Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Inspiratiekaartje 7: Doe iets wat niet mag

You're gonna love this one ;)

Beschrijf een dag waarop je alles doet wat je eigenlijk niet van jezelf mag maar wat je graag eens zou willen doen. Te laat komen, luieren, huilen, onaardig zijn, te veel eten, geen aandacht besteden aan je moeder, een afspraak vergeten enzovoorts.

Neem er minstens een uur voor en wees concreet en precies in je beschrijving. Als de beschrijving af is, kies je er een element uit om binnen een maand te gaan doen :tongue:
Inzicht als Uitweg..
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Inspiratiekaartje 7: Doe iets wat niet mag

een uur?1 element, ik denk dat ik het wel wat ga rekken.
:lol:

Nu nog iets vinden wat niet mag :-s
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Gebruikersavatar
Raven
Berichten: 2144
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:47

Re: Inspiratiekaartje 7: Doe iets wat niet mag

:shock: maar...maar...dat doe ik altijd al, iedere dag... Forum58
Ik heb duizend levens geleefd. Duizend lessen geleerd. Het leven leidt me de spirituele weg. De weg van Druidry. -Sean, de oudste ziel-
Leeuwtjuh

Re: Inspiratiekaartje 7: Doe iets wat niet mag

Raven schreef::shock: maar...maar...dat doe ik altijd al, iedere dag... Forum58
En wat doe je dan? :)
Gebruikersavatar
Raven
Berichten: 2144
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:47

Re: Inspiratiekaartje 7: Doe iets wat niet mag

Luieren, te veel eten, geirriteerd reageren, mensen niet bellen, afspraken niet nakomen, dingen anders doen dan de rest van de maatschappij het verwacht/doet...en zo kan ik nog wel ff doorgaan, maar weet even geen voorbeelden meer
:)
Ik heb duizend levens geleefd. Duizend lessen geleerd. Het leven leidt me de spirituele weg. De weg van Druidry. -Sean, de oudste ziel-
Mickey~

Re: Inspiratiekaartje 7: Doe iets wat niet mag

ik doe al zo vaak dingen die niet mogen :P
gisteren nog door rood gefietst, vorige week thuis gaan slapen terwijl dat eigenlijk niet mocht.....
ik ben best wel een 'stouterd' eigenlijk :P :P
Leeuwtjuh

Re: Inspiratiekaartje 7: Doe iets wat niet mag

Ik eet de laatste dagen niet gezond meer, telt dat? :tongue:

Nee even serieus, ik zit te verzinnen wat ik kan doen dat niet mag. Ik zat er al over te denken op afwasmiddel in de fontein hier te gooien en mooie foto's te maken voor jullie, maar de kans dat ik betrapt word is wel groot en dat is het me niet waard. Al lijkt me zo'n schuimparty echt geweldig en ben ik het zeker nog een keer van plan om te gaan doen. love3 (leuk idee voor een meeting?)

Verder heb ik zin om sponzen onder de pootjes van mijn kat te binden. Ze wilt namelijk savonds laat nog naar buiten en blijft onophoudelijk aan de deur krabben, en vooral bij het raam, dus misschien kan ze de ramen gelijk zemen.

Maar voor de rest heb ik eigenlijk geen idee wat ik moet doen dat niet mag. Meestal gaat dat bij mij vanzelf want volgens mij doe ik regelmatig dingen die niet mogen, maar realiseer ik me dat op dat moment niet. Zal het eens in de gaten houden. Net wat Raaf en Mickey zeggen over door rood fietsen, luieren en mensen niet terug bellen; dat is bij mij een beetje standaard, dus dat lijkt me nou niet echt iets om extra positief van te worden.

Hmm, bushokjes bashen, zwartrijden, omaatjes beroven...
Ik ga eens kijken waar ik deze week zin in heb.

"Maar meneer de rechter, Mystica zei dat het mocht"
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Inspiratiekaartje 7: Doe iets wat niet mag

ik ben ook al de hele avond aan t denken maar ik mag zoveel van mezelf :lol:
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Mickey~

Re: Inspiratiekaartje 7: Doe iets wat niet mag

Ik heb vandaag (zoals gebruikelijk) meerdere malen door rood gefietst, stout he?! :P
Verder heb ik op een biljarttafel gezeten, dat mag vast eigenlijk ook niet.
En, heel hard op de tafel geslagen met een vuist omdat ik het leuk vond....
Mickey~

Re: Inspiratiekaartje 7: Doe iets wat niet mag

edit: niet op de biljarttafel hoor, op een gewone tafel :P
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15115
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Inspiratiekaartje 7: Doe iets wat niet mag

Afbeelding

Doe iets wat niet mag …

… eet eens een Hollandse hap. [027]
Maak eens geen Nasi goreng, Soto ajam maar Andijvie à la crème, dat is toch wel Hollands genoeg toch?

Maar helemaal eerlijk ben ik niet te werk gegaan, dat moet ik er meteen bij zeggen, want ik heb wel een beetje met de ingrediënten gestoeid, want honderd procent Hollands koken krijg ik gewoon niet voor elkaar.

