steve

Steve (Steve)

Hallo allemaal

Ik ben dus Steve ( nickname naar nijn grote held Steve Vai :lol: )
36 jaar getrouwd-2 kinderen.

De ellende is in 2004 begonnen, ik had een uitval in mijn armen, kwam bij dokters te lopen, ziekenhuis in, ziekenhuis uit...
na ongeveer een jaar kwam de uitslag: Artrose in voeten en heupen, Nek hernia en Fybromyalgie.....

Zoals jullie misschien weten is Fybromyalgie vergelijkbaar met ME, in plaats van vermoeidheid heb je bij FM pijn.... 24 uur per dag/7 dagen per week pijn.....

Dit resulteerde in een hele hoop problemen, werk, gezin, relatie, de zin van het leven alles donderde als een kaartenhuis in elkaar en nu moet ik proberen om het weer op te bouwen....

Ik was werkzaam in de metaal,maar dat is me door de artsen verboden :)
Nu moet ik dus iets anders maar dat schijnt nogal moeilijk te zijn in nederland :lol:

Mijn hobbies zijn: Muziek-Muziek maken-Rommelen in mijn studio-Muziek produceren-Liedjes schirjven voor/met anderen-Muziek-Gitaar spelen enne........muziek.
an84

Hoi hoi

Van harte welkom hier steve!
Ik heb zelf ook fibromyalgie...en dat is vreselijk..continu pijn inderdaad.
Ik moet mn werk daarvoor nu ook opgeven..was net klaar met school, had een baan in de zorg gekregen, alles was perfect...niks meer van over
Maar ben bezig mijn toekomst opnieuw in te richten

Ik hoop dat je hier thuis gaat voelen en tot snel

Groeten Anja
steve

Dank je An

Het grote probleem nu is dat ik verder wil maar schijnbaar mag dit niet in dit land. Je mag schijnbaar alles doen behalve zelf met een oplossing komen ( zou iedereen dit doen dan hadden we geen hulpinstanties mer nodig :lol: )

Ik moet nog steeds leren hoe hiermee om te gaan, mijn sociale leven is ingestort, hobbies kan ik niet of moeilijk uitoefenen ( muziek spelen bijvoorbeeld kan ik nu ongeveer 15 minuten per dag op een laag niveau, terwijl ik voorheen 3-4 uur per dag op een hoog niveau speelde )

Iedereen loopt te zeuren, Arbo-Baas-Dokters-Hulp verleners en allemaal spreken ze elkaar tegen en kijken niet naar de hele situatie, ze kijken naar wat voor hun belangrijk lijkt............

enfin, een grote puinhoop dus........
Leeuwtjuh

hai hai
steve

hoi leeuwtje
jou ben ik al overal tegen gekomen :lol:
Nymphomaniac Phantasy

Hey steve,

Welkom hier!
wat een verhaal zeg...
Ik hoop voor je dat het ooit beter zal gaan..
Iig hebben we veel gelijke interesses, wel leuk!
naja,.. anyway.. nogmaals welkom hier!

Kiss
Angel©®
Leeuwtjuh

steve schreef:hoi leeuwtje
jou ben ik al overal tegen gekomen :lol:
tsjah....

kan dr weinig an doen.
steve

Nymphomaniac Phantasy schreef: Iig hebben we veel gelijke interesses, wel leuk!
Inderdaad, heb even je site bezocht, zijn heftige gedichten/teksten....

ooit aan gedacht om er muziek onder te zetten en ze op het internet te knallen ?
Nymphomaniac Phantasy

Absoluut Steve maar ik ben zo'n plagiaat schijterd..
Ik ben bang dat mensen mijn dingen gaan snatchen
om ze vervolgens voor iets van hun eigen hand door te laten gaan.
Plus ik kan geen muziek schrijven.. ben een notendoos :lol:
Ik weet nog net wat een G-sleutel is maar daar houdt het bij op..
Alhoewel ik het graag zou willen..
Maar thanks iig dat je me site hebt bekeken :D

Kiss
Angel©®
steve

just drop me a note ;)

Ik ben al 5 jaar actief als muzikant, plagiaat hoef je niet bang voor te zijn.
Daar zijn regels voor :lol:

Jammer genoeg is mijn eigen website verdwenen in de diepte van het internet....... ik ben aan het overstappen naar een amerikaanse host daar krijg ik 5000 MB om mijn muziek op te zetten, alleen schijnt er een probleem te zijn met het overzetten van DNSservers of zoiets......
Leeuwtjuh

ik ken het gevoel steve
Boet

Zei er iemand Steve Vai? =D>

Groet,

Robert
steve

Boet schreef:Zei er iemand Steve Vai? =D>
Ja ik, hoezoe.....
heb ik een mede fan te pakken ??
steve

leeuwtjuh19 schreef:ik ken het gevoel steve
welk gevoel, van de website ?? of de algehele staat waarin ik zit ??
Leeuwtjuh

Jammer genoeg is mijn eigen website verdwenen in de diepte van het internet.......
dat gevoel....

