Magneet

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

4de keer goede keer. :evil:

Zit in windows op Mac) te werken en naast het feit dat al mijn functies nu anders zijn en de layout vreselijk is ... veranderde er niks.
Ik kan inlooggen op chat gewoon door op enter te klikken.
Magneet

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

En ik geef het op voor de komende uren ...
Ik kan nu op Safari totaal niet meer inloggen, chat start op maar ik ben niet ingelogd want ik sta er niet en kan niet typen, er is trouwens helemaal niemand te zien terwijl een aantal op chat zitten.
Buh [crying]
Leeuwtjuh

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Jij gebruikt toch de nieuwe layout?
Mickey~

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Ik merk dat er nu heel vaak posts verkeerd om in topics komen te staan. bijvoorbeeld ik post iets duidelijk na iemand, na een reactie die ik al gelezen heb, maar die komt vervolgens in het topic voor de laatste reactie te staan. en ik zie het bij meer mensen gebeuren. nu bijvoorbeeld staat er een topic waar leeuw als laatste op gereageerd zou hebben, maar als je op haar naam klikt zie je een laatste post van iemand anders.
Leeuwtjuh

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Godzijdank, het ligt niet aan de layout...

Mickey, you are an angel love3 \o/
Leeuwtjuh

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Ik ga er iets aan doen!

Thanks. [AAI]
Mickey~

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

ja, en nu staat jouw post in dit topic ook boven mijn post, terwijl je na mij gereageerd hebt. het is bijna bij ieder topic zo.
Mickey~

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

kan het zijn dat de tijd van de oude lay-out anders staat dan de tijd van de nieuwe?
de tijd bij jouw post is namelijk voor de tijd van mijn post, maar ik weet zeker dat jij na mij gereageerd hebt (het is immers een antwoord op mij) maar dat jouw reactie boven de mijne staat.
Gebruikersavatar
Frank
Site admin
Berichten: 2106
Lid geworden op: 10 okt 2003 19:28
Contacteer: Website

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Ik kan geen foute instellingen in tijdsinstellingen ontdekken. Heb wel de optie 'snel reageren' als test uitgeschakeld. Laten we het even in de gaten houden. Meld maar als de fout regelmatig optreedt, zou ik zeggen. 023
There are no mistakes in life, only lessons
Gebruikersavatar
JulianC
Berichten: 2225
Lid geworden op: 24 sep 2009 17:16

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

bij mij gebeurt dat ook regelmatig, ik zie ook dat die reacties van leeuw eerder zijn dan die van mickey (en iedereen waarschijnlijk).

gisteravond postte ik een bericht om 10:15 pm. ik klikte een paar seconden daarna op 'toon nieuwe berichten' en ik zag dat boven dat topic een ander topic stond met een post van eefje om 10:18. Knap, want op mijn klokje was het op dat moment 10:16. Het leek mij alsof de server van psych.net dan per ongeluk 3 minuten voorliep (toen eefje postte), synchroniseerde met de huidige tijd, en daarna goed stond (toen ik postte).

Dus... Ligt aan de tijd vd webserver misschien?
You'll get over it. One day.

"Je moet het zelf doen, maar je hoeft het niet alleen te doen.."
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Ik heb er inderdaad ook last van.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Audrey

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Ik heb er ook last van. :nod: Het valt mij op dat het voornamelijk in subforum 'algemeen' voorkomt. Het is me bij de andere subfora nog niet opgevallen.
Audrey

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

I would imagine there is some kind of error with your server clock, not a phpbb issue. This happened to me a while back when a new version of CPanel was released, though that was a one time deal, not a recurring issue like you seem to have.
Bron.

En dit kan misschien ook van pas komen.

