Swifty

Hallo... (Swifty)

Hallo allemaal,

Na de afgelopen dagen urenlang 'gesnuffeld' te hebben, wil ik mij even in het kort voorstellen.
Ben een vrouw van 41, moeder van 2 kids en studente pedagogiek. Tijdens en door mijn studie kwam ik erachter dat ik mijn moeilijke jeugd nog lang niet zo goed kan hanteren als ik dacht. De klap kwam behoorlijk hard aan en voorlopig wil ik met dit bewustzijn dan ook niet de poging ondernemen om anderen te helpen.
Ondanks een paniekstoornis die ik 'ergens onderweg' opgelopen heb, kies ik ervoor om deze weg toch verder te wandelen. Met de ervaringen uit mijn kinderjaren en jeugd, een hele berg therapie-ervaring, theorie uit de opleiding en een kritische kijk hoop ik op een gegeven moment wel zover te zijn om voor anderen iets te kunnen betekenen.

Mijn interesse gaat uit naar mensen(kinderen), samenlevingen, psychologie en filosofie.

Liefs, Swifty
Cygne

Welkom hier op het forum! :)
an84

welkom!
Swifty

Thanx voor jullie welkom an en Dooske :)


Liefs, Swifty
Boet

Dag Swifty!

Grappig. De term 'swifty' ken ik als koosnaam op het Suzuki-tuning forum. Daar staat het voor -inderdaad- de Suzuki Swift ;)

Hoe dan ook. Welkom.

Groet,

Robert
Mier

Welkom op het forum!

Hopelijk kunnen we je op een of andere manier helpen.

Veel succes in ieder geval!
Leeuwtjuh

hoi hooi
Swifty

Hallo allemaal,

Nogmaals bedankt voor jullie welkom.
De naam Swifty is een mooi souveniertje uit mijn kinderjaren, vriendjes en vriendinnetjes noemden mij zo. Wanneer ik door de stad loop en iemand roept 'Swifty' weet ik dat het iemand uit die tijd is en dat geeft wel een bijzonder gevoel.

Misschien vind ik hier een stukje hulp, alleen al de herkenning dat velen worstelen met bepaalde ervaringen doet goed. Daarnaast wil ik ook mijn steentje bijdragen aan dit forum, met mijn goed gevulde rugzakje heb ik hier en daar wel ervaring of een mening die ik wil delen.

Liefs, Swifty

Terug naar “Voorstellen (periode 2004-2006)”