gedachte goed hierachter weten wat speelt er in haar hoofd dat ze zooooveeel energie in leugens steekt ik wil toch trouwen ik spreek niemand.
Het is duidelijk dat dit nogal bij jou speelt, aangezien je zinnen nogal ongestructureerd zijn.

Het lijkt mij niet meer dan logisch dat we niet in haar hoofd kunnen kijken. Ook al had je 20 pagina's vol geschreven met haar persoonlijkheid dan nog. Het is ook wel gemakkelijk om haar gedrag door ons te laten voorspellen. Ik denk dat je moet gaan beginnen met vragen en gewoon met elkaar moet gaan communiceren of leren communiceren.

En tja noem mij maar ouderwets, maar waarom zou je uberhaupt willen trouwen met iemand die je zo kort kent en die leugens tegen je verteld? Dat is geen basis waarop je kan voortbouwen. Maar dat moet je allemaal zelf weten.
Understand: you been understood
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24449
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Ze is niet verliefd maar wil ook niet loslaten

Ik weet natuurlijk niet hoe je haar hebt ontmoet en dat hoeft ook lang niet altijd iets te zeggen. Ik zou alleen niet in deze situatie gaan trouwen. Daarbij komt ook nog eens dat je haar nog maar een paar maanden kent. (En de vraag is... ken je haar echt wel goed?) Hebben jullie weleens gesprekken over onderwerpen die heel persoonlijk zijn? Spreken jullie weleens over onderwerpen die jullie bezighouden? Waarom wilt ze precies trouwen? Hoe ziet zij dit voor zich? Wat maakt dat ze zo snel en zo graag met je wilt trouwen?

Wij zitten hier achter het internet en kunnen alleen afgaan op je geschreven verhaal. Wij zijn er niet live bij en kunnen ook niet specifiek dingen bepalen. Wij gaan af op geschreven tekst. Wij proberen op die manier in stukjes duidelijkheid te krijgen. Maar niet alleen voor ons, vooral voor diegene die het schrijft. Wij kunnen alleen niet alles voor je oplossen. Wij kunnen niet alles op een blaadje voor je leggen. Daar moet je zelf stappen voor zetten. Daar moet je zelf mee aan de slag en keuzes mee maken.

Hoe is het eigenlijk gegaan? Is zij gelijk bij je ingetrokken en op welke manier ging dat? En waarom is het zo gegaan zoals het gegaan is? Wat is en was haar rol in de beslissingen en wat is de jouwe?
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Ze is niet verliefd maar wil ook niet loslaten

Misschien moet jij loslaten?

Als ze met je gevoelens speelt, of jij vindt dat, waarom laat je jezelf dan de speelbal zijn?

in je titel leg je de keuze bij haar.en soms moet je niemand een geladen geweer geven en wachten tot ze schieten, bij wijze van spreken.

Soms moet je gewoon zelf wegwandelen van een situatie waar je jezelf niet goed bij voelt en blijkbaar niet veel aan kan veranderen
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15135
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Ze is niet verliefd maar wil ook niet loslaten

snowman schreef:Ik heb haar als nymfomane leren kennen die t erg vond als ik niet zo vaak mogelijk klaarkwam via de telefoon als we op afstand zaten. Nu ineens 1 keer in de week??
Dat soort details maken het verhaal natuurlijk weer iets duidelijker. Toch kan het geen kwaad om eens
na te gaan wat de basis van jullie relatie is. Het komt op mij over als een relatie die niet gebaseerd
is op vertrouwen en weinig diepgang heeft. Denk maar eens goed na of dit werkelijk is wat je wilt
en of hier op de lange duur gelukkig van denkt te worden.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
snowman
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 jul 2016 03:29

Re: Ze is niet verliefd maar wil ook niet loslaten

momo schreef:Misschien moet jij loslaten?

Als ze met je gevoelens speelt, of jij vindt dat, waarom laat je jezelf dan de speelbal zijn?

in je titel leg je de keuze bij haar.en soms moet je niemand een geladen geweer geven en wachten tot ze schieten, bij wijze van spreken.

Soms moet je gewoon zelf wegwandelen van een situatie waar je jezelf niet goed bij voelt en blijkbaar niet veel aan kan veranderen
als ik dat doe weet ze me toch zo te manipuleren met mij een schuld gevoel te geven dat ik in discussie eindig met haar
ik laat haar en dan is t ow ben jij zo een klootzak uitmaken via de app zit goed met je hoerenloper zus zo en dat is t laatste wat ik ben. op die manier weet ze me toch t gevoel te geven alsof ze heeeeel graag verder wil en niet wil loslaten
Gebruikersavatar
snowman
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 jul 2016 03:29

Re: Ze is niet verliefd maar wil ook niet loslaten

Memories schreef:Ik weet natuurlijk niet hoe je haar hebt ontmoet en dat hoeft ook lang niet altijd iets te zeggen. Ik zou alleen niet in deze situatie gaan trouwen. Daarbij komt ook nog eens dat je haar nog maar een paar maanden kent. (En de vraag is... ken je haar echt wel goed?) Hebben jullie weleens gesprekken over onderwerpen die heel persoonlijk zijn? Spreken jullie weleens over onderwerpen die jullie bezighouden? Waarom wilt ze precies trouwen? Hoe ziet zij dit voor zich? Wat maakt dat ze zo snel en zo graag met je wilt trouwen?

