Opa Black

Ben jij paranormaal.....

Hier kun je een leuk testje doen om te checken of je paranormaal bent. :) :) :)

Afbeelding

http://www.parapsy.nl/pm-precognitie/

Ben benieuwd naar jullie scores. \o/
Faker

Re: Ben jij paranormaal...

Mijn uitslag..


Bedankt voor uw bijdrage aan het precognitie experiment. Hierbij volgt de door u opgevaagde uitslag van uw precognitie experimentUw unieke code van dit experiment is : 83310.Datum en tijd experiment: 14-2-2009 (21:10). De door u opgegeven persoonlijke informatie: Vanuit welk land doet u aan dit experiment mee: BelgiëWat is uw geslacht: VrouwWat is uw huidige omgeving: EldersWat is uw persoonlijkheid: Ik weet het nietBestaat precognitie volgens u: Ja, zekerHoe schat u uw creativiteit in: GemiddeldIndien van toepassing, op welk gebied het meest: MuziekWilt u per e-mail het resultaat ontvangen: JaWat is uw e-mail adres: * Kenmerken van de afbeelding, die volgens u wel aanwezig zijn. Kenmerken die met een 'X' zijn gemarkeerd heeft u correct geselecteerd. X Hoogte of diepte- Kleurrijk- Ronde of zachte objectenX Grenzen of omheiningen- Terugkerende patronen- Weg, pad, snelweg, rails- Geometrische vormen, bijv. driehoeken etc.- Buiten, in de bewoonde omgeving- Positieve emotie Kenmerken van de afbeelding, die volgens u niet aanwezig zijn: X Licht, lampen, vuur, rook etc.- Een of meerdere personenX Bewegingen- Mannelijk persoon of personen, jongen(s)X Vrouwelijk persoon of personen, meisje(s)X Voertuigen, treinen, vliegtuigen, boot, ballon etc.X Hoekige of getande voorwerpenX DierenX Natuurlijk steen (rotsen etc.)X Heuvels, bergenX Gebouwen, monumenten etc.X Stangen, tubes, cilindersX Deuren, ramen etc.- Opvallende kledingX Lichaamsdelen, handen etc.X Hoed, pet, maskers etc.X Religieuze rituelen, symbolenX Water, zwembad of zee, sneeuw/ijsX Bomen, bos- Binnen, binnenshuisX Buiten in de natuur- Negatieve emotie Uw beschrijving of impressie(s) van de afbeelding: - Link naar de afbeelding, die door een computer willekeurig is geselecteerd: http://www.parapsy.nl/pm-precognitie/targets/55.jpg Uw score (P-waarde) is: 0.45 Deze score (P-waarde) kan liggen tussen de 0,01 en 1. Hoe lager deze waarde, hoe beter u in de goede richting heeft gescoord.De individuele score is statistisch significant wanneer deze kleiner is dan 0,05.De gemiddelde waarde ligt op 0,5.
Opa Black

Re: Ben jij paranormaal...

Mooie uitslag Ciska........Afbeelding
Opa Black

Re: Ben jij paranormaal..

*Franje schreef:En jullie uitslagen?
Ik heb wat uitslag op de armen gekregen van een chemisch spulletje.
Betty

Re: Ben jij paranormaal...

Opa Black schreef:
*Franje schreef:En jullie uitslagen?
Ik heb wat uitslag op de armen gekregen van een chemisch spulletje.
Opa dat is andere uitslag,wij willen weten wat de uitslag van die test was :lol:

Of ben je bang?
Opa Black

Re: Ben jij paranormaal...

Als jullie zo goed zijn is mijn uitslag al bekend..... toch. cheerqd5 cheerqd5 cheerqd5 cheerqd5 cheerqd5 cheerqd5
Faker

Re: Ben jij paranormaal...

doe hem eens.. voor de gein... we willen wel weten of die uitslag ook klopt :lol:
Opa Black

Re: Ben jij paranormaal..

*Franje schreef:doe hem eens.. voor de gein.. we willen wel weten of die uitslag ook klopt :lol:
P-waarde 0,85.. occasion14
Betty

Re: Ben jij paranormaal...

Opa je moet er ook geen occasion14 bij drinken :lol:
Pebbeltje

Re: Ben jij paranormaal...

Uw score (P-waarde) is: 0.35
Epi

Re: Ben jij paranormaal...

Uw score (P-waarde) is: 2.45
Vixen

Re: Ben jij paranormaal...

Uw unieke code voor dit experiment: 83381.

Uw score.

Uw score (P-waarde) is: 0.06 Deze score (P-waarde) kan liggen tussen de 0,01 en 1. Hoe lager deze waarde, hoe beter u in de goede richting heeft gescoord.
De individuele score is statistisch significant wanneer deze kleiner is dan 0,05.
De gemiddelde waarde ligt op 0,5.
42.jpg
Persoonlijke informatie.

Vanuit welk land doet u aan dit experiment mee? Nederland
Wat is uw geslacht? Vrouw
Wat is uw huidige omgeving? Thuis
Wat is uw persoonlijkheid? Extravert
Bestaat precognitie volgens u? Ja, zeker
Hoe schat u uw creativiteit in? Hoog
Indien van toepasing, op welk gebied het meest? Beeldende kunsten
Wilt u per e-mail het resultaat ontvangen? Ja
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Opa Black

Re: Ben jij paranormaal..

Betty schreef:Opa je moet er ook geen occasion14 bij drinken :lol:
Gaan we strakkies nog even over doen Betty. 8)
moeilijkkarakter

Re: Ben jij paranormaal.....

Uw score (P-waarde) is: 0.3

:shock:

Ben ik mooi klaar mee. Bedankt Opa
Magneet

Re: Ben jij paranormaal.....

Uw unieke code voor dit experiment: 118635.

Uw score.

Uw score (P-waarde) is: 0.08 Deze score (P-waarde) kan liggen tussen de 0,01 en 1. Hoe lager deze waarde, hoe beter u in de goede richting heeft gescoord.
De individuele score is statistisch significant wanneer deze kleiner is dan 0,05.
De gemiddelde waarde ligt op 0,5.
Audrey

Re: Ben jij paranormaal.....

Uw score (P-waarde) is: 0.87

:lol: I wonder why.
Zoeza

Re: Ben jij paranormaal.....

Uw score (P-waarde) is: 0.01
Is da goed of nie?
lightning

Re: Ben jij paranormaal.....

mijn score: 0,49
Ik denk dat het niet al te goed is. Jammer, want het zou wel leuk zijn om paranormaal begaafd te zijn. Ik geloof er wel in.

Terug naar “Spiritualiteit”