esmeralda

Zolpidem

Eind maart verleden jaar ben ik gestart met Zolpidem. Ik had toen problemen met mijn relatie waardoor ik het leven in deze wereld eventjes niet meer aankon.
Overdag nam ik braaf mijn anti-depressiva (waar ik ondertussen wel ben mee gestopt), en 's avonds mijn pilletje Zolpidem. Nu zeven maanden verder moet ik toegeven dat ik nog steeds Zolpidem neem.
Misschien ben ik er wel al eventjes (laten we zeggen enkele malen een week, eenmaal een maand) mee gestopt... maar toch wil ik steeds terugvallen op mijn pilletje dat me in een veilige wereld brengt. Alles staat geregeld in het teken van mijn pilletje, en soms als ik merk dat ik toch nog niet derikt kan slapen neem ik er nog een halfje bij,...
Ik ben er eigenlijk verschrikkelijk beschaamd voor maar ik besef dat ik hieraan verslaafd ben... ook al stop ik er eens een weekje mee. Na die week voel ik het als een feest terug es diep te kunnen slapen, futloos in bed te gaan liggen,...

Het enigiste nadeel ik ondervind zijn dat ik enorm vergeet wat ik de dag ervoor heb gedaan bij het nemen van een Zolpidem.
Zijn er mensen die nog meer informatie hebben over deze medicatie? Die dit ook gebruiken? Wat hiervan wordt gedacht?

Ik wil er dolgraag volledig vanaf maar voor mij is het telkens de vlucht naar een vorm van totale ontspanning,...
Janet

Re: Zolpidem

Hoi Esmaralda

Ik heb ook een aantal weken zolpidem geslikt ben nu sinds gisteren over gegaan op een ander middel. Vooral omdat ik ook zo ontzettend vergeetachtig werd dat je niks meer weet wat je s avonds gedaan heb of s nachts. Voelde me daar niet lekker bij. En het is inderdaad verslavend misschien kan je eens overleggen met je huisarts of psych hoe je hier van af kan komen is wel belangrijk denk ik.

Veel strerkte

Terug naar “Medicatie”