miranda

Behandeling tegen depressie (Miranda)

Hallo allemaal, ik ben ook nieuw hier en heb het grootste gedeelte van de berichten gelezen. Wat een verhalen en reacties met zoveel liefde en echte aandacht neergezet, geweldig gewoon!

Nadat mn relatie over is gegaan ben ik in een depressie gekomen (vorig jaar juli). Een tijdje opgenomen geweest en diverse medicatie gekregen, maar dat helpt niet echt. Ben er nu achter dat ik veel te moe ben en rust nodig heb. Ik ben in oktober vorig jaar thuis gekomen vanuit opname en ben gaan rennen om me maar niet rottig te hoeven voelen en zo goed mogelijk voor mijn driejarige dochter willen zorgen. Een paar weken geleden hoefde het dus voor mij niet meer en ben ik gestopt met rennen. Dat geeft me veel rust tot nu toe, maar mn depressie wordt er niet minder van. Wel heb ik nieuwe medicatie gekregen en die moet natuurlijk de bekende inwerktijd krijgen. Ben nu in de 2e week dus nog even te gaan voor er resultaat zal zijn.

Wat ik verder ga doen is sessies volgen bij Brainclinics in Nijmegen. Maandag de 23e krijg ik het hersenonderzoek waarmee ze gaan kijken wat er voor mij specifiek nodig is. Er worden goede resultaten vermeld dus ik ben benieuwd. Ben de dagen aan het aftellen dat ik erheen kan.

http://depressie-info.com/magnetische-h ... depressie/

http://www.brainclinics.com/depressie
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Behandeling tegen depressie

Welkom hoor, Miranda. :-)
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Behandeling tegen depressie (Miranda)

Welkom Miranda :)
Inzicht als Uitweg..
Gebruikersavatar
Lost Soul
Berichten: 1970
Lid geworden op: 29 mei 2010 18:31

Re: Behandeling tegen depressie (Miranda)

Welkom! :)
If we don't get lost, we'll never find a new route.
happiness

Re: Behandeling tegen depressie (Miranda)

Welkom Miranda , ga ook een kijkje nemen op je link :)

Terug naar “Voorstellen (2012-2014)”