Ascii Keys

Ik stel mij eventjes vriendelijk voor.

25 aug 2019 22:13

Hallo,

Bij deze gebruik ik niet mijn echte naam maar mijn profielnaam omdat ik graag mijn privacy wil beschermen.

Ik heet vanaf nu op dit forum Ascii keys :)
Ik ben een man van 36 jaar en ik woon in het mooie Twente.

Ik ben ik, en ik heb ook een vorm autisme maar ik ben ook iemand die graag creaties maakt waar ik heel blij van kan worden.
Ik voel mij als een kind herboren als ik een mooie tekening of schilderij gemaakt heb. Schilderen en tekenen behoren tot mijn favorieten omdat ik dan heel veel vrijheid heb om mijn innerlijke wereld met alle gevoelens die ik heb te uiten! Echter blijft het niet bij schilderen en tekenen ook heb ik een andere discipline waar ik mij graag in verdiep, namelijk gedichten maken.

Teksten en beelden fascineren mij en al helemaal als ik het kan combineren.

Iets maken geeft mij een euforische gelukszaligheidsmomentje en als ik met en project klaar ben dan is het nog maar de vraag wat er mee gaat gebeuren. Veel werken zijn verhuurd of verkocht maar ik heb genoeg werk thuis liggen die zielig zitten te verstoffen op mijn zolderkamer.

Ik werk 3 dagen in de week in een dagbesteding omdat ik vanwege mijn (Handicap) niet in staat ben om in een regulier bedrijf te werken. Ik maak daar ook creaties omdat deze werkplek een Atelier is voor mensen met een beperking. Inmiddels werk ik daar 18 jaar lang met veel plezier.

Bovendien mijn formgebruikersnaam zegt het al, ik ben namelijk ook een computer liefhebber. In mijn vrije tijd zit ik het liefst voor de computer. Ik speel graag computerspelletjes en ik ben vaak met mijn website bezig. Ik modeleer en Photoshop ook heel graat want ik vind digitale creaties ook prachtig. Het meest luister ik muziek of schrijf ik stukken zoals blogs, snuffel ik wat rond op Socialmedia zoals Youtube of andere netwerken. De computertechniek of de techniek in het algemeen fascineert mij enorm.

Alles wat componenten heeft van weerstand tot microchip, aandrijvingen zoals veertjes, tandwielen, lampjes, draadjes, enzovoorts.

Alles wat subliem in elkaar zit daar heb ik ook oog voor. Het universum tot het dierlijke. Materie en antimaterie. Zwarte gaten en planeten, sterren en stofwolken. Eindeloos mechanisch en organisch en dan met name de nadruk op structuren, details en patronen dit in combinatie met veel kleurgebruik!

Ik denk dat ik genoeg kan typen over mijzelf maar laat ik het lekker kort en leuk houden en niet meteen negatief overkomen. Immers in het echt leven moet je ook niet als een negatieveling voorstellen want dat gaat ten koste een goed sociaal gesprek!

Binnenkort post ik hier en daar wel wat dingen over mijzelf.

Vriendelijke groet,
Ascii keys,
Gevangen in een kooi, zwevend door het duistere universum.
Ver weg zie ik een sterrenstelsel die alle prachten en pralen kent van mijn innerlijkheid.
Helaas, de dood zal uiteindelijk de verlossing zijn!

volhoudertje
Moderator

Re: Ik stel mij eventjes vriendelijk voor.

25 aug 2019 22:37

Welkom op 't forum, Ascii Keys.
* Liebe Macht Frei *

Memories
Moderator

Re: Ik stel mij eventjes vriendelijk voor.

26 aug 2019 10:58

Warm welkom op dit mooie forum. :)
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

Terug naar “Voorstellen”