Avondrood

Heej all (Avondrood)

Hallo iedereen op dit forum,

Mijn naam is Tymo, momenteel nog 15 jaar, ik woon in Drachten (Fr.).
Ik houd me vooral de laatste tijd heel erg bezig de psychologie.
Dit komt voornamelijk omdat ik al jaren het moeilijk gehad heb op school en ik nu emoties wegwerk in tekeningen, gedichten en mijn grafische werk en een goede vriendin mij er veel over verteld heeft.
Het is een hele mooie bezigheid, maar de "wetenschappelijke" kant vind ik minder interessant als de filosofische kant van het vak.
Mijn passie in de natuur ligt bij vlinders, wat ik schitterende diertjes vind en je de kracht geven van vrijheid en vrolijkheid.
De username "Avondrood" komt van de nachtvlinder het avondrood, een van de meest mooie Nederlandse nachtvlinders.
Ik mag ook graag in de natuur rondneuzen waarbij je de negatieve dingen helemaal vergeet en je helemaal op laat gaan in de stilte en het vrolijke zang van de vogels.
Mijn favoriete artiesten/bands zijn Delta Goodrem, Lucie Silvas, Alanis Morisette, Emma Shapplin, Laura Pausini en Roxette,
Ik was zo onder de indruk van de werkelijk schitterende gedichten en tekeningen dat ik hier ook wel in mee wil draaien.
Alleen wat jammer dat iedereen van buitenaf mee kan lezen, aangezien veel toch heel persoonlijk is (in phpBB is een mogelijkheid om forums alleen toegankelijk te maken voor geregistreerden).

Doegies,
Tymo
Leeuwtjuh

hoi hoi, welkom opt forum.

ennuh, kep weinig te verbergen hoor, wat mij betreft leest iedereen mij prive dingetjes ;)

hoor je snel, groetjes
Cygne

Hey,

Welkom. Vlinders zijn inderdaad prachtig! Hou er van om foto's van vlinders te maken.

Ben benieuwd naar je tekeningen/gedichten :)

xx
Dooske
Mier

Welkom Tymo!

Ben erg benieuwd naar je werk.
Je muzieksmaak is trouwens erg goed! :)
Boet

Hij zei Roxette! =D>

Welkom Tymo.

Groet,

Robert
Avondrood

Bedankt allemaal.
Zijn jullie ook zulke Roxette-liefhebbers dan? :D

Tymo
Boet

Mijn broertje meer dan ik, maar je zult mij best eens betrappen met een nummer van ze op de speakers. ;)

Groet,

Robert
kimdongsoon

Hey Tymo, ken ik jou ergens van? Haha.
Avondrood

Idem hiero Afbeelding

Terug naar “Voorstellen (periode 2004-2006)”