niets

Re: waarom gaan vrouwen vreemd

waarom begin je in een realtieve verse relatie meteen over swingen.
als je net samen bent met iemand dan moet dat toch genoeg zijn.
volgensmij heb je enorme compensatiedrang en wil je tegenover jezelf bewijzen door met zoveel mogelijk vrouwen te slapen.

Zo kun je geen enkele normale diepgaande relatie opbouwen
demajoor

Re: waarom gaan vrouwen vreemd

Ik weet niet precies hoe ik dat wil aanpakken voor het probleem met de agressiviteit ben ik bezig met mijn beste vriendin die kent me van haver tot gort en heeft zelf ook een man die problemen heeft gehad met die agressiviteit
Daar heb ik een tot 2 keer per week gesprekken mee
Het met de relaties dat wil ik op te lossen door vol voor andere dingen te gaan met als belangrijkste een baan krijgen maar dat is iets waar ik alleen mijn uiterste best op kan doen verder ben je toch overgeleverd aan andere
Ik wil ook fitte worden en afvallen zit momenteel op 125 kg terwijl ik rond de 87 moet wegen ben daar nu echt heel hard mee bezig
En mijn grote passie de muziek met carnaval op mijn trombone
En als dat allemaal snor zit
wil ik weer aan een relatie gaan denke
demajoor

Re: waarom gaan vrouwen vreemd

Ik ben heel onzeker over mezelf vind mezelf ook niet knap er is een tijd geweest dat ik mezelf lelijk vond maar het is al iets minder en misschien is het inderdaad wel wat jij zegt dat ik het tegenover mezelf wil bewijzen maar wat doe ik daaraan denken dat ik goed genoeg ben?
Gebruikersavatar
survivor
Berichten: 635
Lid geworden op: 18 sep 2010 20:06

Re: waarom gaan vrouwen vreemd

Als ik jouw berichtjes zo lees, lees ik een hoop moeilijkheden met jezelf waar je je eigenlijk geen raad mee weet. Heb je wel eens professionele hulp gehad of overwogen? Iemand, bijvoorbeeld een psycholoog die met jou gaat kijken naar je zelfbeeld, je agressiviteit en eigenlijk alles waar je tegenaan loopt bij jezelf of in relatie met anderen. Lijkt me een hele goeie voor jou!
demajoor

Re: waarom gaan vrouwen vreemd

Ja ik ben al vaak bij een 1e lijn psycholoog geweest maar merk telkens weer dat dat een doekje voor het bloeden is het lucht even op maar uiteindelijk lost het mijn problemen niet op
niets

Re: waarom gaan vrouwen vreemd

demajoor schreef:Ik ben heel onzeker over mezelf vind mezelf ook niet knap er is een tijd geweest dat ik mezelf lelijk vond maar het is al iets minder en misschien is het inderdaad wel wat jij zegt dat ik het tegenover mezelf wil bewijzen maar wat doe ik daaraan denken dat ik goed genoeg ben?
Alsof je alleen kans maakt bij vrouwen vanwege uiterlijk. Een vrouw wil iemand waar zij een lange relatie mee wil opbouwen op een gegeven moment.
daarbij spelen uiterlijke kenmerken een minder belangrijke rol. Uiteraard moet je dat wat je hebt wel goed verzorgen. Als je als man niet gezegend bent met een hoofd van brad pitt dan kun je altijd zorgen dat je wel het lichaam hebt van bijv. arie boomsma.

Daarbij ken ik genoeg mannen die zeker niet aantrekkelijk zijn (eerder) lelijk, die wel met uitermate zeer atractieve vrouwen een relatie hebben. maar dan moet je wel wat te bieden hebben en schijt hebben aan wat anderen van je denken
Gebruikersavatar
GeenPijn
Berichten: 5314
Lid geworden op: 18 feb 2011 00:51

Re: waarom gaan vrouwen vreemd

Zorgen dat je rijk wordt schijnt ook te helpen, komen er veel mooie vrouwen op je af.
Als je verwacht dat de wereld eerlijk tegen jou is, omdat jij eerlijk bent tegenover de wereld.

Dan hou je jezelf voor gek.

Dat is verwachten dat de leeuw jou niet opeet omdat jij hem niet opeet.
demajoor

Re: waarom gaan vrouwen vreemd

geld of geen geld ze nemen me maar zoals ik ben
met mijn minpunten alleen die moet ik gewoon verminderen
demajoor

Re: waarom gaan vrouwen vreemd

gelukkig heb ik ook wat positief nieuws over mezelf
kom net bij de dieetiste vandaan
gewicht 12-09-2011 124,9
gewicht 10-10-2011 119,7
5,2 kilo eraf in een maand tijd yesssssssssssssssssss
niets

Re: waarom gaan vrouwen vreemd

demajoor schreef:gelukkig heb ik ook wat positief nieuws over mezelf
kom net bij de dieetiste vandaan
gewicht 12-09-2011 124,9
gewicht 10-10-2011 119,7
5,2 kilo eraf in een maand tijd yesssssssssssssssssss

