myra

Voorstellen (Myra)

hallo,

Ik ben Myra, 26 jaar en woon in Belgie. Twee jaar geleden ben ik afgestudeerd als licentiate klinische psychologie aan de universiteit van Leuven. Ik heb helaas nooit werk gevonden als psychologe. Momenteel werk ik als begeleidster bij volwassenen met een mentale handicap.

Ik ben nog steeds in psychologie (en andere vormen van hulpverlening) geinteresseerd. Dit forum heb ik pas vandaag ontdekt en de onderwerpen waarover gepraat wordt lijken mij wel interessant.

tot later,
groetjes!
Deautip

Hoi Myra :wave: Er komen hier zeker interessante onderwerpen aan de orde! Veel plezier op het forum en wellicht tot spreeks dan.
an84

Welkom!
Leeuwtjuh

hoi hoi
Mier

Hoi Myra,

Leuk dat je je hebt aangemeld op het forum!
Hopelijk voldoet dit forum een beetje aan je verwachtingen...

Veel succes in ieder geval.

Liefs Michel
Gebruikersavatar
Raven
Berichten: 2144
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:47

Welkom
Ik heb duizend levens geleefd. Duizend lessen geleerd. Het leven leidt me de spirituele weg. De weg van Druidry. -Sean, de oudste ziel-
Zandkorrel

Hoi Myra

Welkom op dit forum! Het banenaanbod voor klinische psychologen is niet veel soeps he :-k

Groet. Zandkorrel
bloempje

Hoi Mira,

Welkom op dit forum. Mag ik je wat vragen? Kom je op dit forum vanuit je belangstelling voor psychologie, of vanwege problematiek?
Je welkom is er echt niet minder om hoor, maar ik vroeg me dat af.

groetjes bloempje
myra

Vanuit belangstelling voor menselijke emoties en psychologie in t algemeen. Ik denk daar nu eenmaal graag over na en praat er graag over

Ik heb het op emotioneel gebied ook wel een beetje moeilijk momenteel.

Dus beiden zou ik zo zeggen ;)

bedankt voor het warme welkom!
Boet

Dag Myra!

Groet,

Robert

Terug naar “Voorstellen (periode 2004-2006)”