Evelien

interesse interview over autisme?

Hoi, Ik ben Evelien en studeer psychologie. Samen met twee andere studenten ben ik bezig met een groepsopdracht over autisme. We hebben hiervoor twee mensen nodig die autisme hebben om een interview mee te houden. Zou hier iemand bereid zijn per mail een vragenlijst te beantwoorden?
Lucky

Hoi,

Ik ben niet autistisch, maar een cliënt van mij is wel autistisch. Ik maak hem zo'n vier keer in de week mee (dagdiensten) en kan je over hem en zijn gemoedstoestand ed. wel veel vertellen als je dat wil.

Groetjes Patricia
s_k

Beetje laat, maar mocht je ooit nog een opdracht hebben waarbij je mijn hulp kunt gebruiken: I'll be your guest!
Stéphanie

Re: interesse interview over autisme?

Evelien schreef:Hoi, Ik ben Evelien en studeer psychologie. Samen met twee andere studenten ben ik bezig met een groepsopdracht over autisme. We hebben hiervoor twee mensen nodig die autisme hebben om een interview mee te houden. Zou hier iemand bereid zijn per mail een vragenlijst te beantwoorden?

Hoi ik wil wel mee doen
mijn adres is vdh_stephanie@scarlet.be
veel liefs Stéphanie
Canon_Fan

Lucky schreef:Hoi,

Ik ben niet autistisch, maar een cliënt van mij is wel autistisch. Ik maak hem zo'n vier keer in de week mee (dagdiensten) en kan je over hem en zijn gemoedstoestand ed. wel veel vertellen als je dat wil.

Groetjes Patricia
Mag dat wel zomaar?
Remco

ik heb pdd-nos. en kan er alles over vertellen
:D
s_k

Goh raar.
Geen reactie meer.
Tijdje terug kreeg ik een mailtje van iemand of ik haar kon helpen met een werkstuk autisme (ze had blijkbaar op deze site postings van me gelezen). Uiteraard teruggemailed dat ik haar graag wilde helpen, niks meer gehoord. Ja fijn!
Sander

Ik wil best meewerken aan zo'n interview, maar ik zie dat dit topic wel heel lang geleden is gestart. Als iemand toch nog een interview (of iets dergelijks) wil afnemen stel ik mij beschikbaar.
Kampski

Ik ga er ook eentje moeten doen voor mijn eindwerkstuk over autisme, maar ik weet nog niet of dit mag... Mss moet ik het met een camera of geluid doen, of enkel bij mensen die ik in het echt kan zien...

Maar als het zo mag, laat ik hier zeker nog iets weten

Terug naar “Autisme spectrum stoornissen”