Pieter

smileys

[quote="leeuwtjuh19"][quote="Pieter"]
Dat schreef ik gisteren pas, en kreeg het dan ook aan de stok met leeuwtje, maar toen ik mij verontschuldigde voor mijn doordraven, kregen we daar meteen weer ruzie over. Dat mocht ook weer niet.[/quote]


ruzie? met mij???

neej hoor... met mij krijg je bijna nooit ruzie... ik ben zo gemakkelijk als water uit de kraan![/quote]


Ben ik overgevoelig geworden voor negatieve smileys dan?

Kijk dus uit met die dingen bij mij (allemaal), ik ga er heel wat achter zoeken (paranoia).
Zég liever gewoon wat je bedoelt, want die positieve vertrouw ik ook al niet meer zo (ha, ha).



Godver, nou lukt het quoten me ook al niet meer.
Leeuwtjuh

Re: smileys

Pieter schreef:
Ben ik overgevoelig geworden voor negatieve smileys dan?

Kijk dus uit met die dingen bij mij (allemaal), ik ga er heel wat achter zoeken (paranoia).
Zég liever gewoon wat je bedoelt, want die positieve vertrouw ik ook al niet meer zo (ha, ha).
.
jah ik denk wel dat je overgevoelig aan het worden bent jah!!!!!!!!!!

ik zeg altijd wat ik bedoel!!!!
Noordzij

Pieter schreef:Mooie reactie van je, we zullen dus nog wel vaker discussiëren denk ik.
Ik kijk er naar uit.

Maar wat zeg je nu precies over narcisten?
want ik kan er niets van maken.
Ik ga vast wel eens ergens echt met je in discussie, heb tot nu toe nog niet genoeg tijd gehad om me echt te verdiepen in je verhalen. Komt wel.

Wat ik bedoelde met mijn opmerking over narcisten, je weet neem ik aan wel wat een narcist is. Naar mijn idee heb jij ook wel zulke trekjes, aangezien je het vaak beter denkt te weten. Zo heb ik ook vele narcistische trekjes. Vandaar mijn opmerking "narcisten machen vaak niet zo", aangezien we het beide in ons hebben. Snap je?

Groetjes,
Hanna
Pieter

ruzie en spijt

Ik begreep je ook nog eens verkeerd ja, over die ruzie, maar vond zelf wel dat ik te ver was gegaan met deze opmerkingen (zoals Hannah terecht opmerkte hierboven).

Maar we houden er nu over op, om het misverstand niet nog groter te maken, want anders kom ik er nooit meer uit. Het interesseert jou misschien niet zo veel, maar het kan mij anders nog uren bezig houden, met mijn chronisch perfectionisme en mijn acute contactstoornis op dergelijke momenten.

Pieter.
Leeuwtjuh

aha...

noujah, ander onderwerp dus....

volgens mij heeft raafje nog wel een onderwerpje in de mega bar?
Pieter

machen

O, je bedoelde: matchen.
Van machen kon ik niets maken.

Groetjes

Pieter
Noordzij

Re: machen

Pieter schreef:O, je bedoelde: matchen.
Van machen kon ik niets maken.

Groetjes

Pieter
sorry, niet iedereen kan goed spellen, ik zal er direct eerlijk voor uitkomen ;)
Pieter

narcisme

Je narcisme is nu toch niet gekerenkt hè?


Shit spel ik zelf verkeerd, en deed het niet eens express, echt niet
Leeuwtjuh

ehm? perfectionist?

gekerenkt?

whahahhaha :lol:

grapje grapje grapje
Noordzij

Nee hoor, helemaal niet. Ik weet wel dat ik beter ben dan de rest van de wereld, maar dat ook ik als mens zijnde wel wat zwakkere kanten heb. Één daarvan is de taal, voornamelijk dan de grammatica, mijn woordenschat daarentegen is wel oké.

Gelukkig maar, dat ik niet door je gekrenkt ben, vind je niet?
Pieter

tem je verslaving

leeuwtjuh19 schreef:aha...

noujah, ander onderwerp dus....

volgens mij heeft raafje nog wel een onderwerpje in de mega bar?

Nee, ik moet oppassen met mijn tijd hier, en me dus beperken.

T'ís al weer veel te lang.




waarom lukken die quotes nou niet meer?
Ik begin er gewoon mee in het hoofdscherm, en verander er verder niets aan.

(alleen wijzigen gaat goed) (ha,ha)
Leeuwtjuh

te alng? noujah, ook goed
Gebruikersavatar
Raven
Berichten: 2144
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:47

is al weg
Ik heb duizend levens geleefd. Duizend lessen geleerd. Het leven leidt me de spirituele weg. De weg van Druidry. -Sean, de oudste ziel-
Leeuwtjuh

wie roddelt er?
Pieter

Roddel Raafje

Gelijk heb je.


ps.

Wat kennen jullie toch veel truukjes met dat ding,
heb nog heel wat in te halen.


