JN83

Naam veranderen

Hoi allemaal, waar kan ik mijn naam veranderen? Ik heb de moderator er een mail over gestuurd maar ik krijg er geen antwoord op. Net zoals mijn andere berichten met vragen. Dus, ik hoop dat ik nu wel een antwoord kan krijgen.
Leeuwtjuh

Re: Naam veranderen

Schrijft je bericht aan deze meneer en zet er je 'nieuwe' naam in, en de reden van wijzigen, en dan komt het goed :)

p.s. ik heb geen berichtje gezien???

Groetjes,
Moderator love3
Mickey~

Re: Naam veranderen

hoi joshua,

als je je naam wilt veranderen kun je het beste Frank, 1 van de beheerders (zijn naam staat in het rood meteen bovenaan als je de gebruikerslijst van het forum opzoekt) een berichtje stuurt. Die zal het dan voor je veranderen. succes!
Leeuwtjuh

Re: Naam veranderen

joshua schreef:Beste alle,

ik had een ene Frank eenmailtje gestuurd om mijn naam te veranderen maar geen antwoord gekregen.
Beste Joshua,

Er is maar 1 Frank. En omdat 'Frank-zijn' best een zware baan is, kan het wel eens voorkomen dat hij (nog) geen tijd gevonden heeft om op jou te reageren. Dus ik wil je vragen om wat geduld te hebben.
Leeuwtje had ik inderdaad niet gemaild ;)
Wat flauw... Iedereen weet toch dat je mij altijd moet mailen? :D

love3
JN83

Re: Naam veranderen

Beste alle,

ik had een ene Frank eenmailtje gestuurd om mijn naam te veranderen maar geen antwoord gekregen. Ik weet niet of dit een Frank 1 of gewoon een Frank was en of er nog een andere Frank op het forum aanwezig is. Om te kijken of er nog een andere Frank aanwezig is op dit forum gaat niet echt lukken omdat ik niet zo zin heb om met deze langzame, zeer trage, slome computer te kijken of er nog andere mensen met dezelfde naam actief zijn op het forum :tongue: :lol: :D

Maar goed, ik hem gemaild en ik hoop dat het geregeld word. Iedereen bedankt en inderdaad, Leeuwtje had ik inderdaad niet gemaild ;)

Dus, wie weet tot horends. Ik ben lang niet meer op dit forum actief geweest en of dit nu in de toekomst wel het geval zal zijn moet ik nog even aankijken. Ik wens in ieder geval iedereen succes toe met het bezoeken van dit forum.

Dank je wel allemaal!
Mickey~

Re: Naam veranderen

Leeuwtjuh schreef:
joshua schreef:Beste alle,

ik had een ene Frank eenmailtje gestuurd om mijn naam te veranderen maar geen antwoord gekregen.
Beste Joshua,

Er is maar 1 Frank. En omdat 'Frank-zijn' best een zware baan is, kan het wel eens voorkomen dat hij (nog) geen tijd gevonden heeft om op jou te reageren. Dus ik wil je vragen om wat geduld te hebben.
Leeuwtje had ik inderdaad niet gemaild ;)
Wat flauw... Iedereen weet toch dat je mij altijd moet mailen? :D

love3
:D :D
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Naam veranderen

mij het anders ook niemand gemaild hoor :roll:
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Leeuwtjuh

Re: Naam veranderen

momo schreef:mij het anders ook niemand gemaild hoor :roll:
Ik ga me rot lachen als hij Mystica ook niet heeft gemaild :D

Dalijk heeft hij leden zitten mailen :lol:
Isaia

Re: Naam veranderen

Dalijk heeft hij leden zitten mailen :lol:
Nee hoor heb ook geen mail gehad :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
JulianC
Berichten: 2225
Lid geworden op: 24 sep 2009 17:16

Re: Naam veranderen

Ik heb mail gehad en ik heb zijn naam op zijn paspoort veranderd :badgrin:
You'll get over it. One day.

"Je moet het zelf doen, maar je hoeft het niet alleen te doen.."
JN83

Re: Naam veranderen

Nou, het is helemaal geregeld. Hartstikke mooi :-)
Leuk om te zien dat er lol te beleven is hier. Is een keer wat anders dan al die droevige topics ...

8)
Leeuwtjuh

Re: Naam veranderen

De vraag blijft; wie heb je nou gemaild? :lol:
JN83

Re: Naam veranderen

Nou, wil je het echt weten? Meneer Juglen haha. Dus geen Frank wat ik eerst wel dacht, beetje teveel biertjes op die avond haha. Hoort er af en toe bij hè. Ach, nu heeft Frank echt een mail gehad en nu is het mysterie opgelost.

Iedereen blij? Haha........ :-P


011

Terug naar “Feedback en algemene informatie”