Zandkorrel

Zandkorrel stelt zich voor (Zandkorrel)

Hallo lezers van deze post!

Ik ben 24 jaar en studeer Psychologie in Tilburg. Dit lijkt me een interessant en prettig forum om een hoop dingen te leren die aansluiten op mijn interesses en studie. Maar ik zit hier denk ik ook omdat ik mensen die geintresseerd zijn in "psychologie" over het algemeen wel aardig vind :) Zeg maar net alsof je dan met mensen omgaat die dezelfde hobby hebben.

Mijn andere hobbies zijn: dansen, muziek, en lekker ontspannen achter de pc zitten met een wijntje. Eigenlijk vind ik alles wel leuk in combinatie met een wijntje :) Mijn antihobbies zijn: strijken, boodschappen doen, mijn vader helpen met het uitleggen hoe kazaa werkt ](*,)

O en verder zijn dit mijn favoriete televisie series op dit moment:

* Friends (ik ben alle afleveringen weer opnieuw aan het kijken aangezien de serie Joey sucked, ik vind het nog niet echt grappig, had gehoopt dat het na serie 1 anders zou zijn maar serie 2 vind ik nog steeds slappe hap: ik wacht dan ook op de aflevering van Joey waar een van de Friends in zullen spelen)

* Prison break (interessant om te zien wat er ongeveer in gevangenissen kan afspelen, vooral omdat ik het interessant vind hoe anders "culturen" kunnen zijn.

* LOST (ik ben zo benieuwd wat ze nog meer op het eiland gaan ontdekken, maar vooral: "wie zijn de others"? :) En wat gebeurt er als ze NIET op de knop drukken!!!???

* Desperate housewives (dit was echt zo'n serie waarvan ik in eerste instantie dacht dat het alleen leuk is voor vrouwen, iets in de titel demotiveerde mij al om dit te gaan kijken....gelukkig heb ik een aantal vriendinnen die heel erg enthousiast kunnen zijn en om een keer te kijken waar al die gesprekken steeds over gaan heb ik het stiekem een keertje bekeken :D

* 24 (ik hou eigenlijk niet zo van films met het genre: terrorisme maar de characters: Jack bauer en Tony almeida vind ik zo slim en goed uitgewerkt dat ik ook hier aan verslaafd ben en met smacht wacht op de nieuwe afleveringen in januari 2006 8) Wauw alle psychologische mindgames die hierin tevoorschijn worden getoverd spreekt me heel erg aan.

Zo dit was het alweer! Ik denk dat ik maar eens een kijkje ga nemen op dit forum!

Groetjes Zandkorrel
Leeuwtjuh

hoi hoi

ik ben joycey, 19 jaar en zit hele dagen op dit forum, werkeloos te wezen...af en toe werk ik wel eens maar okeej :wink:

die series van je keek ik vroeger ook maar ik leef nu samen met een radiopiraat die het echt onmogelijk maakt om televisie te kijken dus heb alleen radio en pc...

af en toe kan ik nog wel eens een klein beetje tv kijken maar dan hoor ik niets want hier staat de radio /muziek dus 24 uur per dag aan... zucht...

welkom op het forum... leef je uit :wink: :roll:
Mier

Hallo Zandkorrel!

Bedankt voor het uitgebreide voorstellen... :)

Hopelijk kun jij ook dingen op dit forum toevoegen en kun jij dingen van dit forum opsteken die in je toekomst van pas komen...

veel succes in ieder geval!

Groetjes Michel
Cygne

Re: Zandkorrel stelt zich voor (Zandkorrel)

Zandkorrel schreef:
O en verder zijn dit mijn favoriete televisie series op dit moment:

* LOST (ik ben zo benieuwd wat ze nog meer op het eiland gaan ontdekken, maar vooral: "wie zijn de others"? :) En wat gebeurt er als ze NIET op de knop drukken!!!???
Ik mag je nu al :wink: Ben weer benieuwd voor morgenavond

Welkom op het forum!
Zandkorrel

Re: Zandkorrel stelt zich voor (Zandkorrel)

Dooske schreef:Ik mag je nu al :wink: Ben weer benieuwd voor morgenavond Welkom op het forum!