en ik raak overspannen van al die muzikanten hier thuis. kan nooit meer mijn eigen muziek luisteren. :?
steve

leeuwtjuh19 schreef:
Jammer genoeg is mijn eigen website verdwenen in de diepte van het internet.......
dat gevoel....

en ik raak overspannen van al die muzikanten hier thuis. kan nooit meer mijn eigen muziek luisteren. :?
ja muzikanten zijn lastige lui ( ik niet hoor, ik ben de uitzondering :lol: )
Nymphomaniac Phantasy

Gelden tekstschrijvers ook als muzikanten :P
Zo ja, dan ben ik ook een uitzondering :lol:

Kiss
Angel©®
Leeuwtjuh

steve schreef:
ja muzikanten zijn lastige lui ( ik niet hoor, ik ben de uitzondering :lol: )
tuuuurlijk, word dr hier zo gestoord van dat ik eerst op mn eigen rommelkamertje de stereo aangezet had, maar dat stoorde de radio live uitzending, ben zo pissig geworden dat ik een mp3 speler gejat heb van 1 van de radiogasten. ((mn vriendje)) stond lekker op te ruimen want hij zat te zeuren dat het huis een puinzooi was ... heeftie zelf gemaakt natuurlijk en moet ik opruimen.... :roll:

moet je raden wat? batterij leeg....
opeens mijn muziek weg. heb nu 1 pc in beslag genomen... mét MIJN professionele koptelefoon, hoor niets meer.

al vergaat de wereld, dan hoor ik het nog niet. no music no work, ik heb gewoon muziek nodig.
steve

Nymphomaniac Phantasy schreef:Gelden tekstschrijvers ook als muzikanten :P
Zo ja, dan ben ik ook een uitzondering :lol:

Kiss
Angel©®
tuurlijk :lol:
meestal gaat dat samen op.
Nog nagedacht over het aanbod ? ( kunt ook PM en )
steve

steve schreef: Jammer genoeg is mijn eigen website verdwenen in de diepte van het internet....... ik ben aan het overstappen naar een amerikaanse host daar krijg ik 5000 MB om mijn muziek op te zetten, alleen schijnt er een probleem te zijn met het overzetten van DNSservers of zoiets......
Nou niet lang meer :lol:

Het schijnt dat met het verhuizen van een domein naam een mailtje wordt gestuurd naar de eigenaar van de naam ( ik dus ) om toestemming te geven,
alleen stuurde ze het mailtje naar een mailbox die gekoppeld is aan de website die dus al verdwenen is ????? oftewel gee antwoord van mij is geen verhuizing.

Het heeft ongeveer 3 weken geduurd om de knakkers ervan te overtuigen dat ik toch echt wel de persoon ben die de eigenaar is.
Als het goed is ben ik binnen een dag of 7 weer online :lol: :lol:

Eindelijk.......
Nymphomaniac Phantasy

=D>
wat een slimpiepers daar zeg..
Dat verdient een Pullitzerprijs.. :roll:
Maar goed dat je site weer terecht is ;)

En over je aanbod heb ik wel nagedacht..
Sounds good en als het er de tijd voor is, hoor je van me ;)

Thanks anyway :D

Dikke kus
Angel©®
Boet

Ja ik, hoezoe.....
heb ik een mede fan te pakken ??
Dat niet direct, maar ik heb een cd van David Lee Roth (zou 'eat 'em and smile kunnen zijn, maar pin me er niet op vast), waar hij lead gitaar speelt.

Hoe die vent het doet, weet ik niet. Wauw! =D>

Groet,

Robert
steve

hmm kan ook skyscraper zijn ?

Als het een hoes is met een berg beklimmer is het Skyscraper anders Eat em and smile.


Ik ben een grote fan sinds zijn Zappa dagen
Die man is geniaal, het is frustrerend dat ik dit niveau niet meer kan halen door die stomme Fibro :twisted: :twisted:

Ik merk dan ook dat ik steeds minder naar zijn muziek luister....
Heb je toevallig die tv uitzending gezien met het metropool orkest ?
Boet

Skyscraper! Yep!

Steve, wil je zeggen dat je qua techniek ed. uberhaupt in de buurt kwam van Steve Vai? Yikes! =D>

Groet,

Robert
steve

toen ik nog zo'n 4 uur per dag speelde wel.
Ik heb alle bladmuziek van PASSION and WARFARE, dus dan weet je het wel :lol:

Nulukt het ook nog wel, maar duurt het een heel stuk langer voordat het is opgenomen :cry:
ook om een nummer als Liberty of zo in een keer te spelen lukt nu ook niet meer.....

Maar ik blijf hopen dat het allemaal weer goed komt, als je wat witlt beluisteren

Mijn muziek op MIXPOSURE ( klik op een van de 4 titels....)

Summers little blues jam: Soort van big band nummer over Summer the crazy bulldog

Brothers and Sisters: We are all brothers and Sisters so stop the terror....

When i am asleep: Hoe klinkt het als je in slaap valt ? ( mijn favouriet )

My Broken Body: Titel spreelt voor zich ( de minste van het stel qua geluid, ik was nog bezig om me aan te passen aan de nieuwe situatie :oops:

Terug naar “Voorstellen (periode 2004-2006)”