Wij zitten hier achter het internet en kunnen alleen afgaan op je geschreven verhaal. Wij zijn er niet live bij en kunnen ook niet specifiek dingen bepalen. Wij gaan af op geschreven tekst. Wij proberen op die manier in stukjes duidelijkheid te krijgen. Maar niet alleen voor ons, vooral voor diegene die het schrijft. Wij kunnen alleen niet alles voor je oplossen. Wij kunnen niet alles op een blaadje voor je leggen. Daar moet je zelf stappen voor zetten. Daar moet je zelf mee aan de slag en keuzes mee maken.

Hoe is het eigenlijk gegaan? Is zij gelijk bij je ingetrokken en op welke manier ging dat? En waarom is het zo gegaan zoals het gegaan is? Wat is en was haar rol in de beslissingen en wat is de jouwe?
niet samen wonen wel maandje bij mij gelogeerd en waarom t zo ging ja ze zegt: ik ben al 2 jaar alleen (wat voor mij zeer moeilijk te geloven is aangezien wij 2 gelijk er tegenaan gingen direct toen we elkaar leerden kennen)
beslissingen worden meestal door haar genomen ze heeft de touwtjes in handen
uiteindelijk komt t er op neer(nogmaals) dat ze zegt niet los te willen laten maar haar acties zijn zo tegenstrijdig. ziet niemand iets opvallends in haar gedragingen?
ze is zeer dominant
wilt nooit een verklaring schuldig zijn of gevoelens delen
heeft ineens helemaal geen tijd meer, terwijl ze geen werk heeft thuis zit
bij mij komt t over als klant binnen halen aan de lijn houden.
wat voor apart type persoon is dit en maar proberen te manipuleren door mij soms uren te negeren
soms met smoezen komen ik sliep voor een jonge meid van 33 slaapt ze erg veel
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24449
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Ze is niet verliefd maar wil ook niet loslaten

Waarom kies je niet voor jezelf en stop je ermee?
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
snowman
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 jul 2016 03:29

Re: Ze is niet verliefd maar wil ook niet loslaten

Memories schreef:Waarom kies je niet voor jezelf en stop je ermee?
zeg ik net lukt me niet die kan me op een manier manipuleren dat t mij echt nie lukt

dus de schuld naar mij schuiven en mij t gevoel geven dat ze beter af is zonder me omdat ik slecht ben terwijl t omgekeerd is en zodra ik wel weet wat er in haar hoofdje speelt is t makkelijker los laten
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24449
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Ze is niet verliefd maar wil ook niet loslaten

snowman schreef:
Memories schreef:Waarom kies je niet voor jezelf en stop je ermee?
zeg ik net lukt me niet die kan me op een manier manipuleren dat t mij echt nie lukt

dus de schuld naar mij schuiven en mij t gevoel geven dat ze beter af is zonder me omdat ik slecht ben terwijl t omgekeerd is en zodra ik wel weet wat er in haar hoofdje speelt is t makkelijker los laten
Maar als ik je zeg dat er ook een mogelijk is dat je daar niet achter gaat komen?
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24449
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Ze is niet verliefd maar wil ook niet loslaten

Mogelijkheid*
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15135
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Ze is niet verliefd maar wil ook niet loslaten

snowman schreef:
Memories schreef:Waarom kies je niet voor jezelf en stop je ermee?
zeg ik net lukt me niet die kan me op een manier manipuleren dat t mij echt nie lukt
Nou, dat heeft ze het mooi voor mekaar. Ze heeft een sukkel gevonden die ze om haar vinger kan wenden en als een marionet kan bespelen. Ik word een beetje ongeduldig van dit hele verhaal.
Verman jezelf eens, snowman en kap met deze ellende die je niets oplevert.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
snowman
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 jul 2016 03:29

Re: Ze is niet verliefd maar wil ook niet loslaten

Memories schreef:
snowman schreef:
Memories schreef:Waarom kies je niet voor jezelf en stop je ermee?
zeg ik net lukt me niet die kan me op een manier manipuleren dat t mij echt nie lukt

dus de schuld naar mij schuiven en mij t gevoel geven dat ze beter af is zonder me omdat ik slecht ben terwijl t omgekeerd is en zodra ik wel weet wat er in haar hoofdje speelt is t makkelijker los laten
Maar als ik je zeg dat er ook een mogelijk is dat je daar niet achter gaat komen?
dan zal t geestelijk erg zwaar zijn
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24449
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Ze is niet verliefd maar wil ook niet loslaten

Pak het leven terug die je graag wilt. Niemand heeft namelijk het recht het af te pakken.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

Terug naar “Eenzaamheid, relaties & seksualiteit”