Huismus

Hallo (Huismus)

Hallo, ik ben Huismus. Op dit forum althans, voor de verandering eens 'anoniem' (normaal heb ik overal dezelfde naam).

Ik ben student, 20 jaartjes jong en eigenlijk m'n hele leven al moeite met sociale omgang. Zo goed en zo kwaad als het kon de basis- en middelbare school door geworsteld tot ik bij m'n huidige opleiding terecht kwam, wat een verademing was: allemaal 'mijn type' mensen. Ik voelde me voor het eerst op m'n plaats en had eindelijk echt de kans te zijn wie ik werkelijk ben, inclusief alle uitdagingen als samenwerken in teamverband, presentaties geven, en zo voort.

Ik wil(de) meteen uitvliegen en ben daarbij nogal hard op m'n snufferd beland, want dat vliegen, dat moet ik eerst leren. (Om het maar even zo uit te drukken, ik hou nogal van metaforen.. wellicht omdat 't het wat concreter uitbeeld.)

Ondertussen ben ik éindelijk hulp gaan zoeken, wat eigenlijk voor m'n opleiding ook wel had gemogen.. M'n opleiding steunt me gelukkig heel goed, zowel de studieadviseur als de docenten en enkele studiegenoten. Sinds kort ga naar een psycholoog, ik kon gelukkig vrij snel terecht en had gisteren m'n tweede intakegesprek. :) Tot nu toe gaat dat heel goed, ik heb ook aangegeven dat ik de diagnose wel belangrijk vind en daar willen ze ook wat extra aandacht aan besteden. :nod: Ik hoef niet per se in een hokje geplaatst te worden, maar in ieder geval een indicatie wat er ongeveer met mij aan de hand is heb ik wel behoefte aan.

De rest zal ik in een ander topic wel uitleggen, al weet ik niet goed bij welk subforum ik moet zijn. Ik heb vooral last van stress en angst, mogelijk een sociale fobie of een ontwijkende persoonlijkheidsstoornis en wellicht een zweem Asperger-symptomen. :-s Ik denk dat "Stress, angsten en fobieën" (voorlopig) de beste keus is, anders kan 't topic altijd nog verplaats worden denk ik. :p Hopelijk kan ik hier een beetje m'n verhaal kwijt, dat is namelijk een beetje waar ik naar op zoek ben. Sommige dagen zit het echt behoorlijk tegen en er is niet altijd iemand waar ik mee kan praten. Maar goed, ik zei dat de rest later kwam, hihi. :lol:
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Hallo

Welkom Huismus. :)

Hopelijk vindt je hier gauw je plekje. Aan je voorstellen te zien heb je daar behoefte aan. Waarschijnlijk kan je je plekje wel vinden hier.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke opleiding je dan doet ? ;)
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Huismus

Re: Hallo (Huismus)

Dank je. :) Hihi, m'n opleiding noemen vind ik best wel spannend wanneer ik anoniem wil blijven omdat het nogal een aparte opleiding is, maar ik denk niet dat ik echt te traceren ben nu en zo wel dan maakt dat eigenlijk ook niet zo veel uit. :lol: Ik studeer (video) game design, ik ben een van de weinige meisjes op de opleiding. :p
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Hallo (Huismus)

Ah, dat is weer eens wat anders. Leuk hoor. :D

Mocht je het eng vinden om dingen in het openbaar te plaatsen. Dan is er altijd nog het Onder Ons gedeelte en je kan mensen altijd bereiken via de Privébericht functie.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Drake

Re: Hallo (Huismus)

Welkom op het forum! :knuffel: cheerqd5
Gebruikersavatar
Selfje
Berichten: 1586
Lid geworden op: 25 jan 2012 13:27

Re: Hallo (Huismus)

welkom, huismus :)
Laat je glimlach de wereld veranderen,
maar laat de wereld niet je glimlach veranderen.
Black_unicorn

Re: Hallo (Huismus)

Welkom huismusje :D

Terug naar “Voorstellen (2012-2014)”