Meer is er niet over te vinden. Wel mensen die hetzelfde probleem ervaren, maar geen concrete oplossingen. Het wijst allemaal in de richting van een probleem in de server, niet in phpbb zelf.
Mickey~

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

het gebeurd nog steeds. voornamelijk bij leeuw trouwens, zie ik in mijn topic.
julian komt na mijn post te staan, maar leeuws reactie is later gemaakt, maar komt toch voor mijn reactie te staan.

gebruik jij de oude of de nieuwe layout julian?
want als wij allebei de nieuwe gebruiken en leeuw de oude, dan is het misschien toch iets met de twee instellingen.

kan het ook nog zijn dat we individueel de tijdzone anders hebben staan?!
Leeuwtjuh

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Ik reageer gewoon heel erg snel, als Julian dat ook doet, heeft hij dat ook :nod:

En nee; het heeft niets met die tijdzones te maken want dat is een individuele instelling en kan bij iedereen afwijken.
Gebruikersavatar
Frank
Site admin
Berichten: 2106
Lid geworden op: 10 okt 2003 19:28
Contacteer: Website

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Okay, dank voor jullie reacties. Ik leg het probleem even aan Juglen voor, want die weet bij welke server het nu precies ondergebracht is.
There are no mistakes in life, only lessons
Gebruikersavatar
Juglen
Site admin
Berichten: 77
Lid geworden op: 10 okt 2003 17:03
Contacteer: Website

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Ik heb hier eerder ook al van gehoord, maar het was al een tijdje stil rond dit onderwerp.

Wij hebben geen eigen server, dus ik heb de beheerders van de server gevraagd (NXS.nl) dit probleem te onderzoeken. Zodra ik meer weet laat ik het weten!
Isaia

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Gebeurde ook in mijn berichtje in het topic van Wen....mijn wereldje. Wen bedankt me in een berichtje boven het oorsponkelijke bericht ipv erna.
Gebruikersavatar
Juglen
Site admin
Berichten: 77
Lid geworden op: 10 okt 2003 17:03
Contacteer: Website

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

De server admin heeft het nagekeken en er is niks mis met de server tijd. Ik denk daarom dat het komt doordat we met twee layouts werken die ieder een eigen datumformaat hanteert. Ik denk dat we eens moeten proberen om iedereen op de layout Affinity te zetten en kijken of het probleem zich dan nog voordoet.
Mee eens?
Gebruikersavatar
JulianC
Berichten: 2225
Lid geworden op: 24 sep 2009 17:16

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

slik...

*probeert het de komende paar uur*
You'll get over it. One day.

"Je moet het zelf doen, maar je hoeft het niet alleen te doen.."
Thundersheep*

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Nou, ik wil graag bij mijn huidige lay out blijven..
Ik heb moeite met veranderingen en ik kan echt niet wennen aan dat rood met wit.

Dan maar berichtproblemen..
Magneet

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Ik heb dat ook, Schaapje en het is me gelukt om te wennen aan dat wit-met-rood [AAI]
Misschien kan jij het ook ?

Wat ik af en toe voorheb, is dat mijn bericht niet gepost wordt. Dan moet ik enkele keren teruggaan in mijn historiek tot ik weer bij mijn bericht ben en opnieuw op bevestigen klikken. De tweede keer lukt het meestal wel.
Ik heb dat ook met pb's. Ik stuur een pb en achteraf gezien, blijkt die nooit te zijn verstuurd. Die kan ik dan ook niet meer terugvinden omdat ik dan al tever vooruit ben gegaan in mijn handelingen eer ik het merk.
Dat is best ergerlijk. Denk je iemand te hebben geantwoord maar toch niet :oops:
Of dan vraag je je af waarom de andere niet antwoordt, blijk je niks te hebben gestuurd 006
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Liever niet nee..Ik heb het een tijdje geprobeerd maar blauw is toch een verademing aan je ogen hoor in vergelijking met dat rood. 029
Inzicht als Uitweg..
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Ik kan niet de nieuwe gebruiken. ( Of ja kan wel, maar ik kan ik geloof, de verzonden berichten, niet verwijderen ) Of tenminste een deel van de berichten niet.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

Terug naar “Feedback en algemene informatie”