Klint

je nooit begrepen voelen

Ik ben iemand die zeer gevoelig is aan bepaalde situaties .
Ik pieker ook echt dag en nacht , heb vaak last van stemmingswisselingen en soms wat depressieve gevoelens.
Maar eerlijk gezegd denk ik dat ik dit allemaal gekregen heb omdat ik nooit met mijn problemen ergens terecht kon .

Mijn ouders hebben nooit echt een luisterend oor gehad wanneer ik problemen had met iets of iemand , steeds kreeg en krijg ik het verwijt dat ikzelf de oorzaak wel zal zijn .
Ik begrijp zelf nog wel best wanneer ikzelf de oorzaak ben van het probleem en zie dat ook in , maar steeds die verwijten dat je het aan jezelf te danken hebt en je niet begrepen voelen dat vreet enorm aan mij .
Als je een probleem hebt dan durf je het zelfs nog niet te vertellen of je kropt het op omdat je toch weet dat je je weer onbegrepen zal voelen .
Zijn er hier ook mensen die zich steeds onbegrepen voelen en vaak nergens terecht kunnen met hun problemen ?
Je onbegrepen voelen maakt mij echt zo boos en je begint dan ook nog eens vaak aan jezelf te twijfelen ook .
TheEmperor85

Re: je nooit begrepen voelen

Welkom op het forum Klint. Hoop dat je hier een beetje je plekje kunt vinden en jezelf wel begrepen voelt :)
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15116
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: je nooit begrepen voelen

Welkom op het forum, Klint
* Liebe Macht Frei *
Between

Re: je nooit begrepen voelen

Hoi wat herkenbaar jouw verhaal! Ik snap je helemaal!!!

Terug naar “Overige problemen”