Rise Against

Hallo (Rise Against)

Hallo,

Ik ben een 18-jarige jongen en ik heb van allerlei mooie en minder mooie dingen meegemaakt. Van het haten naar het houden van, zo is mijn laatste levensjaar eigenlijk al beschreven

Ik kreeg toen ik 16 was een psychose en een manisch-depressiviteit. Ik ben daardoor 2 keer blijven zitten in de 5de klas. Ik ben een half jaar opgenomen geweest. Ik heb een regeling kunnen maken met school, zodat ik mijn school mooi kan afmaken op mijn eigen school (:

Nou ja, dat was het wel ongeveer. Gegroet
Cygne

Welkom hier :)
Mier

Hoi hoi,

Welkom op het forum.

Veel sterkte verder en probeer je verhaal hier te doen, dat lucht echt op.
Swifty

Hallo Rise Against,

Welkom hier op dit forum!

Liefs, Swifty
Rise Against

Dank jullie allemaal voor het mij welkom heten. Mijn verhaal zal ik niet snel vertellen, omdat ik het zoveel mogelijk probeer achter me te laten. Ik heb er nog maar af en toe last van, dus alles is nu anders (:
Mier

Hopelijk kun je in ieder geval een goede bijdrage leveren op het forum door je ervaringen en jou kijk op dingen. Veel succes in ieder geval!
Rise Against

Ik zal mijn best doen. Ik hoop gewoon dat mensen net zo positief uit de nare dingen komen als ik :lol:

*kuch* met een beetje bier is alles mooi *kuch* haha
Boet

Zei er iemand 'bier'? :lol:

Welkom!

Groet,

Robert
Rise Against

Hehe :D

Vrijdagavond is bij mij en mijn tweelingbroer standaard bier avond, waarop wij een krat bier leegdrinken en de meest intieme geheimen aan elkaar vertellen, alhoewel dat ook wel lukt zonder bier, maar dit maakt het net iets leuker ;)
Boet

Grappig. Wij doen dat met wat minder dan een krat, maar de rest is redelijk hetzelfde.

Geloof het of niet, maar ik heb ook een tweelingbroer ;)

Een krat....het zou mijn dood worden :lol:

Groet,

Robert
Rise Against

Haha, zo is iedereen uniek. Ik rook en ik praat met mijn broertje over alles. Hij weet alles, nou ja, niet over mijn psychose, maar hij weet een hoop en wij houden allebei van een beetje alcohol dus vrijdag is heilig :D
Wel leuk dat je een tweelingbroer hebt. Hoe ervaar jij dat nou? Ik zie hem als een vriend niet als broer.. En jij?
Leeuwtjuh

beetje laat, maar toch ook een hoi van mijn kant....
Rise Against

Haha hallo! Leuk dat iedereen mij zo welkom heet! :D
Boet

Mijn broer is mijn broer. En dus closer dan welke vriend dan ook. Hebben samen de nodige shit gezien en opgelost. Schept toch een band, voorzover die er nog niet was.

Groet,

Robert
Leeuwtjuh

Rise Against schreef:Haha hallo! Leuk dat iedereen mij zo welkom heet! :D

jah tuurlijk.....

duh.... :lol: altijd.... hoe meer mensen hoe beter! gezellig toch?
Rise Against

Boet schreef:Mijn broer is mijn broer. En dus closer dan welke vriend dan ook. Hebben samen de nodige shit gezien en opgelost. Schept toch een band, voorzover die er nog niet was.

Groet,

Robert
Ja dat ben ik helemaal met je eens. Met je broer schep je toch een bepaalde band. Die geen vriend kan overtreffen.

En @ leeuwtjuh19

Toch bedankt! :D
Rise Against

Hehe en leeuwtjuh19 Heb jij ook zo'n band met iemand?
Leeuwtjuh

jah met mn 1000 persoonlijkheden.... :roll:

nee een echte band heb ik met niemand....
Rise Against

Haha, 1000 persoonlijkheden. Met mijn hallucinaties had ik ook een goede band :lol:
vechter

join the club

Terug naar “Voorstellen (periode 2004-2006)”