dramaticgirl

zwemmen

Haai,iedereen,

ik heb dringend hulp nodig hier!!
Morgen heb ik zwemles,maar ik ben mega onzeker!
Al de meisjes van mijn klas hebben mega mooie benen enzo en de mijne zijn wit en lelijk en totaal niet in vorm,ik ben zo bang dat mensen mij zullen beginnen uitlachen!

En deze keer gaan de jongens ook zwemmen en ze zullen mij dus ook in zo'n mega klein badpakje zien :(

Asjeblieft,help me!!

ps:ik kan niet afkomen met de smoes dat ik ongesteld ben want dat heb ik mn juf vorige week ook al wijsgemaakt...
Rafelraafje

Re: zwemmen

Meid, ga toch lekker zwemmen, waarom boeit het jou wat anderen van je denken? Iedereen is anders, ieder mens is mooi!

Ik snap heel goed dat je je onzeker voelt in je badpakje hoor, maar ik heb mezelf ook veel te veel onzeker gevoeld en ik kan je vertellen dat dat zonde van je tijd is!! Achteraf kun je zeggen dat je op die leeftijd juist zo mooi was, zo'n laag zelfbeeld is werkelijk nergens voor nodig.

Heb je een mooi opvallend badpak? Dan zal er al minder naar jouzelf gekeken worden. En je benen zijn niet in vorm? Dat worden ze van zwemmen, denk eens positief ;) En ben je nou nog onzeker; zorg dat je veel in het bad ligt, onder water zien ze je benen sowieso niet.

Niet bang zijn, maak het jezelf niet zo moeilijk! 3some
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: zwemmen

Zo snel mogelijk het water in maar dan ;)

Iedereen heeft wel iets aan zijn lijf wat hem of haar onzeker maakt. Hoort ook vaak bij de leeftijdsfase. Je zult hier gewoon even doorheen moeten. Bedenk dat het uiteindelijk om jou gaat en niet om je benen of de kleur daarvan.
Inzicht als Uitweg..
Zoeza

Re: zwemmen

Zoals gewoonlijk ben ik het weer met Mystica eens. Ik wil daar nog aan toevoegen dat in de winter de meeste mensen witte benen hebben dus je valt eerder op als je bruine benen hebt. Veel plezier!
noekiej2

Re: zwemmen

Hee dramaticgirl,
Ik werk in een zwembad en geloof me iedereen schaamt zich wel ergens voor. Maar niemand is perfect toch? Weetje ga lekker zwemmen geniet er van en laat je zorgen even achter wegen want daar is het voor bedoeld natuurlijk!

Liefs, noekiej
Lou

Re: zwemmen

Joah wat noekiej zei idd je komt er voor je plezier, zijn vast geen mensen die over jouw benen gaan babbelen hahah.

Dus gewoon gaan en plezier maken. :nod:
dramaticgirl

Re: zwemmen

Dankje voor al jullie berichtjes

:knuffel:
noekiej2

Re: zwemmen

Geen dank ik hoop dat het zwemmen lukt?

En weetje nog iets, ik werk in een zwembad nou er is wel iets ergers dan benen hoor. Je ziet daar de apartste dingen maar dat maakt je mens moet je maar bedenken 3some
Mickey~

Re: zwemmen

dramatic girl, als je nu straks toch in het zwembad ben, wil je dan iets voor me doen?
kijk voor de grap eens goed naar de mensen om je heen. dan zul je zien dat bijna iedereen wel iets heeft wat minder mooi is, naast de dingen die wel mooi zijn.

Terug naar “Jongerenforum”