catgirl

Hoe werkt het nou?

Hallo mensen

Dit topic open ik niet alleen voor mezelf, maar ook voor alle andere vrouwen die soms een beetje onzeker zijn, en geen bal begrijpen van het gedrag van mannen in bepaalde situaties.

Bijvoorbeeld: Als je een leuke man tegenkomt, en alles gaat op zich prima, hoe komt het dan toch dat veel mannen een klein beetje botter en afstandelijker gaan doen zodra er seks in het spel geweest is?

Ze zijn een ontzettende gentleman en ineens verandert er iets.... wat is dat toch?

Zelf voel ik mij juist meer aangetrokkener tot iemand nadat ik seks heb gehad met deigene en dan ga ik juist meer contact zoeken, me meer open stellen terwijl ik merk dat het bij veel mannen toch andersom is. hoe kan dat nou?

Ook al weet je gewoon dat je geen gekke soa hebt, goede seks gehad hebt, diegene goed pleziert heb en dat diegene niets te klagen had, hoe komt het dan toch dat ze dan anders gaan doen? is het omdat ze dan denken dat ze geen moeite meer moeten doen? is het omdat ze je eigenlijk maar een slet vinden? is het omdat ze een beetje geintimideerd zijn? is het omdat ze bang zijn dat je verliefd op ze word? doen ze het niet bewust?

Is er nog iemand die sommige dingen niet begrijpt over mannen, seks, relaties en onzekerheden... daten, flirten en communiceren? ik zou zeggen brand los.
nordin

Re: Hoe werkt het nou?

is het omdat ze je eigenlijk maar een slet vinden?
wanneer ze een stuk koeler zijn na afloop: ja
Leeuwtjuh

Re: Hoe werkt het nou?

Omdat mannen willen wat ze niet kunnen krijgen, als ze op je azen doen ze alles voor je, als ze je al gehad hebben ben je een stuk minder belangrijk voor ze geworden. ;)
catgirl

Re: Hoe werkt het nou?

haha ok nordin

is dat per definitie zo? ook als je je helemaal niet als een slet opstelt? hoe kan je zoiets voorkomen dan?

en als ze gewoon net zo aardig zijn, maar gewoon net ff een tikkie minder hun best doen is dat dan ook daarom? of zit ik gewoon met de verkeerde mannen?
nordin

Re: Hoe werkt het nou?

denk dat laatste Catgirl. Het ligt vooral aan het type man dat een beetje op je afknapt wanneer je eraan toegeeft. Iemand die echt voor jou (jouw hele persoon) gaat zal niet zo reageren
Faker

Re: Hoe werkt het nou?

Als je een makkiwe voor ze bent wil ook niet gelijk zeggen dat jij je als een slet optelde maar... die man waar jij het over had is een internetcontact en die willen vaak slechts sex en dan gaat het niet om jou en hij kreeg eerlijk gezegd de tweede dag z n zin al..
catgirl

Re: Hoe werkt het nou?

jah....

godver hahahaha

echt he....

maar ja hij belt even vaak en smst even vaak maar ik hoor gewoon een toon in de stem. mischien ben ik gewoon para hoor kan ook. Maar die toon is verandert.


@nordin

ja is dat zo? dus niet alle mannen knappen een beetje af als je hebt toegegeven?

eerlijk gezegd heb ik pas 1 echte relatie gehad dus... die droeg me op handen en ik ben verder hartstikke onervaren wat daten en shit betreft heb veel mannelijke vrienden maar dat is zo een ander contact wat je hebt dan...
Opa Black

Re: Hoe werkt het nou?

Haantjes gedrag.
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Hoe werkt het nou?

Als mannen niet om je geven voor wie je bent, maar enkel om hoe je er uit ziet, dan zullen ze je doorgaans na de seks minder interessant vinden. Je bent immers "veroverd" en de spanning is er wat af, want nu is hun fantasie geen spannende fantasie meer.

2 Dagen verleiding is enkel verleiding en heeft niets met liefde te maken. Als de verleiding het gewenste resultaat heeft gehad is het spelletje minder spannend natuurlijk. Daar moet je niet gek van opkijken eigenlijk.

Dan is het seks om de seks en verder niet....
Inzicht als Uitweg..
Chopra

Re: Hoe werkt het nou?

catgirl schreef:Hallo mensen

Dit topic open ik niet alleen voor mezelf, maar ook voor alle andere vrouwen die soms een beetje onzeker zijn, en geen bal begrijpen van het gedrag van mannen in bepaalde situaties.

Bijvoorbeeld: Als je een leuke man tegenkomt, en alles gaat op zich prima, hoe komt het dan toch dat veel mannen een klein beetje botter en afstandelijker gaan doen zodra er seks in het spel geweest is?

