Maeve

Mystica schreef:No maybe...luck IS on your site !

Gefeliciteerd ! :D
Dankjewel Mystica (=
Mijn afspraak staat nu vast.. Dinsdagmiddag half 3...
Ik hoop zo hard dat ik die baan te pakken krijg :D:D
Wolfje

Iertje schreef:Iris houdt van massages :P
Wolfje houdt van massages geven 8)
inactieve gebruiker

Ik kan heel raar doen , vind dat wel grappig aan mezelf,(zo op zn tijd) :)
Siddartha

[/quote]Wolfje houdt van massages geven 8)[/quote]

Het is dat je een lichtjaar ver woont maar anders had ik wel een massagetje komen halen. :P
Maeve

WOOOAH!!!
Ben op het moment echt superdesuperdesuperblij!!
I've got the job! Na 20 min simpel praten :-o
Ik was n leuke, vlotte meid met een pittige uitstraling..*blush*
Doet n mens soms goed..
Verder kreeg ik daarnet n mail van n vroegere vriendin..
Na 14 vriendschap stopte het, maar nu ineens n mail na maanden van geen contact.. Doet me goed..
Verder word ik steeds closer met n hele lieve mooie russische jongen..
Hij praat gewoon NL, maar met o zo'n mooi accent..
Neej het gaat wel goed met mij opzich.. ^^
Jasmine

Maeve,

\:D/

Toppie!!

Ook om te horen.

Jassie
Alone

Hortensia schreef:Ik kan heel raar doen , vind dat wel grappig aan mezelf,(zo op zn tijd) :)
:o Toevallig. Ik kan namelijk ook heel raar doen. Ik weet echter niet of dat in mijn geval wel positief is... :|
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Maeve schreef:WOOOAH!!!
Ben op het moment echt superdesuperdesuperblij!!
I've got the job! Na 20 min simpel praten :-o
Ik was n leuke, vlotte meid met een pittige uitstraling..*blush*
Doet n mens soms goed..
Verder kreeg ik daarnet n mail van n vroegere vriendin..
Na 14 vriendschap stopte het, maar nu ineens n mail na maanden van geen contact.. Doet me goed..
Verder word ik steeds closer met n hele lieve mooie russische jongen..
Hij praat gewoon NL, maar met o zo'n mooi accent..
Neej het gaat wel goed met mij opzich.. ^^
Goed zo meis.. :D
Inzicht als Uitweg..
Maeve

Dank jullie wel :oops:
Nu doet mijn huidige werkgever nog wel moeilijk :?
Wil me niet meteen laten gaan enzo... Grmbl..
Maar nog steeds ben ik superblij!
inactieve gebruiker

Ik doe het toch maar allemaal even.
-Judith-

Ik ben heerlijk terug veel aan het lezen, en ik heb er ongeloofelijk veel deugd van :D Tips voor goede boeken zijn altijd welkom :lol:
Wolfje

Siddartha schreef:
Wolfje houdt van massages geven 8)[/quote]

Het is dat je een lichtjaar ver woont maar anders had ik wel een massagetje komen halen. :P[/quote]

hahaha you're welcome.

Wolfje presteerd weer goed op school en heeft een hele mooie foto gemaakt van een klok, alleen heeft ze die wel op school vergeten....en hoopt ze dat ze hem volgende week wel mee kan nemen.
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Judith1965 schreef:Ik ben heerlijk terug veel aan het lezen, en ik heb er ongeloofelijk veel deugd van :D Tips voor goede boeken zijn altijd welkom :lol:
Wat voor type boeken ?
Inzicht als Uitweg..
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Wolfje schreef:
Siddartha schreef:
Wolfje houdt van massages geven 8)
Het is dat je een lichtjaar ver woont maar anders had ik wel een massagetje komen halen. :P[/quote]

hahaha you're welcome.