Ik was helemaal vergeten dat er in Nederland ook een programmering begint. Ik ben aan het wachten -nou ja aan het wachten :roll: - op woensdag 9 november want dan komt aflevering 7 van serie 2! En deze aflevering word zeer spannend.................en nu komt er een spoiler:








Er gaat iemand dood!!!!! En aangezien ik mezelf niet kan beheersen om spoilers niet te lezen, weet ik ook al wie er dood zal gaan :? :)
Cygne

Niet zeggen, niet zeggen! Oh, verdumme... Ik weet het ook al :wink: Neh, bij ons is net dat andere personage dood gegaan! Vorige week Do Not Harm gehad, vanavond blijkbaar een of andere iets andere aflevering van Lost. Volgende week Sayid pas weer.
Gebruikersavatar
Raven
Berichten: 2144
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:47

Welkom op het forum. Ik kijk graag naar Oberon. :wink:
Ik heb duizend levens geleefd. Duizend lessen geleerd. Het leven leidt me de spirituele weg. De weg van Druidry. -Sean, de oudste ziel-
Zandkorrel

@ Dooske: Zijn ze hier in Nl pas bij Do not Harm? Wel leuk want dan kun je na de laatste aflevering van season 1 meteen de afleveringen van season 2 downloaden: ik moest een hele zomer wachten.....


@t Raafje: Oberon? waarom zie ik die serie niet staan bij tv.com? En waar gaat het over?
an84

hey zandkorrel

Welkom op het forum en veel plezier hier

groetjes An
Cygne

Wacht tot ze op televisie komen, net5 kennende zal dat wel een tijd duren! Maar de hoop blijft dat ze seizoen 2 er misschien toch meteen achteraan zenden.

Do not harm hebben we vorige week gehad en gister een spoilerige samenvatting.

Ben benieuwd naar de nieuwe personages :D
Zandkorrel

Dooske schreef:Ben benieuwd naar de nieuwe personages :D
Nieuwe personages? Bedoel je de "tail survivors"?
Cygne

Weet niet, weet alleen dat er nieuwe personages in komen (Ana-Lucia e.d.?)
Zandkorrel

Dooske schreef:Weet niet, weet alleen dat er nieuwe personages in komen (Ana-Lucia e.d.?)
Oja klopt: zij is dus een tail survivor: een aantal mensen die in het achterkant van de vliegtuig zitten hebben het dus ook overleefd en over twee weken kunnen we zien wat die mensen allemaal in 48 dagen hebben meegemaakt....spannend :)

Ana lucia is wel ok: ze is in het begin een superbitch maar af en toe schemert er een zachte kant: dat contrast is leuk om te zien. Maar goed ik zal er nu over ophouden anders verklap ik teveel :)
Cygne

Haha, heb de Lostfora maar opgegeven momenteel... Je ontkomt de spoilers gewoon niet, te verleidelijk te gaan kijken. :wink:

Ik probeer alles over The Hatch en de Numbers te ontlopen :P

Maar die ijsberen blijven vreemd :)
Zandkorrel

Hahahaha die ijsberen worden verklaard in serie 2 evenals the hatch 8)

Ik vind het wel grappig dat sommige mensen op die lost fora's nog erger verslaafd zijn en heel erg bezig zijn met het uitdenken van mogelijke theorieen. Ik snap het ook wel want er zitten zoveel subtiele hints in Lost.

Het is ook leuk dat de producers "nepsites" hebben gemaakt over bepaalde onderwerpen zodat de internetfans ook nog eens extra en veel informatie kunnen opzoeken.

Alleen sommige gaan dus erg ver bv: een tijdje geleden las ik iemand die te enthousiast zei dat hij de numbers had opgelost en met een rekenzinaankwam van: ja in 1988 gebeurde er blablabla en min 4 + 8 delen door 16 is het jaar van de chineze draak + locke's leeftijd is 64 en ga zo maar door (dit is even een voorbeeld) .....dan zoek je dus echt overal iets achter.