Ze zijn een ontzettende gentleman en ineens verandert er iets.... wat is dat toch?

Zelf voel ik mij juist meer aangetrokkener tot iemand nadat ik seks heb gehad met deigene en dan ga ik juist meer contact zoeken, me meer open stellen terwijl ik merk dat het bij veel mannen toch andersom is. hoe kan dat nou?

Ook al weet je gewoon dat je geen gekke soa hebt, goede seks gehad hebt, diegene goed pleziert heb en dat diegene niets te klagen had, hoe komt het dan toch dat ze dan anders gaan doen? is het omdat ze dan denken dat ze geen moeite meer moeten doen? is het omdat ze je eigenlijk maar een slet vinden? is het omdat ze een beetje geintimideerd zijn? is het omdat ze bang zijn dat je verliefd op ze word? doen ze het niet bewust?

Is er nog iemand die sommige dingen niet begrijpt over mannen, seks, relaties en onzekerheden... daten, flirten en communiceren? ik zou zeggen brand los.
Om te beginnen zou je alles wat met vooroordelen te maken heeft[op wat voor gebied dan ook] definitief de rug toe te keren,je eigen leven te gaan leven met je eigen ervaringen...dan kom je er vanzelf achter hoe het werkelijk is,en dat je af en toe de verkeerde mensen tegenkomt.

Al het aangeleerde gedrag cq hersenspoeling loslaten....

....alle mensen zijn verschillend,velen zullen nooit hun ware gezicht laten zien...door angst,schaamte of wat voor reden dan ook.Conclusie is ook dat je nooit een afdoende antwoord zult krijgen,omdat er alleen maar deelwaarheden bestaan.

De kunst is denk ik om de juiste mensen te leren kennen,en de rest met een boog omheen lopen.
faithless

Re: Hoe werkt het nou?

Mannen zijn jagers en jij bent de prooi... Zodra de prooi binnen is, hoeft er niet meer gejaagd te worden.. sim-pel.. :)

Als een man je echt leuk vindt (da's wat anders dan 'als een man je echt lekker vindt') dan zal hij niet snel op de eerste date als seks met je willen.

En de term slet wordt volgens mij vooral door vrouwen onderling gebruikt bij meiden die snel de lakens induiken.. wij mannen noemen zoiets gewoon leuk, een vrouw moet wel heel losbandig zijn voordat wij haar een slet noemen :roll:
Gebruikersavatar
JulianC
Berichten: 2225
Lid geworden op: 24 sep 2009 17:16

Re: Hoe werkt het nou?

Nou ben ik een man en hoor ik eigenlijk niet in dit topic volgens mij, maar ik zit er zelf ook een beetje mee. Ik was een tijdje terug zwaar verliefd op een meisje, en zij op mij, en na een paar weken spanning gebeurde er wat, en na nog een paar weken voor het eerst seks.

Ik weet niet wat er daarna gebeurde, maar het verliefdheidsgevoel was daarna een stuk minder. Natuurlijk vond ik dr daarna nog hartstikke leuk maar het lijkt wel alsof het onderdrukt wordt op dat moment. Ligt niet aan de seks zelf.

Deze situatie is al een paar keer herhaald. Het erge ervan is dat ik het geweldig vind om verliefd te zijn, maar nu steeds bang wordt dat het vertrekt als ik met haar naar bed ga. Als ik verliefd ben denk ik namelijk hoogstens aan zoenen en vasthouden en meer niet, als er dan meer gebeurt, is het opeens anders, heel gek in ieder geval.

Maar ja ik heb het over verliefd zijn. Er zijn er zat die het de vrouwen helemaal naar hun zin maken om met ze naar bed te gaan en that's it.
You'll get over it. One day.

"Je moet het zelf doen, maar je hoeft het niet alleen te doen.."
catgirl

Re: Hoe werkt het nou?

oke nou dat is inderdaad vreemd.... als je goede seks hebt en dan is je gevoel ineens weg....

Misschien (ik gok maar wat) is het zo dat jij haar als een serene godin op een soort voetstuk heb geplaatst, haar ziet als een of andere engel (overdreven gezegd misschien)met allerlei mysterieuze dingen aan haar, maar als je dan ineens iemand naakt hijgend zwetend in je bed hebt dan merk je ineens dat diegene gewoon een heel normaal mens is en dan is dat serene gevoel misschien ook weg ofzo?

Toch is het meestal anders(mijn ervaring) dat als een jongen echt verliefd is en het heeft best lang geduurt voor het eenmaal gebeurt is en het WAS gewoon fijn en leuk en lekker... dan is de verliefdheid alleen maar groter.

