Ursela

Formeel voorstellen (Ursela)

21 aug 2005 17:05

Hallo allemaal!

Al enige tijd loop ik hier rond op dit forum. Ik heb zelfs al een paar keer gereageerd en het wordt de hoogste tijd dat ik me eens formeel ga voorstellen.

Mijn naam is Ursela, 36 jaar en ik ben een alleenstaande moeder van twee geweldige kinderen: een zoon van bijna 12 en een dochter van 9 jaar. Samen maken we er een dolle boel van. :lol:

Naast het zorgen voor mijn kids werk ik 32 uur, train ik 2x per week op de hardloopclub en ben sinds kort begonnen aan de studie HBO psychologie.

Met mijn levenservaring en studie hoop ik in de toekomst mensen op een professionele manier te kunnen helpen. Als huis-tuin- en keukenpsycholoog hielp ik al een aantal mensen, dus waarom niet mijn beroep ervan maken! :wink:

Wil je meer van me weten, stel je vragen. Heb je op- of aanmerkingen, laat maar horen!

Tot slot wens ik ieder veel wijsheid en inzicht toe.

Liefs,
Ursela

Afbeelding

Mier

21 aug 2005 19:05

Hoi Ursela,

Welkom hoef ik je eigenlijk al niet meer te heten, want je was inderdaad al een tidje bezig hier met rondkijken en reageren.

Ik weet wel zeker dat je hier een positieve bijdrage op het forum kan brengen, goed dat je bent begonnen met een cursus psychologie!

In ieder geval veel succes verder!

Liefs Michel

Ursela

21 aug 2005 21:35

Hai Michel, bedankt voor je berichtje. Goed te horen dat je vertrouwen in me hebt voor een postieve bijdrage op dit forum. :)

En nu ga ik mezelf een schop onder mijn kont geven om nog eventjes in de boeken te duiken.

Tot schrijfs!
Liefs,
Ursela

Terug naar “Voorstellen (periode 2004-2006)”