Wolfje presteerd weer goed op school en heeft een hele mooie foto gemaakt van een klok, alleen heeft ze die wel op school vergeten....en hoopt ze dat ze hem volgende week wel mee kan nemen.[/quote]

Goed zo Wolfje wat fijn om te lezen. :)
Inzicht als Uitweg..
-Judith-

Mystica schreef:
Judith1965 schreef:Ik ben heerlijk terug veel aan het lezen, en ik heb er ongeloofelijk veel deugd van :D Tips voor goede boeken zijn altijd welkom :lol:
Wat voor type boeken ?
Ik hou het meest van psychologische romans alla Connie Palmen of Hermann Hesse of zo....hoewel ik de laatste roman van Palmen niet ga lezen...hij spreekt me totaal niet aan, en gezien de hetze die erover uitgaat krijg ik er al vooraf een tegenzin in... Maar misschien moet ik ook eens iets anders proberen....zolang het maar geen horror of science fiction of een flutromannetje is, is het goed :D Heb jij tips Mystica ?
inactieve gebruiker

Goed om te horen Judith dat je je weer geestelijk vertreden kunt in allerlei heerlijke literatuur. Ken je 'publieke werken' van Thomas Rosenboom ?
Las die roman vorig jaar, en heb zelden zo'n adembenemende leeservaring gehad. Een dikke pil, maar wat vond ik het jammer! toen de bladzijden onder mijn rechterduim richting kaft gingen... :?

Het is een psychologische historische roman en thriller (izz), heeft een soort Elsschot-achtige tragiek (hoewel een stuk dramatischer), en de taal is subliem.

Liefs, Klaas
-Judith-

Ja, het is heerlijk om weer te lezen Klaas....een duidelijk teken ook dat er rust in mijn hoofd is....en dat is goed.

Bedankt voor de tip ! Het boek lijkt me wel iets, dus daar ga ik zeker achteraan....als je zo nog eens iets weet....altijd welkom !
Maeve

Ik heb het Totally Spies-bliepje als berichtsignaal..!
Lekkel puh! :p
Iertje

Ik ben dit schooljaar weer begonnen met theater-lessen, waar ik eindelijk genoeg mood voor heb verzameld. Nu ga ik is lekker aan m'n zelfvertrouwen werken ;) Kan ik me misschien eindelijk weer wat beter gaan voelen :)
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Leuk ! Theaterlessen...goed zeg :)
Inzicht als Uitweg..
Jasmine

Heel veel plezier en succes, Iertje!

Zelf heb ik ook vaak meegedaan aan musicals (dat is dan met zang en dans erbij, maar acteren vind ik ook enorm leuk)...dus we hebben ongeveer dezelfde interesse :). Ik hoop ook dat het je veel goed zal doen.

Groetjes,
Jasmine
Annn

Oh musicals!!! Daar hou ik zooooo erg van he :D Toch van bvb belle en het beest, dracula en cats enzo.
Zelf zing ik heel vaak :P thuis, en dansen heb ik lang gedaan.
Maar ik zou dus nooit een musical durven doen. Zowiezo zing ik nooit voor mensen :D
En ik heb wel 9 jaar op een podium gestaan maar ik kon nooit lachen. Mijn gezichtsexpressie bleef gewoon serieus. Iedereen lachte en verkocht show met zijn gezicht, behalve Ann. Ik kan gewoon niet anders doen dan ik ben, en als ik dans en daar plezier in heb dan moet ik gewoon niet lachen... Acteren kan ik dus ook totaal niet :P
inactieve gebruiker

Acteren kan ik dus ook totaal niet
daar ben je teveel Ann voor, en daar mag je trots op zijn. Het 'ook' begrijp ik niet goed, want je hebt een geweldige zangstem -no doubt about it- , en je kunt sowieso alles waar je je zinnen op zet. Kom maar eens op met andere gegevens... :P

Kijk jij ook naar evita op de tv Ann?
Annn

KlaasP schreef:
Acteren kan ik dus ook totaal niet
daar ben je teveel Ann voor, en daar mag je trots op zijn. Het 'ook' begrijp ik niet goed, want je hebt een geweldige zangstem -no doubt about it- , en je kunt sowieso alles waar je je zinnen op zet. Kom maar eens op met andere gegevens... :P

Kijk jij ook naar evita op de tv Ann?
Hehe :) Kweeni, sommige hoge noten kan ik niet aan.
Evita, nee ik denk niet dat dat bestaat op de belgische televisie. Maar er is wel een magazine dat zo heet : http://www.evitawedstrijd.be/ :D

Waarom vroeg je dat?

Terug naar “Positieve verhalen en tips”