Ik heb geen idee hoe dat werkt bij jou.... maar ik zou zeggen doe t lekker rustig aan en de volgende keer als je seks met haar hebt, maak het romantisch steek kaarsjes aan masseer elkaar etc... misschien helpt dat?
Betty

Re: Hoe werkt het nou?

ik vind het wel raar,je kan toch ook verliefd blijven op dat meisje als je met haar naar bed bent geweest,op haar karater bijv.?

Anders is het net zo,n lust object alsof je 10 x spinazie hebt gegeten en dan niet meer hoeft.

Ik dacht dat iemand ook nog wat te vertellen had wat je aanspreekt of gewoon heel bijzonder is.
het lijkt mij dat je dan de verkeerde meisjes treft als je als jongen zo snel genezen bent van iemand.
Gebruikersavatar
JulianC
Berichten: 2225
Lid geworden op: 24 sep 2009 17:16

Re: Hoe werkt het nou?

catgirl schreef:oke nou dat is inderdaad vreemd.... als je goede seks hebt en dan is je gevoel ineens weg....

Misschien (ik gok maar wat) is het zo dat jij haar als een serene godin op een soort voetstuk heb geplaatst, haar ziet als een of andere engel (overdreven gezegd misschien)met allerlei mysterieuze dingen aan haar, maar als je dan ineens iemand naakt hijgend zwetend in je bed hebt dan merk je ineens dat diegene gewoon een heel normaal mens is en dan is dat serene gevoel misschien ook weg ofzo?

Toch is het meestal anders(mijn ervaring) dat als een jongen echt verliefd is en het heeft best lang geduurt voor het eenmaal gebeurt is en het WAS gewoon fijn en leuk en lekker... dan is de verliefdheid alleen maar groter.

Ik heb geen idee hoe dat werkt bij jou.... maar ik zou zeggen doe t lekker rustig aan en de volgende keer als je seks met haar hebt, maak het romantisch steek kaarsjes aan masseer elkaar etc... misschien helpt dat?
Dat is het probleem denk ik ook. Hoewel het nu deze laatste keer wel aardig bleef hangen. Totdat nu bij mij die idiote depressie kwam opzetten en al mijn gevoel voor alles wegnam. Als die depressie weg is, krijg ik waarschijnlijk mijn verliefdheidsgevoel terug, en als dat zo is laat ik dat gevoel nooit meer weggaan :)

Toch blijf ik het raar vinden, want als ik verliefd ben heb ik nog nooit seks als doel gesteld.
You'll get over it. One day.

"Je moet het zelf doen, maar je hoeft het niet alleen te doen.."
Faker

Re: Hoe werkt het nou?

*Franje schreef:Als je een makkiwe voor ze bent wil ook niet gelijk zeggen dat jij je als een slet optelde maar... die man waar jij het over had is een internetcontact en die willen vaak slechts sex en dan gaat het niet om jou en hij kreeg eerlijk gezegd de tweede dag z n zin al..
Ik denk dat ie daarom niet zo verliefd meer is hij heeft z n doel bereikt..
catgirl

Re: Hoe werkt het nou?

nou de vraag is of hij wel de tijd heeft gehad om verliefd te worden, we kennen mekaar net een paar dagen van zien.

Maar we zagen elkaar gisteren weer, en moet zeggen dat het nu dus weer anders begint te worden, wat meer open naar elkaar en gezelliger, je komt wat meer over elkaar te weten en er is meer humor, lachen,.. contact is nog steeds vrij intensief en zeker niet alleen gebasseerd op seks. Dus dat afstandelijke dat zakt alweer weg een beetje misschien was hij gewoon een beetje weet ik veel dichtgeklapt ofzo....

Maar goed ik zie het wel ik heb geen verwachtingen hiervan aangezien ik het voor mn gevoel al verpest heb, door meteen me bloot te geven op de 2e date. stom.... maar ik vind het wel gezellig om nog af te spreken en ik ben ook niet meer zo zenuwachtig... omdat het me niet meer kan schelen.... de hoop op een relatie heb ik iig al laten varen dus nu is het een kwestie van lol maken tot het stopt.

:)
Betty

Re: Hoe werkt het nou?

Ik denk dat je altijd zo moet denken catgirl.
gewoon jezelf blijven soms lol soms serieus en als ze jou wat vinden blijven ze echt wel aan je hangen hoor.
Maar steeds maar de angst of je wel of niet goed bent dat kan ook niet toch.
Fijn dat hij toch weer de tijd heeft genomen om jou wat beter te leren kennen en laat maar op je afkomenzou ik zeggen.
Busse

Re: Hoe werkt het nou?