Nice,

als je trouwens naar een fitness school gaat dan is dit boek aan te raden:
http://www.amazon.com/Strength-Training ... 0736041850

dat is HET boek om je lichaam op en top fit te krijgen.
het mag niet maar als je zoekt op:

dit boek is ook "goedkoop" via andere kanalen te krijgen ;)
demajoor

Re: waarom gaan vrouwen vreemd

thx maar op het moment is er geen geld om het via die weg te doen
ik heb gelukkig een nintendo wii met een trainingsprogramma en dat werkt tot nog toe vrij aardig
maar ik zal hem onthouden
niets

Re: waarom gaan vrouwen vreemd

demajoor schreef:thx maar op het moment is er geen geld om het via die weg te doen
ik heb gelukkig een nintendo wii met een trainingsprogramma en dat werkt tot nog toe vrij aardig
maar ik zal hem onthouden
als je ergens een set dumbells op de kop tikt dan kun je ook thuis oefenen.

voordeel van krachttraining is ook dat als je 3 a 4x pw intensief trained je normaal of zelfs meer kunt blijven eten.
(en blijven afvallen en gespierder worden)
Gebruikersavatar
survivor
Berichten: 635
Lid geworden op: 18 sep 2010 20:06

Re: waarom gaan vrouwen vreemd

demajoor schreef:Ja ik ben al vaak bij een 1e lijn psycholoog geweest maar merk telkens weer dat dat een doekje voor het bloeden is het lucht even op maar uiteindelijk lost het mijn problemen niet op
En dan geef je het op? Er zijn zo ontzettend veel therapieën op de therapiemarkt verkrijgbaar in zoveel vormen. Blijkbaar werken individuele gesprekken met een psycholoog je niet voldoende. Of heb je de verkeerde persoon voor je neus gehad. Zoeken naar de juiste hulp is helaas vaak zoeken naar een speld in een hooiberg. Ik heb ook meerdere therapieën gehad voordat ik eindelijk op de juiste plek terecht kwam. De kunst is door te zoeken en niet op te geven. Ik denk serieus dat jij wel professionele hulp kunt gebruiken.
TinaMarina

Re: waarom gaan vrouwen vreemd

Vrouwen gaan vreemd, mannen gaan vreemd. Wij mensen zijn nou eenmaal blijkbaar geen monogame wezens!
Gebruikersavatar
survivor
Berichten: 635
Lid geworden op: 18 sep 2010 20:06

Re: waarom gaan vrouwen vreemd

TinaMarina schreef:Vrouwen gaan vreemd, mannen gaan vreemd. Wij mensen zijn nou eenmaal blijkbaar geen monogame wezens!
Waarom doen de meeste mensen dan wel aan monogamie?
niets

Re: waarom gaan vrouwen vreemd

survivor schreef:
TinaMarina schreef:Vrouwen gaan vreemd, mannen gaan vreemd. Wij mensen zijn nou eenmaal blijkbaar geen monogame wezens!
Waarom doen de meeste mensen dan wel aan monogamie?
deels dat het de culturele normen zijn en deels om een bestaanszekerheid op te bouwen.
Gebruikersavatar
survivor
Berichten: 635
Lid geworden op: 18 sep 2010 20:06

Re: waarom gaan vrouwen vreemd

niets schreef:
survivor schreef:
TinaMarina schreef:Vrouwen gaan vreemd, mannen gaan vreemd. Wij mensen zijn nou eenmaal blijkbaar geen monogame wezens!
Waarom doen de meeste mensen dan wel aan monogamie?
deels dat het de culturele normen zijn en deels om een bestaanszekerheid op te bouwen.
En voor een groot deel omdat de meeste mensen gewoon monogaam zijn :) (en verder geen zin in een discussie hierover)
TinaMarina

Re: waarom gaan vrouwen vreemd

Vooral vanwege culturele/maatschappelijke normen en waarden, maar het is in strijd met de menselijke natuur!
Sorry, zal er na dit bericht niet verder over doorzeuren! ;)
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: waarom gaan vrouwen vreemd

Ik heb eens begrepen uit de biologie dat de mens serieel monogaam is.
Inzicht als Uitweg..
Gebruikersavatar
GeenPijn
Berichten: 5314
Lid geworden op: 18 feb 2011 00:51

Re: waarom gaan vrouwen vreemd

Vrouwen wel ja, mannen willen in het algemeen hun zaad verspreiden onder zoveel mogelijk vrouwen voor zoveel mogelijk nageslacht? Al zul je deze kennis niet snel in biologie boekjes aantreffen.
Als je verwacht dat de wereld eerlijk tegen jou is, omdat jij eerlijk bent tegenover de wereld.

Dan hou je jezelf voor gek.

Dat is verwachten dat de leeuw jou niet opeet omdat jij hem niet opeet.
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: waarom gaan vrouwen vreemd

Mensen zijn ook serieel monogaam, sommigen hebben enkel last van overlappingen in hun ''opeenvolgende ''tijdspannes :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)

Terug naar “Eenzaamheid, relaties en seksualiteit”