Weg?
Jammer.
Vond het wel een geslaagd grapje. (roddelen gebeurt normaal immers via PBs, en ze zei ook helemaal niets over je, dat zag iedereen)

Maar dit soort dingen zie ik ook bij mezelf (wijzigen), wanneer ik ga twijfelen en onzeker wordt.
We moeten dus zien af te leren om bang voor elkaar te zijn, wanneer we eerlijk worden, anders blijven we ons straks eindeloos verontschuldigen aan elkaar.

En nou ga ik echt weg hoor, anders loop mijn huwelijk stuk.
Gebruikersavatar
Raven
Berichten: 2144
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:47

Ik ben niet bang... :lol:
Ik heb duizend levens geleefd. Duizend lessen geleerd. Het leven leidt me de spirituele weg. De weg van Druidry. -Sean, de oudste ziel-
Leeuwtjuh

en pieter,

de volgende dag....

hoest met je huwelijk? whahahhahaa :lol:
Pieter

Huwelijk

Steeds slechter, ben ik bang.


Nu moet ik ook thuis al uit gaan leggen dat ik eigenlijk geweldig ben, en mijn tijd hier zeker niet verdoe, met jullie. Mijn passie is (mijn eigen) psychologie, en daar kom ik jullie nu mee lastig vallen. Maar ik kom hier vooral om me manisch uit te leven hoor, men verdringt zich al genoeg rond de patiênt.

'K heb ook nog een interessante zelfanalyse ontwikkeld, die mijn ziektebeeld vrees ik alleen maar verdiept.
Ik ben er achter gekomen dat ik het plotseling interessanter vind om mijzelf te horen praten, dan om televisie te kijken (wat ik hiervoor altijd deed).

Want ik ben hier vrijwel uitsluitend om mezelf te horen praten, ben ik achter gekomen. Ik reageer op jullie, om mezelf te horen praten. Ik lees de berichten, om mezelf te horen praten. Ik wil slim praten, ik wil netjes praten, ik wil problemen oplossen, alles om mezelf goed te horen praten.

Help!!!

Herkent iemand dit?

Kunnen we dan samen een club oprichten?

Of zijn we al precies waar we wezen moeten?



M'n manie is wel wat aan het afzwakken (hè jammer).
Ik moet mij gewoon wat beperken, niet te veel lezen en niet overal op in gaan, want het bleef allemaal veel te lang door mijn hoofd spoken die berichtjes. Berichtjes van mezelf hoor, niet die van jullie (zie boven).

Nou, dat was dan weer even een verfrissende kijk in een ziekelijke geest.

Heeft iemand nog een tip om mij te helpen?

Groetjes

Pieter
Pieter

Snel weer?

Noordzij schreef: mijn woordenschat daarentegen is wel oké.


Da's ook het enige waar het om gaat, én de manier waarop je de woorden gebruikt. Of je ze goed schrijft vind ik totaal niet belangrijk ('k lees met evenveel enthousiastme een bericht van iemand met dyslexie (schrijf je dat zo?) (ha, ha)).
Of ik blij ben dat ik je niet gekrenkt heb?

Heel blij, want ik hou wel van iemand die tegen een stootje kan.
Ik dacht al even, dat ik hier in een porseleinkast terecht was gekomen.

Kom je je misschien ook nog eens met de discussie rond mijn boek bemoeien? Daar zijn al heel wat stootjes gevallen, en we genieten er nog dagelijks van.

Ik ga nu in ieder geval kijken of dáár nog aardverschuivingen hebben plaatsgevonden.

Groetjes

Pieter
Pieter

gelukkig maar

Raafje schreef:Ik ben niet bang... :lol:
Gelukkig!
rose

Ik wel.. ;)

xxx
Rose
Leeuwtjuh

waarvoor ben je bang? :shock:
rose

Can't you see the emoticon next to it?
Emoticons are suppose to tell you if a post contains jokes or not..
If I wasn't joking, I would have chosen this one.. --> :(
Or --> :cry:
Or --> :evil:

Dus het moraal van het verhaal..
Ik maakte een grapje.. 8)

xxx
Rose
Leeuwtjuh

ah okeeeej...

ik is traag van begrip...

heb nog geen jointje grookt vandaag dus dat zal het wel wezen... snorrie :lol:
Pieter

huwelijk

Heeeej Rose,

ben blij dat je toch weer langs durft te komen.

Zijn die dingen daarvoor?
Dan moet ik me er misschien toch eens wat beter in gaan verdiepen.
Hoewel ik het ook heel leuk vind om jullie maar te laten raden wat ik bedoel.
Maar je kunt die dingen ook weer omdraaien natuurlijk, zoals ik hier al wel eens aan het aplaus heb gemerkt.

En ik heb vandaag toch iets leuks meegemaakt hier.
Ik had eigenlijk "eikel" ingevuld, maar toen ik op oké drukte stond er inneens "naar persoon".
Dat is hele mooie software die jullie hier hebben, het verzacht de boel een beetje, zodat er niet zo snel ruzie ontstaat.
Zou misschien iets voor in m'n huwelijk zijn.

Ik blijf niet te lang hoor, want m'n huwelijk gaat net weer wat beter.

Doeiiii

Pieter

Terug naar “Voorstellen (periode 2004-2006)”