Komende zaterdag ga ik eens iets anders 'engs' doen: 's avonds iets gaan drinken in de buurtkroeg, pakweg honderd meter bij mij vandaan. Oh jee… wat gaat dat worden. [027]
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15115
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Inspiratiekaartje 7: Doe iets wat niet mag

Komende zaterdag ga ik eens iets anders 'engs' doen: 's avonds iets gaan drinken in de buurtkroeg, pakweg honderd meter bij mij vandaan. Oh jee… wat gaat dat worden. [027]

Eh … het is niets geworden. Ik heb maar net gedaan of ik op zoek was naar een straat in de omgeving, want ik besloot toch maar dat ik zo snel mogelijk rechtsomkeert kon maken. Ik weet het niet, maar zo'n hele kroeg vol autochtonen, het zullen beste mensen zijn, maar daar ga ik toch liever niet gezellig bij zitten als het niet hoeft. 011
* Liebe Macht Frei *
Melizzy

Re: Inspiratiekaartje 7: Doe iets wat niet mag

Ik heb een tongpiercing laten zetten.. dat mag van mezelf wel, maar van mijn mama niet.. :tongue:
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15115
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Inspiratiekaartje 7: Doe iets wat niet mag

Ik had begrepen dat je het een beetje eng vond om te laten doen? Grote meid dat je het toch aangedurfd hebt. ;-)
En steek gewoon je tong uit naar je moeder, je bent toch meerderjarig, of niet dan?
* Liebe Macht Frei *
Melizzy

Re: Inspiratiekaartje 7: Doe iets wat niet mag

Ja, dat is zo vh, maar ik woon wel bij haar in he?
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Inspiratiekaartje 7: Doe iets wat niet mag

Een tongpiercing lijkt me wel los staan van de regels omtrent het bij iemand inwonen. Dat laatste gaat meer over de huisregels (hoe laat thuis, huishoudelijke taken, kost en inwoning etc.). Een tongpiercing is iets persoonlijks en als je 18 bent heeft je moeder wat dat betreft niets meer te zeggen eigenlijk. Hoogstens dat ze het liever niet heeft of niet mooi vindt.
Inzicht als Uitweg..
Positive

Re: Inspiratiekaartje 7: Doe iets wat niet mag

Iets doen wat niet mag [blink] ja dat durf ik dus niet he.
Want al mag het van een ander wel dan nog vaak niet van mezelf.
O wacht ik kan misschien wel iets doen wat mag maar niet van mezelf.
ZO veel dingen om uit te kiezen dan.
uuuuuuuuuuuuuu ga er over na denken
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Inspiratiekaartje 7: Doe iets wat niet mag

Ik reed vandaag door donkergroen. Doe ik normaliter niet.. maar er moest iemand hoognodig op tijd een trein en een knuffel halen ;)
Inzicht als Uitweg..
Melizzy

Re: Inspiratiekaartje 7: Doe iets wat niet mag

Mystica schreef:Een tongpiercing lijkt me wel los staan van de regels omtrent het bij iemand inwonen. Dat laatste gaat meer over de huisregels (hoe laat thuis, huishoudelijke taken, kost en inwoning etc.). Een tongpiercing is iets persoonlijks en als je 18 bent heeft je moeder wat dat betreft niets meer te zeggen eigenlijk. Hoogstens dat ze het liever niet heeft of niet mooi vindt.
In theorie: ja
In praktijk: als het aan haar had gelegen had ik nu niet thuisgeslapen (maar goed dat ik de poort van buitenaf van het slot kan krijgen 8) )
Leeuwtjuh

Re: Inspiratiekaartje 7: Doe iets wat niet mag

Mystica schreef:Ik reed vandaag door donkergroen. Doe ik normaliter niet.. maar er moest iemand hoognodig op tijd een trein en een knuffel halen ;)
Joh, wie was dattan?

Ik heb vandaag een dronken man af staan zeiken die zat te klagen over het treinverkeer naar Geldermalsen, en dat ik nog sneller in Amsterdam was, dan hij vanuit Den Bosch in Geldermalsen door te zeggen: 'welke *insert-scheldwoord* woont er dan ook in Geldermalsen?' en hem vervolgens keihard gedisst waar zn vrienden bij stonden, heb expres meegedaan aan het vreugdesvuur in den bosch door de paal in brand te helpen steken onder het motto: er is altijd brand in Den Bosch, dus vannacht ook, heb expres de afgelopen 2 dagen NIET gerookt bij een rookpaal, en heb niet het goeie voorbeeld gegeven (er iets over gezegd) toen een twaalfjarige haar nieuwste favoriete scheldwoord wederom herhaalde. Heb de hond een poolse illegaal aan laten vallen. (oke, dat was eigenlijk per ongeluk, maar toch best wel grappig) Ik heb mn kauwgom tegen een trein aangespuugd en ik ben openlijk gaan staan zingen uit baldadigheid, in een overvolle coupé vol tuig. En daarna ben ik over een hekje van de NS geklommen om op het juiste spoor te komen omdat ik het flauw vond dat ze beneden niets aangeven, en als je eenmaal de trappen op bent er dan zo'n lullig hekje neer zetten.

Dat was btw alleen maar vandaag, de rest van de week heb ik niet bijgehouden.
Gebruikersavatar
Laothe
Berichten: 2349
Lid geworden op: 07 okt 2010 18:14

Re: Inspiratiekaartje 7: Doe iets wat niet mag

ik mag zoveel niet van mezelf en dat durf ik dus ook niet :lol:
It seems like nothing has changed, but everything is different now.

Terug naar “Inspiratiekaartjes”