yana

hallo (Yana)

hallo ik zal me even voorstellen, ik ben yana. Me echte naam zeg ik liever niet i.v.m me ouders

Ik ben al vaker op deze site geweest maar net heb ik besloten dat ik me ging aanmelden omdat ik zag hoe jullie elkaar helpen en aangezien ik het op dit moment eigenlijk best wel moeilijk heb dacht ik misschien kan het geen kwaad om me aan te melden.
Ik schrijf er liever nog niet neer wat er in me om gaat want dat durf ik nog niet. ik sta half onder behandeling omdat ik nog steeds met de intake bezig ben. me ouders weten niet dat ik daar naar toe ga.

nou ja ik heb me zegje even gedaan en zo interessant is het nou ook weer niet maar ja.

doei
Halios

hai yana (what's in a name :) )

goed dat je toch de stap neemt om hulp te zoeken. Vond het zeer aangenaam om te lezen, dat je het waardeert hoe wij elkaar helpen.
En ben het met je eens dat het geen kwaad kan om je aan te melden, misschien durf je na deze 1ste stap, jou "ding" te delen. Zelf heb ik er ook (nog) moeite mee om hier iets te delen.
Ben het niet met jou eens dat het niet interessant zou zijn, het gaat om jou dus wel interessant. Probeer de interesse in jezelf vast te houden.
Ik wil je vanaf hier in elk geval veel sterkte wensen met de intake en andere dingen die jou bezig houden.

doei! :)
an84

Hoi

Welkom, en ik sluit me volledig aan bij halios :)
Halios

@an84

Dank u beleefd :D
vechter

join the club
yana

dank u voor de reacties.
het is fijn om te weten dat hier mensen zijn die begrijpen wat er (speelt) Die je kunnen laten zien dat er meer is dan ellende maar daar moet ik eerst nog achter komen.
Ben het niet gewend dat mensen me begrijpen, word altijd als aansteller gezien en dat ik niet moet zeuren. IK heb het allemaal zelf gedaan zegt tie dan dus moet me mond houden.
Halios

yana schreef:Ben het niet gewend dat mensen me begrijpen, word altijd als aansteller gezien en dat ik niet moet zeuren. IK heb het allemaal zelf gedaan zegt tie dan dus moet me mond houden.
Typische reakties zijn dat helaas van een boel andere mensen. Het is helaas nog steeds een beladen iets als je geestelijk wat mankeert. Dat je met een gipsvlucht bij wijze van spreken terugkomt en een jaar moet revalideren dat snappen een hoop mensen wel, maar als je geestelijk moet revalideren dan loop je vaak tegen allerlei muren op van anderen en dat betekend dat je nog harder aan de slag moet en je hebt al zoveel zooi om mee bezig te gaan.
En toch.... blijf ik van mensen houden.
Mier

Welkom op het forum!
Els_2

Re: hallo (Yana)

yana schreef:ik sta half onder behandeling omdat ik nog steeds met de intake bezig ben.
Hoe gaat het hiermee inmiddels?
yana

ik wil geen argwaan kweken en misschien heb ik dat nu wel gedaan maar das nie de bedoeling. Toen ik me hier op het forum had aan gemeld wilde ik me voorstellen en zeggen dat ik hulp had dan kwamen jullie daar niet mee. Ik ben wel eens bij iemand geweest maar dat was omdat dat de vader van een vriendin van me is en die had het over een intake gesprek, hij heeft me dingen gezegt dat ik niet wilde horen en ben er nog een keer geweest maar daarna niet meer. Hij kent me te goed en ik kan het niet. Dus daarom heb ik dat hier maar neer gezet is misschien niet eerlijk van me geweest maar op dat moment dacht ik gewoon zo en voelde ik me er goed bij.

Yana
Els_2

Geen argwaan, hoor, belangstelling+nieuwsgierigheid ;)

Terug naar “Voorstellen (periode 2004-2006)”