LJ

LJ stelt zich voor! (LJ)

Hallo allemaal! Ik heb me maar eens geregistreerd. Zat al even te lezen vanochtend en vind het prettig om "soortgenoten" te ontmoeten. De buitenwereld en zeker een dorp als waarin ik woon, zien psychische problemen vaak nog steeds als aanstellerij of "gek"!
Maar oke, ik ben een vrouw van 50 jaar met twee zonen van 11 en 13 jaar en een man. Ik heb laat kinderen gekregen omdat er in mijn 1e huwelijk geen plaats voor was, teveel problemen. Depressie, boulimia, verslaving etc. Inmiddels ben ik dat alles ontgroeid, heb heel hard moeten knokken na mijn scheiding en ben "gelukkig" geworden..
Ik denk dat ik best andere mensen kan steunen en ervaringsadvies kan geven! :D
jason23

Welkom op het forum!
Gebruikersavatar
Loes
Berichten: 733
Lid geworden op: 13 aug 2005 19:59

LJ

Heel positief van je en heel fijn dat er voor jou een nieuwe tijd is aangebroken.

Liefs Loes, Welkom
Morgen zal de zon weer schijnen....
Mier

Welkom op het forum....hopelijk dat je hier een beetje je verhaal kan doen en wij je daar mee kunnen helpen op een of andere manier.

Veel succes in ieder geval.

Liefs Michel
Boet

Inmiddels ben ik dat alles ontgroeid, heb heel hard moeten knokken na mijn scheiding en ben "gelukkig" geworden
Dat mag ik nou graag horen LJ! Niet stil blijven zitten, maar DOEN!

Er wordt overigens beweerd dat kinderen je jong houden. Mijn partner en ik zijn er ook laat aan begonnen (dat wil zeggen, zij) en men heeft geen idee wie van ons de oudste is (ik ben 36, mijn partner 44)

Of zou ik nou zo'n bejaarde indruk maken? :lol:

We lopen elkaar hier ongetwijfeld nog tegen het lijf. Veel plezier!

Groet,

Robert
LJ

Daar ben ik van overtuigd dat kinderen je jong houden! Je groeit mee.. Alle nieuwe dingen die de jeugd leert kennen, leer ik ook kennen! Door de jongens zit ik op de tennisbaan, het voetbalveld etc.! (hartstikke leuk!).
:D
bloempje

Hoi LJ,

Je klinkt erg positief.
Ik geloof ook zaker dat kinderen je jong houden.

Jij bent al je problemen te boven gekomen, lijkt me heerlijk!

groet bloempje

Terug naar “Voorstellen (periode 2004-2006)”