Geloven jullie in engelen?
Ik heb pas geleden deze boeken gekocht:

De schrijfster van de boeken, Theolyn Cortens, beweert dat ze jarenlang contact heeft gehad met aartsengelen en in die boeken omschrijft ze dus verschillende engelen.
Mijn antwoord is: nee, ik geloof niet in engelen.Drake schreef:Geloven jullie in engelen?
Het concept 'engelen' in dit geval (en aardsengelen) is een bijbelse verschijning, en in dat geval zul je nooit een engel worden. Engelen bestaan daar naast mensen. En de één zal nooit de ander worden.Memories schreef: Aangezien mijn overtuiging is dat dood, niet dood is. Maar of je dan gelijk en letterlijk gezien een engel zal zijn, weet ik niet.
Misschien gaat er wel iets aan vooraf...of is niet iedere overledene gelijk een engel.
tommy9119 schreef:"I saw an angel, of that I'm sure."
Echter niet in de vorm die jij bedoelt, vrees ik, meer in de vorm van een zeer knap meisje..![]()
Daarom schreef ik ook dat ik niet wist hoe ik ze zou moeten zien of je in dat geval ze wel zouden bestaan, ook overledenen als engelen kan gaan zien. Maar dat weet ik niet. Het is inderdaad zo dat als je van de bijbel uit zou gaan, je zelf niet één zou kunnen worden.TheEmperor85 schreef:Het concept 'engelen' in dit geval (en aardsengelen) is een bijbelse verschijning, en in dat geval zul je nooit een engel worden. Engelen bestaan daar naast mensen. En de één zal nooit de ander worden.Memories schreef: Aangezien mijn overtuiging is dat dood, niet dood is. Maar of je dan gelijk en letterlijk gezien een engel zal zijn, weet ik niet.
Misschien gaat er wel iets aan vooraf...of is niet iedere overledene gelijk een engel.
Leeuwtjuh schreef:Ja ze bestaan wel degelijk! En ze kunnen ook corrumperen en des duivels worden, maar dat is een ander verhaal
Nee eigenlijk...Leeuwtjuh schreef:Ik bedoel; hebben jullie Momo wel eens in reallife gezien? Da's zowaar een engeltje als een duiveltje toch soms?
En dat geldt wel voor meer mensen!
Eminem compenseert het gelukkig :3. Hoewel over het algemeen mijn muzieksmaak wel gewaardeerd wordt bij de dames hoor.TheEmperor85 schreef:P.S :
tommy9119 schreef:"I saw an angel, of that I'm sure."
Echter niet in de vorm die jij bedoelt, vrees ik, meer in de vorm van een zeer knap meisje..![]()
James-Blunt?? Really?...as a grown man?? Kan me niet voorstellen dat dat erg aantrekkelijk is voor dametjes. " ja,ja,mijn vriend is fan van james blunt..ohhh, zo zachtaardig is dat"
![]()
james blunt...
Natuurlijk heb ik dat onthouden. Ik zag het beeldend voor me en vond het hilarischmomo schreef:![]()
lol, je hebt dat onthouden
kamikaze stijl dat zeker. het deurtje dat nog scheef zit heb je al gezien.
Gelukkig was er geen hoek af (van de kahaast)
edit: james blunt is zeer likbaar met de volumeknop op 0
Wetenschappelijk bewijs?TheEmperor85 schreef:Engelen bestaan wel degelijk.
Alleen zijn het geen lichtgevende geesten met vleugeltjes, maar mensen die dagelijks voor daklozen zorgen, een kinderweeshuis beginnen, mensen in problemen proberen te helpen.
En die wonen allemaal gewoon hier op aarde,en niet ergens in de lucht.
Misschien een beetje een corny antwoord,maar het is wel zo.
Je kan de benaming op verschillende manieren zien. Er zijn mensen die de benaming engel soms voor iemand gebruiken die is overleden. Er zijn mensen die het gebruiken voor "wezens" die al leven buiten de aarde. Er zijn mensen die de benaming bijvoorbeeld gebruiken als in aards engelen. En zo zijn er nog meer mogelijkheden.elgebak schreef:Ik denk toch echt dat engelen meer geloof zullen blijven dan bewijs. Ik weet nog niet wat ik moet geloven. Ik ben niet overtuigd van hun bestaan maar ik sluit het niet uit. Maar ik hou toch wel van echt bewijs voordat ik er in geloof.