ilm

Voorstellen.(ilm)

Goedenavond iedereen,

Ik ben hier terecht gekomen omdat ik voor de 2de keer depressief ben en daar nog veel te jong voor ben. Ik ben pas 19 jaar oud en heb al meer dingen te verduren gekregen die buiten mijn macht liggen dan veel leeftijdgenootjes. Daarnaast ben ik heel gevoelig en dit heb ik geerft van mijn vader die bijna zijn hele leven te maken heeft gehad met depressies. Toen ik 17 jaar was kreeg ik van mijn psycholoog diagnose depressief. Ik was zelf naar hem toegestapt en hij had mij echt geholpen, ik was na een lange tijd weer gelukkig geworden, maar het mocht niet lang baten want daarna is alles weer ingestort. En nu ben ik student, heb weinig geld, en nu ik ouder ben dan 18 moet ik een eigenrisico betalen als ik naar een psycholoog wil, en nog een eigen bijdrage van 20 euro per gesprek. Dit geld heb ik niet en mijn moeder heeft mij al zo veel financieel geholpen de laatste maanden met op kamers gaan wonen dat ik haar niet om meer geld ga vragen. Daarom doe ik 1 poging zelf uit het dal te klimmen, als dat niet lukt zal ik toch maar moeten gaan sparen om naar een psycholoog te kunnen gaan.

En ik ben behoorlijk dyslectische, mijn ergste punt is spelling, daarnaast vergeet ik soms woorden te schrijven die ik wel lees als ik een stuk tekst nalees ook al staan er woorden niet, en daarnaast maak ik veel grammaticale fouten. Maar ik denk dat er wel begrepen wordt wat ik probeer te schrijven. De grootste fouten haal ik er meestal al wel uit voor dat ik iets plaats door het 3 keer te lezen.
Black_unicorn

Re: Voorstellen.

Welkom Ilm :)

(van een jong en depressief lotgenootje ;) )
Gebruikersavatar
Selfje
Berichten: 1586
Lid geworden op: 25 jan 2012 13:27

Re: Voorstellen.(ilm)

welkom ilm :)
Laat je glimlach de wereld veranderen,
maar laat de wereld niet je glimlach veranderen.
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Voorstellen.(ilm)

Welkom Ilm. :)

Overigens kan ik je zeggen dat ik van je dyslectisch op dit moment niets merk. En mocht het eens voorkomen, geen enkel probleem hoor!

Hopelijk voel je je snel thuis.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
estherbloem

Re: Voorstellen.(ilm)

Hallooo,

welkom, ik ben ook nieuw, das toevallig haha! Daarbij ben ik zelf ook 19 :) misschien kunnen we wat vaker kletsen, ik wil wel lezen 'luisteren'.

Groetjes
ilm

Re: Voorstellen.(ilm)

Hallo Estherbloem,

Leuk voorstel, lijkt me leuk om vaker te kletsen.
Drake

Re: Voorstellen.(ilm)

Welkom op het forum! :knuffel:
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Voorstellen.(ilm)

Welkom Ilm :)
Inzicht als Uitweg..

Terug naar “Voorstellen (2012-2014)”