hulpvooriedereen

hulp voor iedereen

Hallo allemaal,

Helaas hoor je steeds vaker dat mensen zich niet goed voelen en met zichzelf in de knoop zitten. Deze mensen willen graag begrepen worden.
Om begrepen te worden, dien je te vertellen waar je mee worstelt. Aan een bekende dit te vertellen is voor veel mensen een te grote stap, evenals bij een hulpverlener aankloppen.
Gevolg, deze mensen gaan verder zoals ze het altijd gedaan hebben, alleen dus.
Voor deze mensen is een luisterend oor heel erg belangrijk. Deze hulp zou ik graag willen aanbieden. Ik zou graag het luisterend oor willen zijn. Op deze wijze kun je je verhaal anoniem aan mij kwijt ( maak bijvoorbeeld een nieuw mail adres aan waar geen persoonlijke gegevens in staan) en mail mij jouw verhaal. Ik zal je altijd terugmailen. Zo kun je gratis je verhaal kwijt zonder dat ik weet wie je bent en hopelijk kan ik jou beter laten voelen.

Wie ben ik: ik ben een meid van bijna 30 jaar met de nodige bagage. Ik weet zelf hoe groot de stap is om je verhaal aan een bekende en / of hulpverlener te vertellen. Vandaar dat ik op deze wijze mensen wil helpen.

Heb jij ook behoefte aan een luisterend oor, maakt niet uit waar het over gaat.... mail me dan op *
Laatst gewijzigd door hulpvooriedereen op 20 jul 2011 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Contactgegevens verwijderd ivm privacy
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24449
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: hulp voor iedereen

Hmm, ik krijg altijd het idee van éénzijdige communicatie op deze manier.

Welkom. ;)
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: hulp voor iedereen

Kan je niet gewoon mee posten dan ?
Inzicht als Uitweg..
Sander1986

Re: hulp voor iedereen

Ik twijfel er niet aan dat het goed bedoelt is, hulpvooriedereen, maar mensen willen ook graag iets van de ander zien als ze hun problemen aan diegene vertellen. Zelfs als ze weten dat ze diegene kunnen vertrouwen, willen ze graag een inschatting kunnen maken van wat voor feedback ze kunnen verwachten, wat de persoon in kwestie door zijn/haar eigen achtergrond wel en niet kan begrijpen, etc.

Terug naar “Voorstellen (2007-2011)”