stoerswaggerboy

In de knoei met me zelf

Met me 5 de ben ik van de trap gesprongen maar het hielp toch niet. Sinds me 10 de zit ik met me zelf in de knoei. Ik heb vaak dingen in me hooft zo als Zelfmoord.
Sinds me 11 de ben ik dingen mee bezig wat ik zelf denk van ja waarom doe ik dit. Ik heb de laatste tijd een meisje die ik leuk vind maar durf het niet te zeggen. Word snel boos op alles maar ik probeer het niet boos te worden. Heb ook veel dingen aan me hooft en heb het druk. Ik heb ook veel ruzie's met me zus (grrr) Mensen zien me niet staan ik ga met tegen zin naar school. De docenten zijn nog tevreden over me. Zelfmoord komt steeds dichten bij. Ik heb veel mensen verloren in me leven en ik wil ze terug maar dat gaat niet :( . Ik ben veel bezig met me paranormaal tijd enzo. Me ouders en me zus doen erg irri tegen me en anders sinds ik in de 1ste zit. Ik heb een meisje gehad maar ik heb haar uitgescholden waarom: Ze dee alleen voor de cado en het zoenen. Mensen zien me niet staan. Er zit een homo in de klas en die scheld tegen me alles wat ik doe is nooit goed :'( Ik ben aan het minderen met eten want ik ben te dik. De laatste tijd voel ik me anders en doe ik anders. Helaas wil ik het niet zeggen want ik schaam me er voor (jongens probleem) Somige van jullie denken van ja hij liegt hij zoekt aandacht maar dat is niet zo.

Tot nu in de knoei met me zelf help me
Leeuwtjuh

Re: In de knoei met me zelf

Wat wil je dat wij doen? Wat kunnen wij jou bieden?
stoerswaggerboy

Re: In de knoei met me zelf

Leeuwtjuh schreef:Wat wil je dat wij doen? Wat kunnen wij jou bieden?

Gwn tips enzo
Leeuwtjuh

Re: In de knoei met me zelf

Tip 1. Pleeg geen zelfmoord; het is het niet waard.
Tip 2. Praat met mensen; psycholoog, vertrouwenspersoon op school, familie
Tip 3. Versier dat meisje :o
Tip 4. Maak van je hart geen moordkuil
Tip 5. Praat met ons hier, je kunt hier veilig jouw verhaal doen
quodpersortem

Re: In de knoei met me zelf

En de meeste mensen hier zijn dusdanig volwassen dat "jongensproblemen" ons niet bepaald schokken (of onbekend voorkomen). De relaties tussen jongens en meiden verandert nogal wat en tegen de tijd dat je wat ouder bent zul je zien dat het minder vreemd is om zoiets te delen. Maar goed, als jij het niet kwijt wilt is dat ook oké.
stoerswaggerboy

Re: In de knoei met me zelf

Leeuwtjuh schreef:Tip 1. Pleeg geen zelfmoord; het is het niet waard.
Tip 2. Praat met mensen; psycholoog, vertrouwenspersoon op school, familie
Tip 3. Versier dat meisje :o
Tip 4. Maak van je hart geen moordkuil
Tip 5. Praat met ons hier, je kunt hier veilig jouw verhaal doen
Kijk zo in zo weet ik dat zelfmoord nooit zin heeft. Maar toen had ik het in me hooft. Maar zo in zo ga ik geen zelfmoord plegen. Maarja ik wouw gwn ook me verhaal kwijt
TheEmperor85

Re: In de knoei met me zelf

'


Hej swag :)

Vraagje: Je bent nu 12. Wat betekend dat je of in groep 8 zit, of in de eerste van het voortgezet onderwijs.
Wat betekend dat je ondertussen oud&wijs genoeg bent om correct Nederlands te schrijven. Wanneer een ou, wanneer een au, wanneer een ei, wanneer een jij, hoofdletters, punten, komma's?
Weet je swag, Nederlands is best een hele mooie taal. En er zijn niet zo heel veel mensen op de wereld die Nederlands spreken. Alleen in Nederland, Vlaanderen, Suriname, ABC eilanden, en nog een paar in Zuid-Afrika. En jouw gehele generatie lijkt er een sport van te maken zo slecht Nederlands als mogelijk te schrijven (en te spreken).

