Bella88

In de war door collega...

Goedeavond!!

Ik ben net nieuw op het forum en hoop dat jullie me misschien kunnen helpen met wat meer inzicht te krijgen op een noga aparte situatie.

Een tijdje werkte ik bij een callcenter. Ik kreeg trainingen van mijn supervisor en in het begin was het heel normaal tussen ons. Wel merkte ik steeds meer dat ze naar mij toe trok. strelingen langs mijn arm, mij op pauze vragen (terwijl ze normaal altijd alleen op pauze ging), erg vrouwelijk gaan lopen in mijn bijzijn, vaak oogcontact zoeken en flirten.
In de pauze bleek dat we heel vele overeenkomsten hadden met onze jeugd en dit crieerde een band.

Tijdens een van onze pauze begon ze er opeens over dat ze er met haar huidige vriend erover had om ook alleen voor vrouwen te gaan (ik had haar nog niet verteld dat ik op vrouwen viel, maar dit wist ze via via hoorde ik laterna).
Ik merkte dat ik me ongemakkelijker ging voelen omdat ik haar toch echt leuker begon te vinden en dat er een "spanning" tussen ons hing. Ik werd onzeker en ben toen bij andere collega's bevestinging gaan vragen wat nogal dom van me was maar ik werd er onzeker van.

Dit is toen uitgekomen en ben met haar de confrontatie aangegaan. Ik heb toegegeven dat ik dacht dat ze verliefd op me was waarop zij zei dat ze een vriend had. Wel gaf ze aan dat zelfs haar leidinggevende wist dat ze mij erg graag zag (ze is belgisch).
Verder ging ze gewoon door met haar gedrag zoals mijn ketting vastpakken en vervolgens vragen wat erop stond (dogtagg).

Uiteindelijk ben ik weggegaan bij dit bedrijf, omdat ik steeds meer onzekerder van dit gedrag werd. Mijn gevoelens voor haar namen toe. Toen zag ik op haar facebook profiel dat ze vrijgezel was en dat ze in vrouwen geinteresseerd was. Heb haar toen een bericht gestuurd met daarin dat ik zag dat vrijgezel was en dat ze op vrouwen viel en met de vraag wanneer wij een keer iets gingen doen. Heb daar niets op terug gehad. Wel merkte ik dat ze steeds minder updates zette. Vervolgens heb ik nog een bericht gestuurd met daarin dat ik het jammer vond niets van haar te hebben gehoord en dat ik dit wel had verwacht aangezien we toch een klik hadden naar mijn gevoel. Heb haar ook duidelijk gemaakt dat ik meende wat ik heb gestuurd en dat ik die tijd op het werk graag achter me wil laten.
Ook hierop kreeg ik niets terug maar opeens had ze de volgende ochtend een update gezet met daarin: Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.

Ik denk dat deze quote wel met mij te maken heeft omdat ze van te voren 2 weken niets op haar facebook profiel had gezet maar nu opeens wel en met mijn bericht overeenkomt.

Maar wat mijn vraag voor jullie nu is: Wat word er bedoeld met die quote? Ik probeer er vat op te krijgen maar ik snap niet waarom er moed voor nodig is om te luisteren en te gaan zitten. En hoe ik die quote dan op moet vatten.
En denken jullie dat ik het goed zie dat die quote met mij te maken kan hebben?

Ik hoop dat jullie me iets wijzer kunnen maken.
Als jullie verder nog vragen hebben hoor ik het graag.

Groetjes
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: In de war door collega...

Ik vraag me af of die quote wel op jou terug sloeg. Je kan je dit nou wel persoonlijk aantrekken maar ik denk dat er maar eentje is die er werkelijk antwoord op kan geven en dat is zij. Alleen antwoordt ze niet.. das wel jammer. Ik zou het laten voor wat het was. Kennelijk is ze niet meer geintresseerd of durft ze niet verder. Ik vind deze dame een beetje iemand die graag spanningen op bouwt maar op het moment supreme niets doet of durft ?

Probeer de Nivea regel in je achterhoofd te houden:

Niet
Invullen
Voor
Een
Ander


Oftewel probeer niet je eigen gedachten in te vullen als gedachten van de ander. Je weet het niet namelijk.. je zult er naar moeten vragen en er antwoord op moeten krijgen van degene om wie het gaat..
Inzicht als Uitweg..
Gebruikersavatar
GeenPijn
Berichten: 5314
Lid geworden op: 18 feb 2011 00:51

Re: In de war door collega...

En maak je zelf niet gek met denken wat het zou kunnen betekenen je gaat er namelijk nooit van je levensdagen achterkomen, tenzij zij het je vertelt.
Accepteer het en ga verder met je leven voor het je verteert.
Als je verwacht dat de wereld eerlijk tegen jou is, omdat jij eerlijk bent tegenover de wereld.

Dan hou je jezelf voor gek.

Dat is verwachten dat de leeuw jou niet opeet omdat jij hem niet opeet.
Meo Auxilio

Re: In de war door collega...

als iemand oprecht geïnteresseerd in je is dan zal diegene alle moeite nemen om in contact met je te komen, zeker als je de interesse ook beantwoord via welk medium dan ook.
helaas heb je ook mensen die andere willen manipuleren om te kijken hoever ze kunnen gaan (misschien uit een machtsgevoel).

Meo Auxilio

Terug naar “Eenzaamheid, relaties en seksualiteit”