Falling_Apple

Heeey weer een nieuwe! (Falling_Apple)

heeey lieve mensen,
Ik noem mezelf Falling Apple omdat ik het gevoel heb dat ik ga vallen in een dal door een hele heftige verliefdheid die zomaar over was en ik met vele vragen achter bleef, check mn stukje bij relaties --> Hopeloos verliefd op een 12 jaar oudere man.
het klinkt misschien alsof mijn probleem niet veel voorstelt, er zijn zwaardere onderwerpen hier te vinden, maar voor mij, een 16 jarig meisje, heeft het nogal wat invloed op mijn verdere leven. Omdat ik iemand ben kwijtgeraakt die heel veel voor mij betekende en gelukkig heb ik hem net weer gevonden, na een half jaar zoeken, en vraag ik me nu heel hard af hoe het verder moet. Hij zit namelijk heel diep in mij.
verder ben ik gewoon een vrolijk meisje met 2 grote liefdes, mijn Scooter en mijn huidige vriendje. en mijn grootste probleem op dit moment kunnen jullie hier lezen!
Later wil ik psychologie studeren...

Verder hoop ik dat er hier mensen zijn die serieus naar mijn probleem kunnen kijken en even de tijd de tijd voor mij willen nemen om mij hopelijk te helpen :D dat gaat wel lukken denk ik! Alvast heel erg bedankt!! :D

dikke xx Falling_Apple
an84

Welkom, en veel succes hier op het forum :)
Mier

Welkom op het forum!
vechter

hoi, join the club ;)
Megil

welkom :D

veel plezier hier :thumbright:
DELETED

VERWIJDERD

Terug naar “Voorstellen (periode 2004-2006)”