Leeuwtjuh

Re: spreuk plaatsen onder je tekst

In de rechterbovenhoek staat een kopje: Gebruikerspaneel. Daar moet je op klikken.

Dan kom je bij allerlei instellingen, waarbij je links: Profiel, ziet staan. Dan klik je op profiel en dan op: wijzig onderschrift.

Daar vul je je gewenste tekst in en dan klik je op bevestigen. Als het goed is moet hij er dan bij ieder bericht onderstaan.
(tenzij je die optie hebt uitgezet, maar daar ga ik nog niet van uit)

Als je er niet uitkomt, geef maar een gil, dan leg ik het met plaatjes uit.
angsthaasje

Re: spreuk plaatsen onder je tekst

Even testen, bedankt Leeuwtjuh!!
Bubbelbadman

Gebruikersnaam kwijt = voor eeuwig verbannen van deze site??

Beste,

Ik heb deze account aangemaakt en geactiveerd via e-mail op 9 januari 2009. Ik ben sindsdien niet meer actief geweest. Ik was ondertussen vergeten dat ik hier een account had dus ik wil registreren en kreeg "Het opgegeven e-mail adres is al in gebruik". Toen herinnerde ik mij weer dat ik een account had. Ik wist nog wel het wachtwoord maar ik kon me niet meer herinneren wat mijn gebruikersnaam was. (ik weet dat dit vreemd klinkt :)) Ik klikte dan maar op "wachtwoord vergeten" en moest dan mijn gebruikersnaam + e-mail opgeven. Maar ik wist mijn gebruikersnaam echter niet meer en alleen mijn e-mail opgeven werkte niet. Dus klikte ik op "herverstuur activatie-email" en daar moest ik wéér mijn gebruikersnaam opgeven, maar ik wist hem niet meer!

Gelukkig had ik Gmail en had ik al mijn oude berichten nog gearchiveerd. Zo heb ik mijn accountnaam terug kunnen vinden. Had ik deze mail definitief verwijderd, had ik nooit meer kunnen inloggen met dit email adres.

Vandaar mijn vraag: Kunnen jullie een functionaliteit inbouwen dat je dmv ENKEL je email adres je accountgegevens terug kan opvragen? Het lijkt me trouwens niet nodig dat je je gebruikersnaam mee opgeeft, aangezien je maar 1 account per e-mail adres kan hebben.

Bedankt,
BB.
Leeuwtjuh

Re: Gebruikersnaam kwijt = voor eeuwig verbannen van deze site??

Dus als ik het goed begrijp; omdat jij je gegevens vergeet, moeten wij daarop berekend zijn?

Je bent overigens niet voor eeuwig verbannen hoor, je kunt altijd de beheerder een mailtje sturen ;)

Originele gebruikersnaam trouwens, dat je die kunt vergeten :lol:
Raindrop

Profiel wijzigen

Heb ik het goed dat je je profiel niet meer kunt wijzigen?
Leeuwtjuh

Re: Profiel wijzigen

Nee dat zie je inderdaad niet goed. Ik zal het proberen uit te leggen, rechtsboven in de hoek staat: Gebruikerspaneel, als je daarop klikt ga je naar het gebruikerspaneel. Daar zie je een kopje genaamd: profiel, staan. Als je daarop klikt, kun je je profiel wijzigen. Dan zie je de opties:

» Wijzig profiel
» Wijzig onderschrift
» Wijzig avatar
» Wijzig registratiedetails
Raindrop

Re: Profiel wijzigen

Oja, ik zie het. Dankjewel.
Magneet

Re: Profiel wijzigen

Ik kan geen avatar gebruiken. Noch van het net, noch een eigen afbeelding vanop mijn computer. Krijg dan steeds foutmelding. Op zich niet dramatisch natuurlijk. Ligt dat aan mijn machine ?
Magneet

Re: Profiel wijzigen

Fatal error: Only variables can be passed by reference in /home/psycholoog/html/psycholoog.net/forum/includes/functions_upload.php on line 61
(Kan je je berichten niet meer aanpassen nadat je ze hebt bevestigd ? Dat wordt wennen voor mij.)
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Profiel wijzigen

Nee je kan niet Editten zoals dat heet.
Inzicht als Uitweg..
Fred Haché

Re: Profiel, naam en persoonlijke gegevens

Gegroet,

Ik heb net gevraagd mijn naam te wijzigen. Reden is dat ik in het begin wel de beeldvorming in de GGZ aan de kaak wilde stellen, maar dat nu het nieuwe er wel af is. Ook voelt het voor mij dat ik in mijn naam een soort afgevaardigde ben van een website, en dat is ook niet de bedoeling. De website heeft als doel de kar een extra zet te geven, niet zo zeer om te veel mijn naam er aan te verbinden.

