moon67

Wie zijn wij (moon67)

Hoi Allen,

Zoals het hoort zal ik me eerst even voorstellen. Mijn naam is monique en ik ben de trotse moeder van Jesse (8) en Sem en Tijn (6). Verder ben ik samenwonend met de papa van deze 3 mannen en proberen we samen de kids naar behoren op te voeden. En geloof me dit valt soms niet mee.
Aan dit forum deelnemen heeft een reden...nl. onze oudste zoon Jesse is een jaar geleden gediagnotiseerd met ADHD. De keuze voor medicijnen was destijds de makkelijkste weg om school tegemoet te komen en onze beide vaders waren stervende. Nu een jaar later en na 2 verhogingen van de medicatie kom ik maar tot 1 conclusie. Het voelt absoluut niet goed om dagelijks medicijnen te pompen in mijn tengere zoontje.

Zoals ik de situatie nu opmaak is: ik had een zeer druk kind maar altijd vrolijk, hij had veel vrienden en zijn schoolprestatie was middelmatig in groep 3...nu heb ik een zoontje die nog steeds druk is, regelmatig somber, ruzie maakt met zijn vriendjes en het iets beter doet op school. Mijn moederhart schreeuwt STOP met die rotzooi, echter de kinderarts gaat weer verhogen. Neurofeedback is geen optie zegt hij dus dan nog maar aanvullende gesprekken bij het GGZE.Over laatste hoor ik ook geen positieve dingen aangezien ze te veel "macht"zouden hebben waardoor jij als ouder zelf niet meer bepaalt.

Kortom HELP!
Dus heeft er iemand ervaring?! Deel het met mij
Monique
Gebruikersavatar
Selfje
Berichten: 1586
Lid geworden op: 25 jan 2012 13:27

Re: Wie zijn wij

Hoi Monique,

welkom op dit forum :)
Laat je glimlach de wereld veranderen,
maar laat de wereld niet je glimlach veranderen.
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24449
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Wie zijn wij

Welkom Monique. :)
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
Lost Soul
Berichten: 1970
Lid geworden op: 29 mei 2010 18:31

Re: Wie zijn wij

Welkom! :)
If we don't get lost, we'll never find a new route.
Leeuwtjuh

Re: Wie zijn wij (moon67)

Welkom op het forum :)
Drake

Re: Wie zijn wij (moon67)

Welkom op het forum! :knuffel:

Is er geen alternatief voor adhd medicijnen misschien?
Een homeopatisch middel zonder bijwerkingen?
Ik hoop dat U iets aan deze site zult hebben, heel veel sterkte in ieder geval! 3some

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aan ... ieven.html
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Wie zijn wij (moon67)

Welkom Monique :)
Inzicht als Uitweg..

Terug naar “Voorstellen (2012-2014)”