meisje25

hey allemaal!!ik zal me ff voorstellen (Meisje25)

01 jan 2006 23:11

Ik ben elle,25 jaar,en ben hier per toeval op deze site belandt,of nou ja toeval....??
Nog geen jaar geleden is eindelijk de diagnose adhd vastgesteld :? :) :) ,later bleek dat ik n depressie was aan doormaken,wat uitgemondt is in een zware depressie,mede door een te late en juiste hulpverlening!!!
verder heb ik ook nog n sociale fobie,
Als ik dit zo lees,heb ik niet het idee dat het over mij gaat ;) :) ,

ik werk in vast dienstverband,in een verpleegkliniek,somatische afdeling,maar door dit alles 8mnden ziek thuis ben,
voorheen deed ging ik graag stappen,shoppen,sauna,vooral veel sporten,genieten van het leven,en ik probeer zo positief mogelijk te blijven,dat als ik dit heb overwonnen,het alleen maar beter en leuker kan worden,maar deze gedachten zijn er natuurlijk niet altijd ;)

Ik zou zeggen,als jullie nog meer willen weten van me,vraag gerust :P ,en tot ziens op de rest van het forum! :D :D ,
meisje25(ellen)

Mier

01 jan 2006 23:20

Hoi Ellen,

Leuk dat je ons hier gezelschap komt houden.
Positieviteit is belangrijk en hopelijk kun je samen met die eigenschap stapje voor stapje uit de put klimmen.

Veel plezier en succes op het forum!

Liefs Michel

Marina87

02 jan 2006 12:32

Welkom!

Knap zeg dat je positief probeert te blijven :)

Greetz, Marina

Leeuwtjuh

02 jan 2006 17:05

hoi hoi

meisje25

02 jan 2006 20:28

ja marina,
maarre,ik kan dat wel zeggen,maar t gevoel wat je normaal hebt,dat is heel heel zwakjes ;)

Jeroenig

04 jan 2006 01:35

hoi!

...laat me raden..zeker hulp gehad van het oh zo professionele riagg?? :D

vechter

04 jan 2006 09:56

hoi, join the club

jorni

Re: hey allemaal!!ik zal me ff voorstellen (Meisje25)

05 jan 2006 01:49

meisje25 schreef:
hoi ellen,

ik zou opzich wel met je in contact willen komen gewoon om lekker te praten en je lijkt me een interessant persoon dus misschien dat we msn kunnen wisselen ofzo . ik mis een gezellig msn contact.

groetjes jorni

(ellen)

Terug naar “Voorstellen (periode 2004-2006)”