bobomelo

avatar

Hoe plaats ik een avatar?
(graag mega duidelijk omschrijving want voor mij is niks logisch om bv even op die knop de drukken en even zus en zo......)
ik heb een foto in een ander forum in mijn profiel staan, die ik graag als avatar wil hebben

hoop dat jullie het weten!
groetjes marian
Gebruikersavatar
Frank
Site admin
Berichten: 2106
Lid geworden op: 10 okt 2003 19:28
Contacteer: Website

Re: avatar

Hoi Marian,

Via 'Gebruikerspaneel' (zie bovenaan). Kies voor 'profiel' en dat 'avatar'. Je kunt in de gallery iets uitzoeken of een afbeelding (JPG) uploaden. Die zou je zelf kunnen zoeken via Google, op het woord avatar.
Denk dat het je zo wel lukken gaat. Succes ermee.
There are no mistakes in life, only lessons
bobomelo

Re: avatar

Hallo Frank,

het lukt me dus niet...

Ik doe het volgende:
-gebruikerspaneel
-profiel
-wijzig avatar

onderstaande foto heb ik ook gekopieerd naar de computer onder afbeeldingen.
dus ga ik naar "upload van je computer"en laat ik die pixels op 150 en 150 staan(en ik heb ze ook verwijderd omdat ze dan automatisch aan zouden passen?) maar dat lukt dus niet.
kan

het gaat om onderstaande foto
Afbeelding
Gebruikersavatar
Frank
Site admin
Berichten: 2106
Lid geworden op: 10 okt 2003 19:28
Contacteer: Website

Re: avatar

Heel merkwaardig, het lukt me ook niet. Ik krijg een foutmelding die ik niet volgen kan en eerder niet zag. Daarom heb ik aan Juglen gevraagd om hier even naar te kijken. Hopelijk gaat het dan weer lukken.
There are no mistakes in life, only lessons
testtest1234

Re: avatar

Ik (Juglen) heb zojuist een avatar bij een nieuw account geplaatst en dat ging uitstekend. Bij het uploaden staat:

Maximale afmetingen; breedte: 160 pixels, hoogte: 160 pixels, bestandsgrootte: 87.89 KiB.

De foto is echter 270 kb, die zul je dus eerst moeten verkleinen... Je mag ook de avatar downloaden die bij dit account hoort en bij de jouwe plaatsen, dit account ga ik weer wissen namelijk...
Leeuwtjuh

Re: avatar

Ja heuj, klonen zijn niet toegestaan en zulks he? :lol:
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: avatar

meneer testtest geband wegens klonen :roll: :D
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Gebruikersavatar
Frank
Site admin
Berichten: 2106
Lid geworden op: 10 okt 2003 19:28
Contacteer: Website

Re: avatar

Hallo Bobomelo,

Heb je avatar geplaatst. De foutmeldingen zijn gelukkig van de baan.
There are no mistakes in life, only lessons
bobomelo

Re: avatar

Hoi Frank

Kijk, daar wordt je nou nog es vrolijk van!
Als ik het nu goed begrijp, hoef ik niks meer te doen en blijft mijn avatar zoals die nu is?
In elk geval, mooi dat het nu wel gelukt is dus dank je wel daarvoor!

@Juglen,
altijd fijn zo'n handig iemand!
thanks, maar je hebt het over avatar downloaden en bij de mijne plaatsen, HOE doe je dat dan?
en je had het erover dat ik mijn plaatje moest verkleinen, maar hoe doe ik dat dan? en hoe weet ik dat het dan de juiste grote heeft?
(ook voor een volgende keer nl)

groetjes marian
Leeuwtjuh

Re: avatar

Je kunt je avatar zelf verkleinen in paint/powerpoint/photoshop maar je kunt hem ook uploaden naar www.imageshack.us en dan op de optie: resize, klikken en kiezen voor 100x75 (avatar) of 150x112 (thumbnail). Dan word je avatar automatisch verkleind en kun je ze hier uploaden als ze kleiner zijn dan 87.89 KiB. (wat meestal wel het geval is met zulke maten).
bobomelo

Re: avatar

oke dank je leeuwtjuh!!

imageshack.us ken ik wel!wist alleen niet hoe je ze kon verkleinen! dus dank je wel! met imageshack plaats ik wel es foto's mee in't topic!

en klopt het dat je in je eigen profiel geen foto's kan plaatsen?
Leeuwtjuh

Re: avatar

Ja dat klopt! Graag gedaan.
bobomelo

Re: avatar

mijn avatar is zomaar verdwenen.....hoe kan dat?
Leeuwtjuh

Re: avatar

Frank schreef:Ja, vervelend. Dit is voorlopig even zo. De standaard avatar (die mensen zien als ze nog geen eigen hebben gekozen) ga ik in elk geval iets kleiner maken.
http://psycholoog.net/forum/viewtopic.p ... 65#p298565
bobomelo

Re: avatar

heb het even gelezen, maar dat ging over de groottes toch van die avatars?
komt de mijne in elk geval vanzelf weer terug?of moet ie weer op nieuw geplaatst worden? (door jullie haha)
groetjes
Leeuwtjuh

Re: avatar

Je mag hem zelf terugplaatsen :D

(of je moet Frank even pben/roepen :lol: )

Terug naar “Feedback en algemene informatie”