Iemand

Even voorstellen (Iemand)

Ok, ik zal me ook maar even voorstellen :) "Iemand" klinkt ook zo wazig...

Ben een meisje/vrouw (kies maar) van 24.
Woon samen met mijn vader. Sinds kort mag ik achter internet, wat me enorm boeit! Mensen vind ik ook bere interessant, en probeer me zo wat in te leven in een ander z'n leven/zijn. Al met al, ik zie/lees jullie nog wel.

Liefs,
Mila
Mier

Hoi,

Heb al heel veel posts van je gelezen op het forum, maar leuk dat je je ook nog even officieel voorsteld :)

Veel succes verder op het forum!

Liefs Michel
DarkEyez

Bij deze wil ik "vage" Iemand ook van harrrrrrrrrrrrrte welkom heten
Iemand

DarkEyez schreef:Bij deze wil ik "vage" Iemand ook van harrrrrrrrrrrrrte welkom heten
:lol:
Mila

Ik vond "Iemand" geen prettige naam om te dragen. Dus er toch maar voor gekozen mijn eigen naam te nemen. Hoop dat dat geen probleem is... anders hoor ik het wel :oops:
DarkEyez

He verdorie.........................kan ik geen flauwe woordgrapjes maken
Mila

daarom heb ik het ook gedaan, voelde me achtergesteld :evil:

:lol:
DarkEyez

Maar nu zou ik bijvoorbeeld niet meer zeggen:

Ik vind iemand leuk................

Ik vind Mila leuk..................klinkt zo direct hahahahahahhahahah ;)

ja......ik ben echt heel flauw vanavond.....excuses aan eenieder
Mila

:lol: hahaha, lekker ding :wink:
DarkEyez

Jij bent ook lekker hoor :)
Boet

Dag, iemand die Mila heet. Leuk even de hand te kunnen schudden. Symbolisch dan. :wink:

Groet,

Robert
Mila

Iemand die toevallig perongeluk mila heet steekt haar hand uit en schud die van Robert a la Boet. :)


En verder, over voorstellen, kan ik hier ook nog wel even vertellen dat ik van tekenen en schilderen enzo houd als uitlaatklep voor mezelf. En aardig wisselvallig kan zijn. Ene moment kan ik me gewoon goed voelen en om kleine dingen lachen, maar als ik realistischer wordt dan neemt mijn lach vaak af. al met al, ik ben een mens (geloof ik :lol: )
Boet

Iemand die toevallig perongeluk mila heet steekt haar hand uit en schud die van Robert a la Boet.
Gniffel. Je weet je weg met woorden. Hou ik van :)

Groet,

Robert

Terug naar “Voorstellen (periode 2004-2006)”