AlexIS?

Introducing: Alex (alexIS?)

12 sep 2005 09:00

Beste allemaal,

Dit katern vind ik ontzettend leuk. Ik heb inmiddels aardig wat 'profielen' gelezen en deze heb ik als heel interessant ervaren. Daarop besloot ik ook maar wat over mezelf te vertellen, ook al kun je al veel over me lezen in mijn eerste topic 'wat moet ik nu'.

Mijn naam is Alex, ben 35 jaar, vader van een (geweldige!) zoon en (binnenkort) gescheiden. Mijn hobbies zijn o.a. : Reservist bij de Koninklijke Landmacht, Psychologie, Spiritualiteit, sport (skien, mountainbiking, fitness) en last but not least: motorrijden.

Morgen ga ik het huis uit (wat in Assen staat) en verhuis ik (tijdelijk) naar Hoogersmilde (15km verderop) zodat mijn gezin en ik rust krijgen en kunnen relativeren.

Mijn schoolgaande leven strekt zich uit van beginnen op de LTS en eindigen als counselor (althans dat is het plan!) :wink: Het verschil tussen die twee is, dat de ene geen keus was en de ander wel. Ik heb zogezegd mijn draai en drijfveren gevonden. Ik zit nu pas in het eerste studiejaar, maar ik geniet ervan en ik leer erg veel over mezelf (wat erg confronterend is in positieve en negatieve zin).

Het doel wat ik voor ogen heb met deze opleiding, is binnen 5 tot (maximaal) 10 jaar een eigen, goedlopende praktijk te hebben. Ik ben veel actief aan het netwerken en dat is mede een van de redenen waarom ik me ingeschreven heb. Ik wil graag oprecht mensen leren kennen en van ze leren. Vrienden maken.

Mijn ervaringen en gevoelens wil ik met anderen te delen. Niet omdat ik zonodig moet laten zien dat ik dit aan het doen ben, maar omdat ik oprecht mensen probeer te helpen. Natuurlijk kent iedereen deze voorbeelden uit zijn eigen leven, prive of werkend. Wanneer mensen besluiten om hun ervaringen met anderen te willen delen (o.a. via een website), beschouw ik dat als een grote eer om daarvan deelgenoot gemaakt te worden.

Mijn belangrijkste eigenschap is dan ook integriteit.

De andere reden is dat ik 'issues' heb die opgelost zullen moeten worden, waarvoor ik :help: ga zoeken (vanaf vandaag). pff dat is eruit

Nou dat was 'in vogelvlucht' mijn introductie.
Groetjes
Alex

Boet

12 sep 2005 10:15

Dag Alex! Hartelijk welkom van een collega-vader! :D

Groet,

Robert

Mier

12 sep 2005 18:42

Hallo Alex,

Heb inderdaad al een hoop gelezen op het forum over je!
Leuk dat je je ook even voorsteld! :)

Veel succes verder

Michel

Elwing

12 sep 2005 18:48

welcome op dit forum.
meer heb ik neit te zeggen :p

owjah HAVE FUN

(ik wil mama zijn)

bloempje

15 sep 2005 00:29

Hoi Alex,

Welkom op dit forum.
Je vertelt het nodige over studie, hobby's.

Maar wat de op hande zijnde scheiding met je doet lees ik niets.
Maar dit kan een weloverwogen keus zijn. Maar het viel me gewoon op
Zeker ook om je een zoontje hebt. Ik vind het best heavy.

In elk geval wens ik je veel sterkte bloempje

Terug naar “Voorstellen (periode 2004-2006)”