Hega

Het Eigentijds festival

Momenteel ben ik aan het overwegen om hier naar toe te gaan (van 11 tm 14 juni).
Ben hier nog nooit eerder geweest en ben er eigenlijk wel zeer benieuwd naar.
Zie ook; http://eigentijdsfestival.nl/

Is hier ook iemand van jullie die dit festival kent en er wellicht zelfs geweest is?
-Judith-

Re: Het Eigentijds festival

Lijkt me wel een gezellige boel daar, er zal een heel aparte sfeer hangen, die me doet denken aan 'the old days', toen ik ook nog met die dingen bezig was (de beginperiode dan, toen het nog prettig aanvoelde)....ja, wel eens leuk om mee te maken denk ik....

Maar laat je niet te erg verleiden door therapiëen van allerlei soort hé meiss, er zit veel kaf tussen dat koren....en degenen die zeggen dat ze de wijsheid in pacht hebben, zijn bij voorbaat al fout.... :lol:
-Judith-

Re: Het Eigentijds festival

Da's een wijze raad van iemand die er helemaal ingezeten heeft....
Tinkerbell

Re: Het Eigentijds festival

Oh lijkt me heerlijk Hega. Zeker weten dat zo'n festival je zeer goed doet. Het zou iedereen goed doen en zeker mij.
Al je zintuigen worden daar geprikkelt, ik weet het ook uit ervaring.
Helaas ben ik dan op vakantie in Bakkum.
Hega

Re: Het Eigentijds festival

-Judith- schreef:Lijkt me wel een gezellige boel daar, er zal een heel aparte sfeer hangen, die me doet denken aan 'the old days', toen ik ook nog met die dingen bezig was (de beginperiode dan, toen het nog prettig aanvoelde)...ja, wel eens leuk om mee te maken denk ik...

Maar laat je niet te erg verleiden door therapiëen van allerlei soort hé meiss, er zit veel kaf tussen dat koren...en degenen die zeggen dat ze de wijsheid in pacht hebben, zijn bij voorbaat al fout... :lol:
Maak er maar 'kerel' van hoor :lol:
Maar het klopt inderdaad dat er veel verschillende activiteiten zijn en vele therapien zeggen mij ook niets.
Ik probeer er wel enigzins afstand mee te houden als te zweverig cq te vaag wordt.
Maar ik ben toch wel razendbenieuwd naar dit festival.

Terug naar “Spiritualiteit”