Maar daarnaast in sommige afleveringen word er bv een symbool op iets geshowed: heel erg snel, te snel wanneer je het op tv kijkt, en dan is het wel fijn dat je het dan op je pc kunt stopzetten en er een foto van kunt maken: wat sommige dus doen en vervolgens met zn allen op internet de betekenis van die symbolen gaan opzoeken: zo ver ga ik dus niet: ik ben daar te lui voor: ik ben meer iemand die leest wat anderen gevonden hebben: bespaart me de energie 8)
Cygne

Ik ook hoor, ik lees lekker de theorieen van andere mensen. Vooral over the numbers zijn er duizenden. Maar wat ik laatst ook tegen kwam, iets over een soort van zwart vogeltje dat in sommige scenes ineens tevoorschijn komt.

hier bijvoorbeeld, vlak voor de ontploffing vliegt er wat

Daar zijn dan theorieen en discussies over. Erg grappig om te lezen allemaal, maar best ver gezocht (zeker als je nagaat in wat voor een korte tijd Lost op papier gezet moest worden). Maar we zullen zien, Lost is een vreemd programma dus er zullen veel vreemde dingen in zitten :lol:

Wat ik wel leuk vind is dat Locke bijvoorbeeld in de geschiedenis een echt persoon is geweest en dat Locke in Lost bij die dozenfabriek werkte waarvan Hurley die eigenaar was etc. Wel leuk in elkaar gezet :wink: [/url]
Zandkorrel

Inderdaad dat filmpje van een vliegend voorwerp heb ik ook gezien: ik vind het overigens meer een vliegend A4tje :P

Ik vind het ook mysterieus dat sommige passagiers iets met elkaar gemeen hebben. Maar ik ben zo nieuwsgierig naar het einde: ik hoop aan de ene kant niet dat het 5 series lang gaat duren: aan de ene kant weer wel. Gelukkig zitten ze niet de hele tijd te rekken maar verklappen ze ook belangrijke dingen.
*vlinder*

Zandkorrel, allereerst veel plezier hiero!!!
ten 2e: leuk dat je zo van die series houdt zoals desperate housewives.
ten 3e bedankt voor de bondige inleiding over jezelf.
maar aller belangrijkste: ten 4e...

vanwaar die naam zandkorrel? 8)
Zandkorrel

*vlinder* schreef:Zandkorrel, allereerst veel plezier hiero!!! ten 2e: leuk dat je zo van die series houdt zoals desperate housewives. ten 3e bedankt voor de bondige inleiding over jezelf. maar aller belangrijkste: ten 4e...vanwaar die naam zandkorrel? 8)

Thanks! De naam Zandkorrel heeft totaal geen "diepere" betekenis voor mij. Ik heb het gekozen omdat ik het een naam vind die mensen denk ik niet zo snel gaan gebruiken op fora's. En zo vind ik sneller mijn posts terug omdat die combinatie van letters mij heel snel opvalt.

Vroeger toen ik me voor fora's ging registreren zat ik soms minutenlang een naam te bedenken die een speciale betekenis heeft om er vervolgens achter te komen dat hij al gebruikt word ](*,)

Zo kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die zichzelf vlinder willen noemen maar daarin ben jij ze dus voor \:D/ Of ze moeten zich dan vlinder88 noemen :lol:
*vlinder*

okay, dankje voor je tekst en uitleg...vind het evenzeer een mooie naam... ik zie er wel betekenis in, in jou naam, maar dat zal die van mijzelf zijn...mijn eigen betekenis waar ik aan denk bij het woord zandkorrel :)
Susan

Hoi Zandkorrel,
Naast je welkom te heten op het forum wilde ik ook even kwijt dat ik vind dat je op je plaats bent hier op het forum en van mening bent dat je ook de juiste studie richting hebt gekozen vanwege je mooie antwoorden.
Tot horens !
Susan.
Zandkorrel

Wauw dank je wel Susan! Dit is voor mij een heel mooi compliment, wat ik niet snel zal vergeten!

Als ik een watje was had ik nu gehuild :lol: maar gelukkig: ik ben een bikkel 8)
Susan

Gelukkig maar want ik ben wel een watje hoor, ik snotter zo met je mee !

Terug naar “Voorstellen (periode 2004-2006)”