Leeuwtjuh

Re: Vragen van leden

Van mij mag je dat weten; ik kan het je echter niet vertellen, want ik weet het zelf ook niet.
Ik ben er ook wel nieuwsgierig naar :lol:
Erik

Re: Vragen van leden

Leeuwtjuh schreef:Van mij mag je dat weten; ik kan het je echter niet vertellen, want ik weet het zelf ook niet.
Ik ben er ook wel nieuwsgierig naar :lol:
Wellicht kan Frank dan wat uitleg geven :D
elgebak

Re: Vragen van leden

Was dat niet omdat er mensen anders berichten gingen aanpassen/verwijderen in ruzie's zodat anderen de boeman leken? Ik dacht dat ik die uitleg eens ergens in een topic was tegengekomen.
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Vragen van leden

Als het binnen die vijf minuten nog aangepast zou kunnen worden, dan zou dat wel heel fijn zijn als dat nu mogelijk is!
Inzicht als Uitweg..
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Vragen van leden

Ik vind dat het zo moet blijven. Naar mijn mening is er dan teveel kans op onoverzichtelijkheid, onduidelijkheid en is er meer kans op gedoe. :nod:
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Erik

Re: Vragen van leden

Minerva schreef:Als het binnen die vijf minuten nog aangepast zou kunnen worden, dan zou dat wel heel fijn zijn als dat nu mogelijk is!
Lijkt mij inderdaad ook handig. Soms schrijf je toch even iets verkeerd en kan je het nog even aanpassen.
Sterren100

Bericht verwijderen

Hey,

Ik heb een vraag aan de moderators\beheerders.
Stel je wilt een bericht van jezelf verwijderen\aanpassen wat je geplaats hebt kan dat dan?
Het is niet zo dat ik nu berichten van mezelf wil verwijderen of zo maar als dat kan zou dat fijn zijn dat dat mogelijk is.

Groetjes,

Sterren100
Erik

Re: Bericht verwijderen

Je kan zelf geen berichten aanpassen of verwijderen. Tipje: Voor dat je het bericht plaats nog even goed doorlezen en eventueel eerst op "voorbeeld" drukken. Als je een bericht verwijderd wilt hebben zou je de moderators een berichtje kunnen sturen.
Sterren100

Re: Bericht verwijderen

Oke, dank je wel.

Terug naar “Feedback en algemene informatie”