Dus als straks iedereen dood is die nu volwassen is, is er geen mens meer die nog een normaal woord kan uitbrengen. Lijkt je dat niet heel vervelend? Probeer alsjeblieft te schrijven zoals de meester/juf je geleerd heeft. Daar zul je later een hoop plezier van hebben.
Dank je wel!
stoerswaggerboy

Re: In de knoei met me zelf

Hoi

Ja ik kweet het is erg slecht. Ik heb op een school gezeten dat ik alle boeken steeds opnieuw moest doen. Nu krijg ik goed les ik zit nu ook gewoon in vmbo boeken maarja zo veel les krijg ik ook weer niet.
Leeuwtjuh

Re: In de knoei met me zelf

Rottig... Fijn dat je in ieder geval wel wilt proberen om goed te schrijven! cheerqd5

En ik wilde je vragen waarom je jou zo anders voelt?
Apologize

Re: In de knoei met me zelf

Wat ik me afvraag...waarom voel je je zo? Wat is er op je 5de al gebeurd dat je leven compleet op zijn kop heeft gezet?

Verder, als je je jongensprobleem niet hier open en bloot wil gooien, mag je me altijd een berichtje sturen :knuffel:
stoerswaggerboy

Re: In de knoei met me zelf

Apologize schreef:Wat ik me afvraag...waarom voel je je zo? Wat is er op je 5de al gebeurd dat je leven compleet op zijn kop heeft gezet?

Verder, als je je jongensprobleem niet hier open en bloot wil gooien, mag je me altijd een berichtje sturen :knuffel:

Ruzie thuis (niet van 123 het is over gewoon erge) ik zit gewoon ook met Charissa me zelf in de weg. Ik heb geen leuke tijden op school gehad ik werd erg gepest. Ik voel me niet me ik. Ik ben gwn dik. En ja die jongens problemen die bespreek ik meestal met me maat maar niet alles dus ja dat is het zo'n beetje
stoerswaggerboy

Re: In de knoei met me zelf

Leeuwtjuh schreef:Rottig... Fijn dat je in ieder geval wel wilt proberen om goed te schrijven! cheerqd5

En ik wilde je vragen waarom je jou zo anders voelt?

Dank u wel. Maarja soms ken ik de worden niet of schrijf ik niet zo goed. Zo als je al zij ik probeer het goed te schrijven.

Ik heb net het bericht geschreven wrm ik me zo voel XD
quodpersortem

Re: In de knoei met me zelf

Maar wat ik niet snap is waarom je jezelf niet 'ik' voelt?
stoerswaggerboy

Re: In de knoei met me zelf

quodpersortem schreef:Maar wat ik niet snap is waarom je jezelf niet 'ik' voelt?

Ik ga richting de puber tijd enzo. Dus ik ga nu pas beseffen wat ik allenmaal heb gedaan. Ik ben nu erg vel met me zelf bezig met me gewicht enzo. Ik doe nu ook dingen dat ik snap wrn doe ik dit doen jongens dat ook. Ik ben gewoon geen ik meer
quodpersortem

Re: In de knoei met me zelf

Nou ja, dat lijkt me een vrij logische reactie en daar zou ik me niet teveel zorgen om gaan maken. Net zoals de irritaties tussen jou, je ouders, en je zus (is zij ouder?). Dat is een logisch gevolg van je leeftijd. Probeer gewoon jezelf te zijn en praat er ook over met je vriendje, die heeft waarschijnlijk dezelfde zorgen als jou.
Gebruikersavatar
Glorious
Berichten: 56
Lid geworden op: 13 mar 2013 23:45
Locatie: Aalsmeer

Re: In de knoei met me zelf

Ik snap echt niet hoe een 'homo' in je klas je uitscheldt als je iets fout doet, dat lijkt mij erg onwaarschijnlijk.
Apologize

Re: In de knoei met me zelf

Glorious schreef:Ik snap echt niet hoe een 'homo' in je klas je uitscheldt als je iets fout doet, dat lijkt mij erg onwaarschijnlijk.
Die volgde ik ook al niet nee.

Terug naar “Depressiviteit, somber zijn”