Vrgr. Fred
miss anoniem

privacy

Hallo allemaal,

Even een vraagje. Ik ben nieuw hier en weet nog niet zo goed hoe het gaat. Kan iedereen die geen lid is van dit forum gewoon meelezen? Dus zijn deze berichten openbaar?

Groetjes miss anoniem
Melis

Re: privacy

Ja, de berichten zijn hier openbaar. Als je een plek wilt waar alleen de leden bij kunnen, moet jij bij het kopje 'onder ons' zijn :)
Leeuwtjuh

Re: privacy

Hoi Miss anoniem,

De berichten die je post in de volgende subfora zijn alleen voor leden van dit forum beschikbaar:

Onder ons
  • Stellingen
  • Meetingen & contacten
  • Vertrouwelijke berichten
Grand cafe
  • Marktplein
En het subforum feedback.

De overige subfora zijn toegankelijk voor iedereen en dus openbaar.
Gebruikersavatar
GeenPijn
Berichten: 5314
Lid geworden op: 18 feb 2011 00:51

Re: privacy

aan de andere kant iemand die echt wil meelezen hoeft natuurlijk alleen maar een account aan te maken .....
Als je verwacht dat de wereld eerlijk tegen jou is, omdat jij eerlijk bent tegenover de wereld.

Dan hou je jezelf voor gek.

Dat is verwachten dat de leeuw jou niet opeet omdat jij hem niet opeet.
Hawk L.

Re: privacy

SomsPijn schreef:aan de andere kant iemand die echt wil meelezen hoeft natuurlijk alleen maar een account aan te maken .....
Daar dacht ik ook aan...
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: privacy

Hawk L. schreef:
SomsPijn schreef:aan de andere kant iemand die echt wil meelezen hoeft natuurlijk alleen maar een account aan te maken .....
Daar dacht ik ook aan...
Elke gebruiker word meerdere malen gecheckt, is iets niet door de beugel of een ander misverstand, is het gelijk over en uit.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Melis

Re: privacy

En er bestaat natuurlijk ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid ;)
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: privacy

Houd gewoon altijd in gedachten dat dit een openbaar forum is waar in principe iedereen zich kan aanmelden en kan lezen. Het is geen besloten ruimte waar je een privacy gevoelig gesprek kan gaan voeren. Een forum is om dingen te delen, ervaringen te toetsen of vragen te stellen. Realiseer je dat dingen echter wel leesbaar zijn voor een ieder, houd dat in je achterhoofd en wees kritisch op wat je werkelijk openbaar wilt zetten en wat niet. En last but not least: gebruik daarom dus ook nooit je echte naam.
Inzicht als Uitweg..
Hawk L.

Re: privacy

Er is natuurlijk ook nog altijd de PB knop als je privé wil zijn met iemand. ;)
miss anoniem

Re: privacy

Dank jullie wel.

Als ik mijn profiel hier wil verwijderen (niet dat er wat in staat) kan dat dan? Worden mijn berichten dan verwijderd?

Ik moet zeggen dat ik enorm opgelucht ben dat ik hier even mijn sores heb mogen delen en wat advies en raad heb gekregen van mensen. Nu vind ik het alweer tijd om te gaan. Ik hoop dat jullie dat begrijpen.

Erg bedankt voor het meelezen en meeleven hoor.
Leeuwtjuh

Re: privacy

miss anoniem schreef:Als ik mijn profiel hier wil verwijderen (niet dat er wat in staat) kan dat dan? Worden mijn berichten dan verwijderd?
Jouw eigen persoonlijke topics kunnen verwijderd worden en je account kan op non actief worden gezet, zodat niemand je profiel kan bezoeken. Als je dit wilt, kun je me een pbtje sturen met daarin de link naar je eigen topic(s) en dan gaan we dat voor je regelen.

Terug naar “Feedback en algemene informatie”