Hormonen ?

Kan mij best voorstellen dat het menselijke lichaam van een man tijdens de verliefdheidsfase op hol geslagen is door hormonen . Aangezien dat ervoor zorgt dat wij op vrouwen azen en maar denken aan 1 ding denken : Seks . De voortplanting enzo .
Bij de man is dat heel vaak onbewust , wij hebben ook verliefdheid en willen ook samen een leven delen .

Gewoon een proces dat in zowel mannen als vrouwen wordt opgeroepen als de tijd zover is .

Naja mijn visie erop .
danja

Re: Hoe werkt het nou?

Mwwaaaa.... ik zit ook wel met een vraagje.... :D

Een tijdje terug heb ik het uitgemaakt met vriendlief. Een jaar ongeveer wat gehad, maar t liep voor geen meter.

Ineens begon hij weer te mailen na en paar weekjes stilte. Achteraf zegt hij dat hij wel van me hield, maar nooit verliefd is geweest ( fijn om dat zo laat te horen :twisted: ). Dat zou één en ander verklaren uit zijn gedrag.

Maaaarrrrr...... tegelijkertijd doet hij er alles aan om me terug te krijgen! :eek: :eek: :eek: Uitspraken als 'Het idee dat ik nooit meer in je mooie blauwe ogen kan verdrinken, dat kan ik niet verdragen'vliegen in de rondte!

Ik ga er NIET meer aan beginnen! Als gevoelens niet 100% zijn, dan laat maar, hoor!Dan erbij hebben we al een tijd geknipperlicht, ik ben realistisch genoeg om in te zien dat het nooit veranderd, beter wordt.

Maar snapt iemand hoe dit zou kunnen zitten?!?!?!??! Zeggen nooit verliefd te zijn geweest, wel allerlei opmerkingen in die richting en dan ook nog aandringen op een herstart?!?!?!?! :shock: :eek: :eek: :shock: IK snap er niets van!!!! :lol:
nordin

Re: Hoe werkt het nou?

danja schreef: Ik ga er NIET meer aan beginnen! Als gevoelens niet 100% zijn, dan laat maar, hoor!Dan erbij hebben we al een tijd geknipperlicht, ik ben realistisch genoeg om in te zien dat het nooit veranderd, beter wordt.
Precies. Hij houdt je aan het lijntje, en waarom hij dat doet? isschienh is hij wat onzeker en gaan er gedachten in hem om als: "hm, nu heb ik niks, misschien moet ik toch maar even Danja terugkrijgen, dan zien we straks wel verder".
Niet op ingaan, het lijkt er echt veel op dat dit knaapje nog erg onvolwassen is en op dit moment alleen maar een vriendinnetje wil hebben om zich niet alleen te voelen ofzo
sneeuwtje

Re: Hoe werkt het nou?

Bepaalde mannen zijn ook sletten.
Heb heel veel gedated via uitgaan,laten we eerlijk wezen,dan ben je gewoon uit op sex. Zowel man als vrouw. Je heb gedronken,alles is leuk en aardig.
Zoals al hier gezegd is,mannen zijn jagers,mannen die jou ech leuk vinden,duiken nie gelijk het bed in met je,die willen nog wel de moeite nemen om jou te leren kennen.

En mannen zijn nou eenmaal rare wezens,maar dat zijn wij vrouwen ook.
catgirl

Re: Hoe werkt het nou?

ok

ff een update:

die gast was dus helemaal niks!!!! Ik kwam er achter dat hij ook met een ander wijf van internet bezig was, hij had er dan geen seks mee maar hij loog er wel over.. het is nu afgelopen hoor. Met de nodige drama dat wel want hij zegt dat hij dat meisje wel ECHT leuk vind en dat hij met haar misschien wel een relatie wil. Beetje vreemd dan dat hij de hele tijd met mij ligt te ******en maar goed. Hij moet lekker opdonderen en ik ga voortaan echt niet meer met iemand afspreken van internet en er al helemaaaaal niet meer mee naar bed, voel me gebruikt. en dom.

Ja sommige mannen zijn inderdaad sletten.

Pffff....
Faker

Re: Hoe werkt het nou?

Ik vind het echt heel lullig voor je catgirl maar iemand die je niet kent, tja.. daar kruip je niet bij in bed..
nordin

Re: Hoe werkt het nou?

sommige? zeg maar gerust: allemaal, dwz als een meisje erg naief en een wel enigszins gewillige prooi lijkt te zijn...nou er is bijna geen man of jongen die daar niet heel graag misbruik van maken zal hoor

Terug naar “Eenzaamheid, relaties en seksualiteit”