Leeuwtjuh

Re: Heb je iets positiefs of leuks te melden... doe het hier

Stormglas schreef:Het zonnetje schijnt weer en ook al is het koud, ik heb nu wel meer zin om neer buiten te gaan.
En eindelijk is er weer een creatief geboren waar ik iets mee kan gaan doen.

Herkenbaar, ik wil ook naar buiten :lol:
Veel plezier ! :D
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Heb je iets positiefs of leuks te melden... doe het hier

Het is echt wel koud, maar goed ingepakt voel je toch een klein beetje de zon op je snoet, ik ben net terug :nod:

Veel plezier Storm

cheerqd5
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Gebruikersavatar
Stormglas
Berichten: 71
Lid geworden op: 27 jan 2013 13:02

Re: Heb je iets positiefs of leuks te melden... doe het hier

Enkele dagen geleden werd ik op het asfalt gekwakt. Ze rende in volle vaart op me af en ik lag languit voordat ik het besefte.
Gevolg aan de rechterkant van het lichaam is er wel een ander gekneusd en slapen is niet prettig.
Toch kan ik niet boos worden op boef. Beter in volle vaart je tegemoet komen dan in volle vaart van je weg rennen. :lol:
Leeuwtjuh

Re: Heb je iets positiefs of leuks te melden... doe het hier

:lol: Ohohhhh... En heb je op de lichamelijke kneuzingen verder nog veel schade?
Misschien moet je eens een date voorstellen? :D !

Een vriendin van mij heeft zo haar partner ontmoet en ze zijn nu al dik 3 jaar getrouwd!
Gebruikersavatar
Stormglas
Berichten: 71
Lid geworden op: 27 jan 2013 13:02

Re: Heb je iets positiefs of leuks te melden... doe het hier

:lol:
Ik vergeet regelmatig de helft te vertellen en dat was nu ook weer. Mijn hond rende dus in volle snelheid tegen me op. En als je onderbeen daardoor dubbel gaat ben je kansloos en ga je onderuit. Wonder is dat ik niet met mijn gezicht tegen het asfalt ging. Schade is er gelukkig niet.
En zij heeft een harde kop en was zich natuurlijk weer van geen kwaad bewust. :)
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: Heb je iets positiefs of leuks te melden... doe het hier

oke , ik ga hier iets zetten waar ik naar MOET kijken als ik weer een keer op de bodem van die klote-depressie-put zit!!
ook vraag ik aan jullie als je merkt dat het weer helemaal mis gaat met me om me hiernaar te verwijzen.

ik , katleen , verklaar hierbij dat het mogelijk is om zelfs uit het diepste zwart te geraken , ook al spreken alle stemmetjes dat in mijn hoofd me tegen op die momenten.
ook al ben ik enorm kwetsbaar en is mijn sterkte broos ... ik heb de kracht en het inzicht om het te doen!!!
quodpersortem

Re: Heb je iets positiefs of leuks te melden... doe het hier

katleen schreef:oke , ik ga hier iets zetten waar ik naar MOET kijken als ik weer een keer op de bodem van die klote-depressie-put zit!!
ook vraag ik aan jullie als je merkt dat het weer helemaal mis gaat met me om me hiernaar te verwijzen.

ik , katleen , verklaar hierbij dat het mogelijk is om zelfs uit het diepste zwart te geraken , ook al spreken alle stemmetjes dat in mijn hoofd me tegen op die momenten.
ook al ben ik enorm kwetsbaar en is mijn sterkte broos ... ik heb de kracht en het inzicht om het te doen!!!
[applaus]
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: Heb je iets positiefs of leuks te melden... doe het hier

dank je wel Quo en Leeuw!!!

Terug naar “Positieve verhalen en tips”