Dark Wolf

Heyy (Dark Wolf)

06 jul 2005 16:45

Ik hoop dat ik een forum heb gevonden waar ik NIEMAND ken, daar zoek ik echter al lang naar.
Ik ben dus Liesbeth, een 17jarig meisje uit België (Oost-Vlaanderen). Ik doe aan zelfverminking sinds vorige zomer.
De laatste tijd gaat het echt bergaf met me..ik sta op met de vraag waarom (als mn ouders er niet ware bleef ik de hele tijd in mn bed liggen), thuis sleep ik mezelf haast voor (van de pc nr de tv en terug :? ) en savonds ga ik slapen en vraag ik me af waarom ik me niet nu direct ophang..het leven heeft geen zin meer
Ik hoop dat ik hier alles beetje kwijt kan, dat ik het hier vertrouw..we zulle zie

Cygne

06 jul 2005 16:50

Hey, welkom op het forum..

Hoop voor je dat je hier een beetje je verhaal kwijt kunt, kan behoorlijk opluchten zo af en toe :)

kus,

Mier

06 jul 2005 18:43

Hoi Liesbeth,

Welkom op dit forum uiteraard.

Er zijn hier een hoop mensen lid die hier heel goed hun verhaal kwijt kunnen, hopelijk kan jij dat ook.

Ik zal in ieder geval mijn best doen om op je posts te antwoorden en ik ga ervanuit dat meer mensen dat zullen doen.

Liefs Michel

Boet

21 jul 2005 17:14

Dag Liesbeth!

Wellicht een ongelooflijk stomme vraag, maar ik ga hem toch stellen :wink:

Waarom?

Groet,

Robert

ps) ik hoop in ieder geval dat het van dag tot dag een beetje beter met je zal gaan. LET'S ROCK! :)

R

Dark Wolf

23 jul 2005 17:06

Boet schreef:Dag Liesbeth!

Wellicht een ongelooflijk stomme vraag, maar ik ga hem toch stellen :wink:

Waarom?

Groet,

Robert

ps) ik hoop in ieder geval dat het van dag tot dag een beetje beter met je zal gaan. LET'S ROCK! :)

R
waarom wat?:)

Terug naar “Voorstellen (periode 2004-2006)”